אני כל כך א-מיני ש.....

Berethor

New member
יד ראשונה LOL

ועם כתובית לא לגעת..
 

ברומבית

New member
ראיתי בטלויזיה שלט מההפגנה ../images/Emo115.gif

זה התחיל ב"I don't need sex". את ההמשך לא הספקתי לקרוא
 
שלי שלי!../images/Emo13.gif

"אני כל כך א-מינית שכשאני מביטה בגבר (בלבוש מינימלי או חצי עירום) אני לא חשה שום דבר אפילו התחושה הכי קטנה בעולם בהקשר מיני, להפך זה גורם לי לחשוב כמה חוסר תרבות יש בעולם," אה ומה רע להסתכל בעיניים? אגב אני ממש אשתגע אם יסתכלו לי בעיניים זה חודרני מדי עבורי,
 

Larik

New member
אני כל כך א-מיני ש....

בבית ספר יסודי קיבלתי פתור משעורי חינוך מיני.
 
קיצר לאריק הרגשת מקופח והחלטת לפתוח

שרשור לעצמך בלבד, הרי רק אתה משתתפף בו לרוב, חחחח קורע, טוב גם זה נייס,
 

ברומבית

New member
ביה"ס שלי כל כך א-מיני ../images/Emo115.gif

שהיו לנו שני שיעורי "חינוך מיני" וגם הם היו על זוגיות ולא ממש הוזכר מין. (בשיעור מדעים למדנו על אמצעי מניעה אבל בואו נתעלם מזה
)
 
../images/Emo6.gif המשפטים שלך קורעים מצחוק! כולם!

והנה אחד שלי: אני כ"כ א-מינית שאני לא מבינה שמספרים בדיחה מינית ומנסה חודשים להבין מה היה מצחיק בה.. אני כ"כ א-מינית שאני לא מבינה למה כל בגד שאני לובשת הופך להיות לבוש 'מושך'. אני כ"כ א-מינית שאני לא מבינה למה גברים שאני מפלטט איתם חושבים שאני רוצה סקס.. אני כ"כ א-מינית שאני לא מבינה מה הקשר בין אהבה למין.
 

Berethor

New member
אם עושים את זה עם מי שאוהבים?

או העובדה שדברים רומנטיים ודבריים מיניים, שניהם דבריים זוגיים?
 
הקשר נוצר מהעובדה שבמצב הרצוי

או לפחות זה שהוגדר כרצוי ע"י החברה, אתה מבצע אקט כ"כ אינטימי וחושפני עם מי שאתה בזוגיות איתו. ומי שאתה בזוגיות איתו אמור להיות מי שאתה אוהב. אז הנה הקשר בין אהבה למיניות... בנוסף, היום אנשים מתרגמים את המשיכה המינית שלהם לאהבה. כלומר: אם הם/ן נמשכים/ות למישהו/י הם ירגישו ויאמרו שהם/ן אוהבים/ות אותו/ה ו/או במקביל כתוצאה מאותה משיכה יפתחו רגש אהבה רומנטי כלפי אותו מושא.
 
אני כל כך א-מינית ש...

* אני כל כך א-מינית שאני הולכת למועדוני ריקודים רק בשביל לרקוד. * אני כל כך א-מינית שאם אני רואה גבר יפה ברחוב, כל מה שאני חושבת זה "וואלא, שווה ציור". * אני כל כך א-מינית שהמילה "סקסי" בשבילי היא להיות עם לבוש מינימלי ומבט מטופש על הפרצוף.
 

queen helen

New member
אני כל כך א-מינית

שבים אני מסתכלת על אנשים כמעט ערומים, ומנסה לקרוא את הקעקועים שלהם בסינית. אני כל כך א-מינית, שכשאני מדברת עם חתיכים, אני אשכרה מקשיבה למה שהם אומרים.
 
למעלה