מאז שאני בפורום התחלת לפתח

snoopytush

New member
מאז שאני בפורום התחלת לפתח

סלידה מביטויי מיניות בסרטים וביומיום. קודם זה לא היה מפריע לי עד כדי כך עכשיו אני שומעת בדיחה גסה ( מינית יענו ), של גבר על נשים למשל וברב המקרים אני מעקמת את האף. תראו מה עשיתם לי :( סתם :)
 

Mystic Circle

New member
גם אני שונאת

אבל לא מאז הפורום. מאז תמיד. ואני שונאת מין אנאלי או אוראלי (יותר נדיר) בסרטים. באמת! ומה אם אמא שלי היתה צופה או עוברת! מילא אני כבר דור מקולקל אבל תחוסו על המבוגרים! באמת היום אני לא יכולה לראות סרט עם אמא שלי. מה אני יעשה אם היו קטעים?! אתמול ראיתי ממזרים חסרי כבוד והכול היה משעמם עד הקטע הפתאומי של המין האסור
פשוט לא המשכתי לצפות. בשנות ה-90 זה לא היה ככה. אני אשאר לי בבועת שנות ה-90
תודה. הגענו לימים קשים.
 

snoopytush

New member
זה אמור להיות ההיפך../images/Emo6.gif

האמא אמורה לשמור על הבת מפני קלקולים
איזה יפה שאת דואגת לה ככה!
 

Berethor

New member
המציאות השתנתה

"In peace, sons bury their fathers. In war, fathers bury their sons"
 

Berethor

New member
לא בדיוק

הכוונה שלי הייתה לכך המציאות השתנתה, ולא לטובה.
 

snoopytush

New member
אם זכרוני אינו מטעני

גם אווטאר הוא סרט נקי. יש שם אזכורים לסצינת סקס אווטארי אבל לא נכנסים לפרטים ומסתפקים שם באזכור חיבוק ונשיקה. :)
 

Berethor

New member
גם בהתנגשות הטיטאנים אין

זאת אומרת יש קטע עם זאוס, אבל זה קצר ולא מראים שם כמעט כלום. לכן מבקרים מיניים מתלוננים על הסרט..
 

inbardaf

New member
האמת? הדהים אותי לגלות כמה מפריע להם

~שאין~ סקס. חשבתי שאנשים מיניים אוהבים סקס, אבל לא ידעתי שהם עד כדי כך מצפים לראות את זה בכל סרט! בחיאת - רוצים לראות פורנו, תקחו סרט פורנו. למה כל סרט צריך להכיל סצנות סקס נועזות עאלק חלק מהעלילה?
 

k500

Active member
מנהל
כי ככה הרגילו את כולם..

לא משנה על מה הסרט, סצינות מיניות הן חלק מהעלילה, בדרך כלל בלי קשר לכלום
 

inbardaf

New member
משהו עדיין לא ברור לי

אני זוכרת שתמיד הרגשתי שדוחפים סתם קטעים מיניים בלי קשר לכל דבר מקום. מהסביבה הסבירו לי שעושים את זה בכוונה 'כי סקס מוכר'. אבל לא ציפיתי שאנשים יתלוננו על זה שבסרט אין סקס! זה נראה לי עדיין מוזר. מה הרגילו אותם? שכל סרט רגיל הוא בעצם סרט פורנו? (כי זה מה שאני טוענת מזמן, אבל הסתכלו עלי כמו משוגעת..) זה נראה כאילו הפכו את הפורנו למשהו מקובל ונגיש ולא תחת פורנו כדי שאנשים ירגישו בנוח לראות את זה ולא יצטרכו ללכת לחניות בסמטאות אפלות לקנות סרטים מהסוג 'המלוכלך' הזה..
 

k500

Active member
מנהל
כן

הפורנו "גלש" לסביבה הטבעית של פעם ומה שנחשב מוסתר או חצי סודי, הפך לפומבי וחשוף ועל כן אין יותר בושה בתחומים האלה, דבר שהפך את החברה לחסרת גבולות בתחומים הללו ובתחומים אחרים. אני מתכוון גם לילדים ובני נוער שפעם לא היתה להם נגישות לחומרים כאלו ורק כשגדלו השיגו את מה שהם רצו לעומת היום שהכל נגיש, פרוץ (תרתי משמע) ומגיע לכל גיל- יש טשטוש של הקוים האדומים, או יותר נכון, היעלמות שלהם ולכן אנשים התרגלו לכל מה שהם רואים. מבחינתם, סקס יכול להיות בכל מקום, סרט, סדרה, תוכנית, גם דיבורים על סקס, לא רק אקטים מיניים גרידא. עכשיו תארי לך שלוקחים להם את זה, לא יראה להם מוזר שאין סקס?
 

inbardaf

New member
איכס!!!!!

מצטערת בפני כל המיניים וכל האנשים שזה פוגע בציפור נפשם, אבל אנחנו חיים בחברה דוחה!!!!!!!!!! ונימאס לי מזה! פעם היה דיון/וויכוח באחד ממקומות העבודה שאני נמצאת בהם, על האח הגדול. אחד החבר'ה טען שזו תוכנית מטומטמת וכו' ואיך בכלל אפשר לראות אותה. ואז בחור אחר ניסה להסביר לו מה הוא מוצא בתוכנית. הוא אמר לו: הם יודעים על מה להתמקד. ואז הוא אמר משהו על זה שהם מתמקדים בחזה של ההיא וה.. של הזו (יש בריכה בבית והבנות שם הרבה בביקיני) אז אני אמרתי לו: בקיצור, תגידי שאתה רוצה לרואת פרונו רך וזהו. אני לא מבינה איך לא מפריע להם שילדים קטנים רואים את זה. אף אחד לא רואה את הפגיעה של זה? כשברור שהנפגעות העיקריות הם הבנות בכל הגילאים ובמיוחד בגילאים צעירים. אני לא מבינה איך אנשים יכולים להיות כ"כ אטומים. זה מחרפן אותי.
 

snoopytush

New member
את מזכירה לי

ישבתי בטבעון וראיתי טלויזיה באחד מהחנויות יחד עם אבא שלי ודיברו על האח הגדול. כנראה הייתה שם דמות שנקראה אלירז ( לא ראיתי אף פרק :) ) והמנחה התחיל להלל את האלירזיות של אלירז שהיא כמו "אומנות" כי הוא תרע כמה "משפטי חוכמה". לאן התרבות מתדרדרת? נכון שאני לא משקיעה באינטלקטואליזציה שלי וחבל אבל אפילו אני רואה שזה דרדור תרבותי חמור. מה תההיה ההשפעה על האי'יו של דור העתיד? באמת שאני מודאגת
 

Berethor

New member
אין לך מה לדאוג לדור העתיד

הדבר הזה כבר הספיק להשחיט מספר דורות, כלל הדורות שלנו, זה שאנחנו 'שרדנו' בשן ועין, לא אומר שזה לא השחיט את היתר. עכשיו הורים שהושחטו גם יגדלו ילדים כאלה, ואז היה ממש קשה לעצור את זה, זה מה בעצם מה שהופך חברה לסדום ועמורה.
 

Mystic Circle

New member
אבל מה עם המבוגרים???

אותם לא הרגילו והם עדיין צופים. מה הם לא מתלוננים?
 

Berethor

New member
לא כולם

אצל שלי אין בעיה עם זה, ורק לי יוצא לא נעים, במיוחד שיש עוד אנשים מסביב..
 
למעלה