מאז שאני בפורום התחלת לפתח

p019

New member
אין קשר בין אוסקר וטיב הסרט

תראי את הסרט האיום והנורא הזה אווטר. אחד העלילות היותר נוראיות שראיתי ורק בגלל האפקטים של ה3D קיבלת מלא אוסקרים. ממילה לתת לו אוסקר על אלמנטים חזותיים - אבל הוא גם היה מועמד לסרט הטוב (זה שהוא לא זכה משפר את המצב רק במעט). דווקא בסרט הזה לא היו קטעים מיניים (עד כמה שאני זוכרת) אבל הם פיצו על זה בעלימות דוחה שגרמה לי לרצות להקיע בסוף הסרט.
 

inbardaf

New member
אוסקר הוא אכן לא מדד

פעם הלכתי עם הגרוש שלי לראות סרט מסויים. כשהגענו התברר שאין כרטיסים אז בדקנו מה עוד רץ. לא ידענו כלום על אף אחד מהסרטים שרצו. אחד הסרטים, ישראלי, זכה באוסקר, אז החלטנו ללכת לראות אותו. אני לא זוכרת את השם (נראה לי חתונה מאוחרת). זה היה אחד הסרטים הנוראיים ביותר שראיתי מבחינה מינית (דווקא העלילה עצמה היתה לא רעה בכלל..) כמה קטעים מזעזעים היו שם. הראו שם ה-כ-ל! קיום יחסים מלאים בעירום מלא ועוד מלא דברים מסביב. פשוט דוחה!! וזה קיבל אוסקר! מאז למדתי, לא להתיחס. לגבי אווטר: בעיני העלילה היתה סתמית. צפויה וידועה מראש. לא ראיתי בה משהו מזעזע והיה נחמד בעיני לפחות, לראות את השינוי שהדמויות עובורת שם. אני אוהבת לראות דברים כאלה (בין אם זה שינוי לטובה או לרעה או למשהו שנחשב לטוב ובעיני הוא לא. אני פשוט אוהבת לראות התנהגות אנושית) לא היה שום דבר מיני בסרט וזה היה ממש נחמד. רק נתנו להבין שהם קיימו יחסים. (בעיני ככה זה צריך להיות בכל סרט. כי אם חשוב לעלילה שהם 'עשו את זה' זה לא אומר שאני צריכה לראות את זה. מספיק שאני יודעת שזה קרה.) אפרופו זה, אתמול בדיוק, בארוחת צהריים דברנו על סרטים. מישהו ספר שהוא הולך עכשיו לראות את אווטר, אז מישהו אחר אמר משהו בסגנון: זה לא שווה. לא מראים שם כלום. חכיתי לראות משהו.. (לא זוכרת בדיוק את המילים שלו, אבל הוא התכוון שהוא התאכזב קשות מזה שלא רואים שום דבר מיני בסרט
) לגבי האלימות, היו שם באמת כמה קטעים אלימים מידי גם לטעמי. אני פשוט מכסה את העיניים עם היד בשלב הזה ומציצה רק לקצה כדי לראות מתי זה מסתיים. השיטה הזו עובדת לי בכל הסרטים האלימים. אני מסתכלת על התרגום או משהו כזה. ככה אני עוקבת אחרי העלילה ולא נחשפת לכל הגועל הזה שמשחיט את הנפש והופך אותנו לאנושות שכהה לרגשות ואלימות.
 

inbardaf

New member
אז הוא היה מועמד או משהו כזה

תכלס' הוא היה ממש מומלץ וזכה במשהו. זה הסרט על החתונה של הגרוזינים.
 

queen helen

New member
הוא זכה באוסקר ישראלי, נראה לי

כך שזה לא מעיד על האוסקר האמריקאי. בכל מקרה - לדעתי זה היה סרט מצויין, וכאמור - סצנות מיניות לא ממש מפריעות לי לרב. היה לבמאי הזה סרט נוסף, שהיה די מזעזע, עם עלילה גרועה, וסצנות מיניות דוחות בהרבה!
 

inbardaf

New member
חשבתי שאולי זה היה אוסקר ישראלי

כי זכרתי שהוא זכה באוסקר. אני לא חושבת שזה ממש משנה אם זה אוסקר ישראלי או אמריקאי. אני מניחה שהפרמטרים לזכיה באוסקר לא שונים בהרבה. פשוט באמריקאי יש יותר מתחרים ויותר איכות. כמו שאמרתי, העלילה היתה דווקא טובה. אפילו אהבתי אותה. אני חושבת שהציגו שם דילמה/סיטואצית חיים, אמיתית והראו את ההתמודדות של האנשים מאוד יפה עם הכל. רק למה?? למה אני צריכה לראות אותם עושים סקס??? ממש ה-כ-ל? ועוד ראיתי את זה בקולנוע.. זה היה ממש מביך..
 

inbardaf

New member
איך אחרים הגיבו?

כולם שיבחו את הסרט וכנראה שהוא לא זכה סתם באוסקר. לאף אחד זה לא הפריע וכמובן יש את אלה שטוענים: שזה היה הכרחי לעלילה
גרושי? גרושי אוהב קטעים כאלה אבל היה יכול להזדהות עם המבוכה שלי למרות שלא היה שותף לה. אני ברחתי כמה שיותר מהר מהקולנוע אחרי אותו סרט. התביישתי שידעו שבכלל הייתי בסרט כזה.. ואמרתי שיותר אני בחיים לא בוחרת סרט רק בגלל שהוא 'זכה באוסקר' בכלל, למדתי מזמן שביקורות לרוב רחוקות מהטעם שלי. ומה שהרוב אוהבים, הוא בהרבה מקרים לא מה שאני אוהבת. אני כבר מזמן לא קוראת ביקורות סרטים. אני קוראת עלילה ולפי זה מחליטה למרות שאני יודעת שגם זה לא 100%. בגלל זה הכי טוב לראות בבית.. ובאופן כללי אני לא חסידה של סרטים. מעדיפה ספרים.
 

Berethor

New member
יש סיבה

כל עוד לא יראו סצנה ארוכה מפורטת ולא 'מצונזרת', 'עוצמת האהבה' לא תומחש מספיק..
 

Mystic Circle

New member
מסקנה: אם אין תסרט שאת רוצה

לחזור הביתה. לחשוב טוב טוב ולברר מה יהיה בסרט לפני שאת רואה אותו. לקרוא אליו בויקיפדיה. אצלי זה חוקים מיושמים
למרות שעם ממזרים קצת נסחפתי
 

Berethor

New member
למרות שאם הסרט כולל ממזרים בשם שלו

אפשר להבין שהוא לא בדיוק א-מיני. המבין יבין..
 

Berethor

New member
בעוד שא-מיניים רואים זאת כסצנות נוראיות

"להוריו של זאזא מתברר שהוא אינו נענה לכלות המוצעות לו, עקב אהבתו הסודית ליהודית (רונית אלקבץ), גרושה ואם לילדה בת 6, בת העדה המרוקאית, המבוגרת ממנו בשנים אחדות. לצופים מומחשת עוצמתה של אהבה זו בסצנת יחסי מין בין השניים." ככה מיניים רואים את זה, הבנת? ככה ממחישים 'אהבה גדולה' לצופים..
 

Mystic Circle

New member
גם אני לא אהבתי את אווטאר

אבל לא בגלל האלימות. אין לי בעיה עם אלימות מכול סוג. סתם לא היה נאה בעיני שהם מסתובבים חצי ערומים, ולא אהבתי את הפרימיטיביות של השבט הכחול
ובמיוחד הבחורה דחתה אותי.
 
היא היתה כוסית על מה קרה לך...

חחחח.... אוואטר סתם סרט חסר עלילה. (בניגוד למה שחשבתי קודם D:) אבל האפקטים שלו והתלת מימד מגניבים בטירוף.
 

snoopytush

New member
לא הפסקתי לבכות באווטאר

זה מה שהאדם הלבן עושה חושב שהוא מנצח כשהוא כובש ומביא עימו הרס וכליה. האנדיאנים היו כל כך חכמים ראיתי עליהם סרט בנשיונל הם כל כך מבינים בצמחים ואחרי מה שהם ראו על האדם הלבן הםמסרבים לגלות לו את הסודות. הם מרחו את הילדים שלהם בחומר מצמח כתוצאה הילדים גדלו חזקים יותר חשבתי על הזיהום אויר וכל החוסר יכולת שלנו לחיות בהרמוניה עם הטבע. בעיני אנחנו פרימיטיבים
 

inbardaf

New member
אנחנו לא פרימיטיבים

אנחנו סתם רעים ובעיקר אגואיסטים (רוב הרוע של האדם הלבן נובעים מאגואיזם מוגבר) יש לנו ידע וכוח שאין לאדם הקדמון, אבל אנחנו משתמשים בו בצורה לא ראויה. ואיבדנו את הקשר עם הטבע במובן הכי רחב של זה. האינדיאנים אמרו על האדם הלבן שהוא חי בשביל ילדיו והורס לנכדיו. אבדנו את חוכמת החיים המובן העמוק שלה, שהיה פעם לאנושות. ואיבדנו אותה, כי התחלנו להתמקד בעצמנו ורק בעצמנו ובמה שיביא לנו רווח אישי מיידי.
 
למעלה