שלום לכולכם. יש לי שאלה:

הגעתי מהראשי. לפעמים אני מרגיש כמוך

אני לא א-מיני. אני דווקא מיני לא מעט
ולפעמים אני מרגיש כמוך... למה לנו "להטען" בתשוקה הזו? סתם בשביל לבזבז זמן על להפטר ממנה כדי שנוכל להמשיך לתפקד בצורה מפוכחת ולא בצורה "מבושמת" ? (עד לפעם הבאה כמובן... ושוב ושוב...) אני חושב שתלוי אם אתה לבד או בזוג. אם אתה לבד זה באמת יכול לעצבן. אבל אם יש לך אדם אהוב שאתה יכול לחלוק איתו את אותם רגעים זה קצת אחרת.
 
זה עלה לראשי???

מכל ההודעות שאני מבקשת לקדם (פעם באלף שנה...) הם מצאו לנכון דווקא את זה לקדם? תפוז..
 
שמתי לב שלאחרונה מעט מאד

מגיעים מהראשי. אני זוכר שבעבר היו מגיעים מהודעות שקודמו אל הראשי עשרות רבות של משתמשים
מה קרה לתפוז? פחות משתמשים פעילים?
 
חשבתי שזה רק פה בפורום

אתה טוען שזה משהו גורף? אני אישית לא נכנסת בכלל לדף הראשי. רק לפורום ישירות. אם אני נכנסת לפורום אחר מהודעה מקודמת, זה לרוב כי במיילים שמקבלים יש גם הפניות.
 
לדעתי זה גורף

אני גולש דיי ותיק בתפוז...בעבר הגיעו מהראשי ממש מלא אנשים. כדאי שהם יתחילו להשקיע בפרסום (בעיתונים, בטלויזיה...) ברחו כאן גולשים לדעתי. (לאן? בטח לפייסבוק).
 
אני לא חושבת שלפייסבוק

(הפייסבוק הוא פלטפורמה אחרת לגמרי מפורומים ולא נותן את אותו המענה) ואני גם לא רואה ירידה בכמות הגולשים. יכול להיות שהעמודים הראשיים כבר לא אפקטיבים כמו פעם. שאליהם ספציפית לא נכנסים.
 
יש בפייסבוק קבוצות

זה כמו פורומים. תכלס אני לא חובב כזה גדול של פייסבוק...הניהול שם לדעתי דיי דיקטטורי ויכולים לחסום לך את הכרטיס מהר מאד. אין ממש חופש ביטוי...שזה מצחיק בהתחשב בכך שזה אתר אמריקאי.
 
יש לי פייסבוק ואני חברה בכמה קבוצות פעילות

ואחת שלא ממש פעילה... (הקבוצה של הא-מיניים) יש הבדל גדול מאוד באופי התקשור בין פורומים לקבוצות בפייסבוק. ההבדל העיקרי הוא עניין החשיפה. אבל לא רק.... זה ממש שימוש שונה. מן הסתם יש גם נקודות חפיפה (דברים דומים), אבל זה לא אותו הרעיון בבסיס.
 

niwo

New member
תשובה קצרה

הרבה פעמים הצורך בפורקן מיני או בעוררות מינית תדיר ככל שיש פחות מה לעשות. אל תטעה חלילה שאני רומז לכך שאין לך עיסוק בחיי היום יום, אלא כוונתי היא שהרבה פעמים אנו פונים או חושבים על מחשבות מיניות ככל שאנחנו נגישים למקור שקל לנו להשתעשע באמצעותו. וכן, כוונתי היא לאינטרנט. האינטרנט הוא מדיום מאוד נגיש שמסיח אותנו מדעתינו וגורם לנו לפעול באופן עצל יותר. וככל שחשופים יותר לתכנים שהאינטנרנט מציע, כך גם התדירות של המחשבות המיניות, ככל הנראה, עולה. ההצעה שלי היא להחליט על עיסוק שתדבוק בו שירחיק אותך מהאינטרנט. הבעיה היא שזה מאוד קשה לביצוע. מי כמוני יודע. אני לא מיני, אבל אני חייב גמילה מהאינטרנט. OTL.
 
למעלה