קאטפיש

קאטפיש

מצטערת , שלחתי את ההודעה פעמים. אוקי, מי ראה קאטפיש?. מי התנסה בסיטואציה כמו בסרט שהכיר אדם שטען משהו אחד דרך האינטרנט והיה במציאות אחר? מה אתם חושבים על הכרויות מהאינטרנט? (לאו דווקא רומנטיות). מעניין!.
 

snoopytush

New member
נגד להכיר דרך האינטרנט

אבל יש ל... שיצא מזה משהו טוב
 

ברומבית

New member
להכיר מפורומים נחשב? ../images/Emo3.gif ../images/Emo115.gif

אני אף פעם לא באה בכוונה להכיר באינטרנט. אני באה לפורום, ואז מכירה אנשים. לא צריך להתאמץ למצוא אנשים. בגלל שזה בפורומים וכולם ביחד (וגם נפגשים ביחד), אנשים לא ימציאו על עצמם דברים. אם כבר, פשוט לא יגידו וספציפית על הכרויות רומנטית (אתרי הכרויות וכאלה)- חשבתי על זה, ולא נעים לי להתחיל לדבר עם מישהו שמתלכתחילה אנחנו מתכוונים לבדוק אם יצא משהו רומנטי. זה מביך אותי. אני מעדיפה להכיר 'על הדרך' ולראות לאן זה הולך (אז מה אם לא התכוונת לזה
)
 

Berethor

New member
גישה נכונה

אתרי הכריות זה סוג של בליינט דייט, לא יקרה כלום אם תכירי ידידים/אנשי שיחה בפורום, אבל לדבר על זוגיות עם מישהו שאת בקושי מכירה, זה לא דבר חכם..
 

Berethor

New member
יש סיכונים בדבר

אבל לשקר אפשר גם במציאות, בכל דבר שלא רואים. בעיקרון אינטרנט נותן אפשרות להכיר יותר אנשים, ובאופן פחות אקראי. מומלץ לקחת דברים בפרופורציה, ולדעת שתמיד יש סיכוי ששקרים לך במשהו או שאותו אדם הוא לא בדיוק מה שאתה חושב/מדמיין שהוא.
 
למעלה