בוקר
משהו עולה לי מתוך התגובות להודעה הקודמת ששלחתי

מתחדשת88

New member
בוקר
משהו עולה לי מתוך התגובות להודעה הקודמת ששלחתי

אני שמה
מהשיתופים, שיש חברים ששיתפו על יחסם/הרגשתם בעניין הזוגיות וההורות וחלקם מתלבטים, חלקם יותר סגורים בנושאים הללו....

השאלה שעלתה לי ואותה אני מבקשת לחלוק עמכם -
האם לדעתכם וניסיונכם, בכך שהנטייה מקבלת את המקום הנכון לכם בחיים שלכם, האם גם אפשר לומר שנושא הזוגיות וההורות הן בנקודה מסויית. "גרורות" של הא-מיניות ומכאן גם הרצון והחשק לזוגיות והורות מהזווית ההומוגנית,מקבלת תפנית והתייחסות אחרת שלכם ? יש קשר?

למען הסר ספק שלי אם כתבתי בצורה מובנת את כוונתי, אשאל את השאלה במילים אחרות:
אם בעולם ההומגני שבנות מתחנכות וחולמות להתחתן ולהקים משפחה וללדת ילדים ממקום מאוד שבטי,מותנה ואוטומטי.
האם הא-מיניות, שחררה גם את הצורך המותנה הזה, או את חלקו עקב גילוי הנטייה?

מה תאמרו?
 

k500

Active member
מנהל
העולם ההומוגני?

התכוונת אולי לעולם ההטרונורמטיבי, זה שבו יש רק גבר-אישה שמתחתנים ומביאים ילדים? העולם היחידי שהיה אפשרי עד לפני כמה עשורים ומי שחרג ממנו נחשב למוקצה חברתית?
ובכן, א-מיניות אכן שוברת כמה מוסכמות בעולם הזה, אלא שרבים כאן (לפחות אני ועוד כמה שאני מכיר כאן) תמיד היינו עם חשיבה אחרת על מיניות, אהבה וזוגיות. נכון, פעם לא קראו לזה א-מיניות ולא היו שום אמצעים לדעת מה זה ושקיים דבר כזה בכלל, אבל המחשבות בהחלט היו שם.
אבל, זה שאנחנו א-מיניים לא אומר שרובנו מוותרים על זוגיות ואהבה וגם ללדת ילדים. לא כולם/ן כאן חושבים על ילדים ולא כולם/ן כאן רוצים לחיות עם אחרים/ות, אבל כאמור, א-מיניים הם מגוונים ממש כמו שאר האנשים בעולם.

אז א-מיניות באמת "משחררת" כמה דברים שאצל אחרים הם built-in בזוגיות ויחסים כי רובנו יודעים שבניגוד לעולם ההטרונורמטיבי לא חייבים מין בזוגיות ולא חייבים להיות בזוגיות או להביא ילדים, למרות שרוב הא-מיניים כן מחפשים זוגיות ולראיה מה שקורה בלוח הפורום ובשיחות כאן ובמפגשים.

והערה לסיום, לא רק בנות מתחנכות וחולמות להתחתן ולהקים משפחה, גברים מתחנכים לכך לא פחות, בייחוד בחברה הלא עדינה ונעימה כל כך שאנחנו חיים בה, שלא לדבר על פלחים ששומרים על אורח חיים קפדן ומסורתי. ואגב, לא רק א-מיניים, אלא באוכלוסיה הכללית יש גם הרבה נשים וגברים מיניים שלא חולמים על חתונות וילדים כל כך, גם זה כבר לא מה שהיה פעם, מסתבר.
 

מתחדשת88

New member
K500 אתה מחדד דברים מדהים! תודה לך


בזכות תגובות כשלך, אני שמחה
שהגעת לפורום זה.
 
לא רואה קשר אצלי

בין א-מיניות לאל-הורות.
לגבי זוגיות זה בגלל שאני א-רומנטית (ויש א-רומנטים שהם גם מיניים).

גם לפני שהבנתי שאני א-מינית, לא גיליתי סימנים של רצון להיות אמא. חשבתי שזה יגיע מתי שהוא אבל הנחתי שזה התעכב בגלל שהייתי עסוקה עם לימודים ואח"כ קריירה.
החשיבה שלי היתה רציונלית: צריך לבסס את עצמי כלכלית לפני שאני בכלל מעיזה להביא ילדים - גדלתי במשפחה שלא דאגה להיות מבוססת כלכלית לפני שהתחילה להשריץ. זה לא כיף לגור בבית עני.

אח"כ כבר הבנתי שאין לי עניין להכנס לפרוייקט של הורות בכלל. מכל מיני סיבות שלא קשורות בכלל לנטייה שלי (הרי תמיד אפשר לאמץ אם לא רוצים לקיים יחסי מין)
 

מתחדשת88

New member
איזה חיבור לעצמך,וואו! מרשים! לומדת המון מכולכם!


מהניסיון וההבנה שלי עד כה,
לא לחשוב מנקודת מבט של "עדר" ולהפוך למוכתב על ידו, עבורי, זה אינו מובן מאליו ומהאנשים שאני פגשתי שהם "כאלה", יש בהם באופן גורף, חיבור עמוק יותר וגם תודעתי יותר, לעצמם.

השיתופים כאן, מעוררים המון חומר למחשבה/תחושה וגם מלמדים ופותחים בפני חוויה של העוצמות שלכם המהדהדת בין המילים והאותנטיות שאני חשה

.
תודה לך המבורגר666 ולכל מי שמגיב,מפרה,תומך,פותח ומשתף (נכתב בלשון זכר ומכוון לכולם).


שפו לכם אנשים יקרים שמפרים אנשים חדשים כמוני בפלטפורמה זו.

נכתב באהבה והערכה.
 

queen helen

New member
נושא הבחינה מחדש קיים אצל א-מיניים

לדעתי (ולדעת עוד חברי פורום שדיברו איתי על זה), ברגע שהתחלנו להטיל ספק בדבר אחד ש"חייבים לעשות כי כולם כל כך אוהבים אותו", אז ממשיכים להטיל ספק בדברים אחרים כאלה.
 

מתחדשת88

New member
מתחברת למה שכתבת. תודה לך. האם יש לך דוגמה נוספת

לכתוב לי היכן הא-מניות המשיך להדהד לך בחייך והיכן דבר השפיע על דבר?

אני כל כך יונקת את המידע והתמיכה שאני מקבלת כאן, שזה גורם לי לכל כך הרבה שמחה וחווית חופש, שאני פשוט אוהבת ומעריכה את כל מי שמגיב, משתף ומפרה.
זה מחמם את לבי אילו אנשים קסומים יש כאן !!!!

אופס... לא שמתי לב שיצא ממני פרץ של רגש
והיות וזה מה שיצא, משאירה זאת איך שזה.
הלן המלכה, תודה
עבור ההשראה.
 

שמבול

New member
אני מאוד מסכים עם מה שכתבת

חשבתי מה לכתוב ואת כתבת בדיוק את מה שחיפשתי לכתוב
 
למעלה