שאלון הא-מיניות

Berethor

New member
זה מה שיצא לך

http://www.okcupid.com/quizzy/results?quizzyid=594569517622582870&resultid=36645138 אני חושב שהיו עוד חברה שיצא להם את זה..
 

Mariposa Azul

New member
אולי יש לך גם את הקישור למה שיצא לי?

יצא שאני לפעמים ככה ולפעמים ככה..
 

Berethor

New member
מתאים לך!

אחלה שאלון, אז בסופו של יום, אתה יותר א-מיני ממני, למרות הרושם והדעות.
 
אם התכרבלות היא לא רומנטית - אז מהי כן?

שמיכת חימום?
שואלת ברצינות. אני זוכרת שאמרת משהו באחד המפגשים (זה שבו היתה הכתבת של לאישה) שלפעמים מגע הוא צורך פיזי שלא קשור לרומנטיקה. אני מבינה משהו מזה, אבל לא ברור לי למה בדיוק התכוונת.
 
בעיניי זה אקט של אינטימיות, ללא ספק.

אבל לאו דווקא רומנטיקה. כדי להסביר למה זה לאו דווקא רומנטי, צריך להסביר בכלל מה זה רומנטי. אז - מה זה רומנטי? מה זו רומנטיקה? אין לי מושג. אין לי תשובה לתת לך. רומנטיקה, בעיניי, היא מגוון של תחושות באמצעותם החברה מסמלת את ה"significant other" שלה. זו התחושה החמימה שמתפשטת ברגעים השוקטים בסערה בין זוג. התכרבלות היא אחת הפעולות שניתן לעשות כדי להביע חיבה עבור אותו ה"נבחר" / פעולה שניתן באמצעותה להגיע ל"ריגוש רומנטי", כלומר - לתחושה הזו של פרפרים בבטן שאינני יכולה להסביר היטב ונראה כי אף אחד איננו יכול להסביר היטב >< אבל זו לא הדרך היחידה לסמל רומנטיקה, וזו לא המטרה היחידה של התכרבלות. גם עם חברות טובות אני מתכרבלת, ואין בזה שום דבר רומנטי. אינטימי? כן, לחלוטין. אבל רומנטי? לא. לא מתפשטת בי תחושת החמימות של הפרפרים בבטן, כי אם תחושת הביטחון, האהבה וההערכה שאני רוחשת לאדם שלצידי. האם כל אלה נתפסים אצל אנשים לעיתים כרגשות רומנטיים? כן. אבל אצלי אני יודעת שהם מסמלים משהו אחר. אני בעצם קצת א-רומנטית, הבנתי את זה לאחרונה
ז"א, אני נהנית מרומנטיקה, אבל אני פחות נהנית מיחסים רומנטיים.
 

ברומבית

New member
משהו ../images/Emo115.gif

"תחושת הביטחון, האהבה וההערכה שאני רוחשת לאדם שלצידי. האם כל אלה נתפסים אצל אנשים לעיתים כרגשות רומנטיים? כן." אני לא מסכימה זאת קרבה, לא רומנטיקה. אבל בעצם את בעצמך כתבת קודם את מה שבעיני הוא רומנטיקה- הפרפרים. אני קוראת לזה "פלפל"
ועוד משהו- ההרגשה בזמן ההתכרבלות היא פשוט הגדלה של מה שמרגישים כלפי האדם השני במילא. אם "באופן כללי" מרגישים כלפי מישהו רגשות רומנטיים, אפשר להרגיש אותם ביותר עוצמה כשמתכרבלים. כמו שיכול לקרות כשצופים ביחד בשקיעה על חוף הים, שזה נחשב יותר בתור משהו "רומנטי קלאסי"
 
../images/Emo45.gif העצמה של התחושות הקיימות.

בדיוק! אגב, אני מסכימה איתך שזו קרבה. כתבתי שלעיתים אנשים יתפסו רגשות אלה כרומנטיים, אבל אצלי זה לא מתפרש ככה.
 
אממ...

לא יודעת, משהו עדיין לא ברור לי. מעניין שלפני כמה ימים הבנות שלי שאלו אותי מה זה רומנטי והתקשתי להסביר. בסופו של דבר שייכתי את זה רגש אהבה בין בני זוג. כל פעולה שמחזקת ו/או מעלה את זה על פני השטח, תהיה כפי הנראה רומנטית. אבל כמו שפתחתי את דברי, הדברים עדיין לא לגמרי ברורים לי עצמי. אני יודעת שאני מרגישה הבדל ברור בין בחור שאני מרגישה כלפיו רגש רומנטי לשאר בני האדם לא משנה כמה קרובה אהיה אליהם.
 

ברומבית

New member
רומנטיקה "בריאה" היא תוספת לאהבה ../images/Emo115.gif

גם כשמאוהבים במישהו (=רגש רומנטי) אוהבים אותו, רק שכשמאוהבים מרגישים משהו נוסף. זה לא במקום האהבה. למרות שהרבה פעמים כשיש רגש רומנטי, הוא בפועל בולט יותר מהאהבה לאותו אדם זה לא מסביר מה זה רגש רומנטי, אבל זה מסביר את ה'סטטוס' שלו
 
זה נכון שיש הבדל בין אהבה טהורה ואמיתית

לאהבה בן בני זוג שיש בה תמיד מרגיש אגואיסטי של 'מי עושה לי טוב' אבל אני חושבת שרומנטיקה מתיחסת ~דווקא~ לחלק הזה של האהבה הנוצרת בני בני זוג (ולא רק להתאהבות).
 

Larik

New member
../images/Emo45.gif

"מנהלת"?! למה לא "כבוד המנהלת המכובדת הנערצת על ידי ההמונים"
 
למעלה