מאז שאני בפורום התחלת לפתח

Mystic Circle

New member
מאיפה אתה יודע

אולי להם לא נעים שאתה רואה את זה
 

Mystic Circle

New member
אולי הם נהנים לצפות לבד או עם הבן זוג

אבל יחד עם הילדים! או שהילדים צופים לבד. לא מפריע להם?
 

Berethor

New member
מסר לא בדיוק נכון

זה מזיק בעיקר לנוער ולא למבוגרים, המבוגרים כבר יודעים הכל ועברו את זה, הנוער הוא זה שמושחט מכל תרבות המין וכל המיניות הציבורית. מבוגרים מוכנים לזה נפשית ויודעים שאין שם שום דבר מיוחד, הנוער בניגוד לזה לומד לחשוב שאיכות הקשר נמדדת בכמות הסקס, כלל 'המגוון'.
 

snoopytush

New member
../images/Emo6.gifאת מצחיקה

אכן הגענו לימים קשים וחשוכים. אי אפשר לדעת איפה זה יתפוס אותנו:) ואני באמת התחלתי לשנוא קטעי סקס בסרטים זה כזה ריקני
 

Berethor

New member
הסרטים הם השתקפות של החברה

בעבר החברה הייתה אחרת, היום זה סדום ועמורה, ככה שסרט שאין בו סצנות סקס פשוט לא מוכר. גם סרט שמוכר ואין בו סצנות סקס, צריך להיות כל כך טוב, שרוב הבמאים והתסריטאים הבינוניים ומטה, יעדיפו להכניס סצנות סקס ארוכות ומפורטות, פשוט כי זה הכי קל.
 

inbardaf

New member
../images/Emo3.gif

אבל אני לא אפתח את אתו הדיון מהפייסבוק גם פה...
 

ענבאך

New member
דווקא בסרטים אין לי בעיה,

למרות שפה אני חושבת שנהיה חלוקים, אז אני לא אכנס לזה אפילו. אבל אם אני אשמע עוד פעם אחת מ**** איך לסביות עושות, מה, כמה, איפה, ולמה היא עייפה בבוקר [כי היא לא ישנה בלילה]. אהההההה, אני הולכת לצרוח!
 

inbardaf

New member
אה?

מה הקטע הזה עם הלסביות? ולמה זה מפריע לך אבל לראות זוג מתעלס בעירום מלא על מסך ענק עם עוד עשרות צופים - לא מפריע לך? או למקרה שאת לא אוהבת קולנוע, עם חברים/משפחה בבית?
 

ענבאך

New member
עכשיו יש לי זמן לענות,

טוב, חשבתי על זה בימים האחרונים, וזה ככה. זה לא שחור ולבן. ברור שיש סצנות סקס שיפריעו לי ויש דיבורים על סקס שלא יפריעו לי. דבר ראשון אתם צריכים להבין שהתפישה שלי על סקס היא שונה משלכם. אני חושבת שסקס הוא חלק טריוויאלי ממערכת יחסים, וזה לגיטימי, ואתם... חושבים מה שאתם חושבים [אני בכוונה לא מפרטת כי אני לא רוצה להכניס לאף אחד מילים לפה...]. אז מן הסתם אני רואה את זה באור טיפה פחות חמור. כן יוצא לי לראות סרטים שיש בהם סצינות סקס ולחשוב "אלוהים, למה לעזאזל הכניסו את זה לסרט?" ומצד שני יש פעמים שאני חושבת שזה כן מתאים. כמובן שזה תלוי גם ברמת הפירוט והגסות של הסצינה. אני כן חושבת שיכולה להיות סצינת סקס יפה [אם למישהו יוצא לראות את הסרט הנפלא "אמן האשליות", ואני מקווה שלא תמנעו ממנו בגלל ההמלצה הזאת. אז שם יש סצינה יפהפיה, שממש לא רואים שם את הגוף של השחקנים. כלומר, את רואה בכאלה קלוזאפים שאת לא יודעת אם זה ירכיים, או ידיים, והכל באור רך וחצי מחוץ לפוקוס]. אני, כשאני רואה סרט, או יותר מובהק, כשאני קוראת, אני שואלת את עצמי האם זה תורם לעלילה [וכן, יש פעמים שזה כן] או אם זה פשוט סקס לשם הסקס שזה לא תמיד "לגיטימי" בעיני. בנושא דיבורים, הבעיה שלי היא שזה בא מאנשים שהם לא החברים הכי קרובים אלי ואני לא מאמינה שאני צריכה לדעת עליהם דברים כאלה אישיים ומפורטים. לפעמים הבנות בעבודה אומרות לי דברים כל כך בוטים וכל כך מפורטים שאני תוהה למה לעזאזל הן חושבות שזה מעניין אותי לדעת... אם זאת חברה טובה שלי, והיא תבוא ותספר לי משהו בלי כל הפירוט המכוער הזה של תנוחות, מיקום ועוד דברים שאני לא רוצה שגם אתם תצטרכו לדמיין, אלא משהו שהוא... לא יודעת, אולי לא רק טכני אלא גם אישי, תהיה לי פחות בעיה להתמודד עם זה. יכול להיות מאוד שזה יביך אותי מעט לשמוע את זה, כי אני לא חושבת שאי פעם זה יראה לי לא מביך לחשוב על החברים שלי בצורה מינית, אבל אם היא בוחרת לשתף איתי משהו כזה זה כנראה משמעותי עבורה. זהו, אני מקווה שהבהרתי לך קצת יותר למה התכוונתי למעלה.
 

inbardaf

New member
אז ככה:

אני חושבת שסקס הוא חלק אינטגרלי מהזוגיות של רוב בני האדם ואין לי שום בעיה עם זה. זו בכלל לא הנקודה. ואני חושבת שיש עלילות שיש בהם משמעות לעובדה שהתקיימו יחסי מין בין בני הזוג. אבל יש הבדל גדול בין 'לידע' אותנו בצורה כזו או אחרת שהיו יחסים כאלה, לבין להראות לנו בפירוט מלא איך הם נעשו. למשל, בסרט אווטר הראו את זה יפה. לא רואים כלום פרט לעובדה שנותנים לך להבין שזה קרה ובמקום 'משמעותי' ואח"כ גם יש התיחסות למשמעות של זה בדיבור. לפני כמה ימים ראיתי את הסרט: אינדיאנה ג'ונס ומסע הצלב האחרון (בפעם ה..) גם שם, כחלק מהעלילה, מתקיימים יחסי מין בין אינדי למי שמסתברת כאוייבת בהמשך ומתברר שגם אביו נפל בפח שלה. אז יש הרבה משמעות בעלילה לעובדה ששניהם קיימו איתה יחסים, אבל לא היה שום צורך להראות לנו את זה. מספיק שהבנו שזה מה שקורה. ואני יכולה לחשוב על עוד עשרות סרטים שרק נותנים לך להבין את זה מבלי לראות את זה בצורה מפורשת ובוטה. אפילו להראות זוג מתחת לשמיכה נראה לי סביר (בעיקר כשרוצים להראות את השיחה והאינטרקציה בניהם דווקא במהלך אותו האקט, אבל מצטערת - אני לא רואה שום סיבה בעולם לאף אחד מהמקרים בהם מראים אברים אינטימים של אנשים על גבי המסך עם או בלי קשר לקיום יחסים באותו הרגע. למשל, בסרט 'איים אבודים' (ישראלי..) יש קטע מאוד בוטה ולא יפה בעיני של התחלה של קיום יחסים בין נער לנערה (הגיבורים של העלילה). ממש חשוב שאני אראה איך הוא מלטף לה את הישבן או עושה מה שעושה עם החזה החשוף שלה??? ממש חשוב? אי אפשר היה לעצור אחרי שרואים אותם מתנשקים כשברור לאן זה יוביל? ויש הבדל גדול בין סרט לבין ספר... גדול מאוד!
 

ענבאך

New member
אז נראה לי שבגדול אנחנו מסכימות.

אולי הגבולות שלנו עוברים במקומות מעט שונים, אבל אני די מסכימה עם מה שאמרת
 

Berethor

New member
אז בשבילך זה כמו סרטי פעולה

שיש סצנת סקס את חושבת לעצמך "יו מגניב, כמה חושני, בום טראח", וכאשר זה נגמר חושבת לעצמך "וואלה אבל זה מסוכן". בכל אופן זה אמור להיות משהו פרטי ולא ציבורי, צריך להחזיר את קוד הייז.
 
מסכימה. אני גם הפסקתי לראות

סרטים עם אנשים רק בגלל קטעי הסקס המביכים. זה פשוט נורא. למה אני צריכה לראות את החזה של הבחורה? איך זה קשור לעלילה בדיוק?
אין כמו סרטי וולט דיסני והסרטים הקלאסיים!
זו הסיבה שאני לא אוהבת ללכת לקולנוע לראות סרטים רגילים (מצויירים אין בעיה). אני לא יודעת מה תהיה ההפתעה בסרט. כבר קרה לי מקרה שהלכתי עם מישהו שיצאתי איתו לאיזה סרט דרמה יפה ואיכותי שזכה אפילו באוסקר! והיה שם קטע כ-ז-ה מיותר ולא קשור לסרט שפשוט קברתי את עצמי בתוך הכיסא. הבחור כמובן נהנה מכל רגע (שזה רק עיצבן והביך אותי יותר). לכן, אני מעדיפה לראות את הסרטים לבד בבית - ככה נוח לי יותר וגם יש לי את הפריבילגיה לדלג על הסצנה המיותרת!
 
למעלה