רשימת ה"כן ולא" של א-מיניות

inbardaf

New member
קודם כל עינבר עם י'...

חוץ מזה, המתקפה שלך נגדי מיותרת בעליל. אני בן הבודדים כאן שענה לך ברצינות ולא יחס לך תוקפנות. כל שאמרתי הוא: "הוא אולי הביע כאן כמה דיעות חשוכות שמצביעות על חוסר הבנה בסיסי, אבל הוא באמת הגיע ממקום של להבין." תקרא שוב את ההודעה שכתבתי כתגובה למה שברתור כתב עליך. ואולי יש בנו 'התגוננות יתר', אבל היא נובעת מזה שנמאס כל הזמן לשמוע את אותם שטויות. חוץ מזה, כשאנשים מיניים נכנסים לכאן מתוך סקרנות ורק שואלים - אף אחד לא תוקף אותם. ואם הנושא באמת היה מעניין אותך, יכולת לקרוא את המאמרים והשאלות הנפוצות ולחסוך ממך ומאיתנו את כל הדיון הזה..
 
עינבר,לא תקפתי אותך, וקראתי את המאמרים/נפוצות

ואם להגיד את האמת, העובדה שאפילו שם הודיתם שאין כמעט אף מאמרים או אף מחקרים שנעשו בנושא (מעט מאוד), והעובדה שבדיוק בשרשור הזה נוצרה איזה אי הבנה ביניכם הא-מיניים כשAMB לא ממש התפלא לראות שא-מיניים אחרים שונים ממנו בעניין החשק המיני- כל אלה מוכיחים שהנושא עוד רצוף הרבה סימני שאלה, אז תפסיקו להתייחס אוטומטית לכל מיני שנכנס לפה כבור חסר תועלת כשהכמות של א-מיניים מבולבלים שנכנסים לפה היא אף גדולה יותר. חוצמזה אפשר לחשוב איזה שאלות טיפשיות העליתי. הסוגיה הפילוסופית היא היחידה שאמורה לעלות מבלי לגרום לאף אחד להתרעם- לא פקפקתי ולא ביטלתי שום דבר, כולה תהיתי ביני לבין עצמי על הגבול הדק שבין תופעות טבעיות ופחות- והנה דוגמא שתגרום לאנשים כמו ברתור לישון יותר טוב בלילה- לבקנות, לא מזיק לאף אחד, אבל בהחלט סוג של "ליקוי" כאשר פיגמנט טבעי חסר. אז אפשר להגיד שאני תהיתי אם א-מיניות היא יותר לבקנות- ליקוי, או יותר ג'ינג'יות-סתם תופעה עם אחוז נמוך. לגיטימי? או שזה חשוך מדי בשביל ההבנה הנעלה שלכם? יום טוב
 

inbardaf

New member
לגיטימי

רק שאין קשר בין אחוז התפוצה של תופעה מסויימת לבין השאלה אם היא מחלה / ליקוי וכד' או תופעה טיבעית שרק נדירה יחסית. לקשר בין העובדה שאנחנו אחוז קטן לחוסר טיבעיות - זו מחשבה חסרת היגיון ו/או ידע בסיסי בביולוגיה/מדעים. האנומליה של המים, היא אחת התופעות היותר טיבעיות ויותר נדירות ומדהימות שיש. לא רק שאין שם שום ליקוי, זה אפילו מנגנון שנועד לשרת את הטבע. וכמו שאמרת בעצמך - יש מעט ג'ינג'ים והם עדיין תופעה טיבעית. כל הנושא עדיין 'בחיתוליו' מבחינה מחקרית. זה לא אומר כלום פרט לעובדה שיש חוסר תודעה והכרה בנושא מאוד גדולה. וזו גם הסיבה שציינו כאן בפניך, שאחוז הא-מיניים, כנראה, גדול הרבה יותר ממה שחושבים. פשוט יש הרבה א-מיניים שבכלל לא מודעים לזה. ועל כך יעידו בני זוגם שניכנסו לכאן... ושאר הא-מיניים שעד שלא הגיעו לכאן - לא ידעו שהם כאלה.. גם אני חושבת שיש הרבה יותר א-מיניים ממה שחושבים. ואם אתה רוצה קצת יותר ידע כללי ולראות איך זה נראה 'בעולם הגדול', כנס לאתר העולמי של האסקסואלים (יש קישור) יום טוב גם לך.
 

אופליה7

New member
ובנוסף לכך:

מה שאנשים מחשיבים כ "ליקויים" נדירים זה בדיוק הצורה שבה התפתחו המינים לפי האבולוציה. מפעם לפעם היה קורה איזה "פגם" ליצור, וככה התפתחנו הלאה. לאט לאט נעלם לנו הזנב,(בגלל פרטים שנולדו בלי זנב) נהייה יותר שכל, וכו'.....זו תורת האבולוציה. לא חייבים להאמין בה. אבל יש לי הרגשה שה"פילוסוף" הדגול שניכנס ודיבר פה על טבע כן מאמין באבולוציה. אז אולי אנחנו האמיניים ה"ליקוי" שהולך לקדם את האנושות אבולוציונית? "ליקויים" ודברים יוצאי דופן הם חלק אינטגרלי מהטבע. וככאלה הם בעצם אינם "ליקויים". זה רק בני האדם שהחליטו להדביק לכל מיני תופעות את המושגים "טוב" ו"רע".
 

inbardaf

New member
"אז אולי אנחנו האמיניים ה"ליקוי" שהולך לקדם

את האנושות?" - אהבתי!
 

אופליה7

New member
הודעה חשובה מאוד. כנסו

בכל הקשור לבני אדם לא קיימים המושגים "טבעי" ו "לא טבעי". מאז ומתמיד המושג "טבעי" שימש להצדקת אפליות ופשעים. מקומה ה"טבעי" של האישה במטבח. במשך אלפי שנים לאישה היה אסור לעשות כלום שגברים עשו ולכל זה היו הוכחות מ"הטבע". האדם הלבן יותר טוב מהשחור ולכן צריך להיות עבדות . מ"הטבע". לרצוח מיליארדי פרות ותרנגולות במפעלים בשביל לאכול אותם זה מ "הטבע". כי הרי אין שום הבדל בין אדם לאריה.......(נכון, גם גם אני רצה אחרי פרה ונועצת בה את שיניי כשהיא בחיים). מצדיקים אלימות בעזרת "טבע". גם אונס. נו.....ונקרופיליה יש בטבע? בקיצור תדעו להבא: מי שמדבר איתכם על "טבעי" ו"לא טיבעי" בכל מה שקשור לבני אדם הוא דמגוג שלא ממש מבין מה זה בני אדם וכמה הרבה השפעות יש עליהם שלא קשורות לג'ונגל. בני אדם שלא כחיות אחרות, חלק מהטבע העיקרי שלהם הוא תבונה.
 
את רואה? הנה גם את מתפלספת

אני אומר לך שאת פילוספית בשקל ושאני לא חייב להסכים איתך כי פילוסופיות זה לא עובדות? אני לא אומר את זה, כי זה ברור שזו פילוסופיה ואף אחד לא חייב להסכים עם אף אחד. והנה, אני מסכים חלקית עם הפילוסופיה שלך- הרבה דברים כמו שאמרת התפתחו עם השנים אבל הרבה דברים גם לא- תאומים סיאמים הם לא דבר טבעי כי מדובר בתקלה. לבקנים הם לא דבר "טבעי" כי מדובר ב*חוסר* של פיגמנט. אז את יכולה להתפלסף עד מחר ולהגיד שאולי לבקנים זה הדבר הבא אבל הזמן מוכיח שלא- הרבה אנשים (בהודו למשל בתפוצה רחבה) נולדים עם מום גופני. זה אומר שזה גם טבעי? את צודקת ברמה מסוימת של הדוגמאות שנתת, ולדעתי את טועה במושגים- זרמים ואידיאולוגיות של האדם הם דברים שהוא יוצר- דברים נרכשים ולא מולדים. מה שיפה הוא שאני לא תוקף אותך וטוען שאת בורה על זה שאת מציעה פילוסופיה שאני לא מסכים איתה הבנת ת'הבדל? בהצלחה
 

Mystic Circle

New member
לדעתי, זה לא משנה

אם אסקסואליות זה ליקוי או לא. העיקר שטוב לי ככה. אני לא סובלת מהיותי אסקסואלית, אני לא רוצה להיפטר מזה. פשוט טוב לי ככה וזהו. אי אפשר להשוות אסקסואליות למום גופני. לאנשים הסובלים ממום גופני לא היה טוב והם ירצו להיפטר מזה. וגם אי אפשר להשוות את זה לחרדות, דכאון ושאר מחלות נפשיות, כי רוב הסובלים ממחלות נפשיות, לא טוב להם. רוב האסקסואלים בפורום לעומת זאת לא סובלים מאמיניות.
 

אופליה7

New member
נכון שהתפלספתי אבל לא הבנת את הכוונה

הכוונה העיקרית שלי (למרות שהוספתי לה קצת פילוסופיה מסביב) היא שלדבר על בני אדם במושגים של "טבעי" ו"לא טבעי" זה פשוט דבר לא נכון לעשות. נקודה שנייה שלי הייתה שכל דבר יוצא דופן או פחות נפוץ הוא טבעי לגמרי. אתה גם יכול להגיד שעיניים כחולות זה ליקוי, כי לעומת עיניים כהות יש בכחולות פחות פיגמנט ולכן הם גם יותר רגישות לשמש וכו'. אבל בגלל הנפוצות של עיניים בהירות הן לא נחשבות לליקוי. גם עור בהיר לעומת עור שחור יש נטייה להכוות ולקבל סרטן עור מהשמש בגלל חוסר בפיגמנט. ובגלל תנועת אנשים והגירה גדולה בין יבשות זה בהחלט ליקוי. אבל בגלל שהוא המוני הוא לא נחשב לליקוי. נקודה שלישית: אין שום הגיון להשוות התנהגויות של בני אדם להתנהגויות של יצורים אחרים כי בני אדם פועלים אחרת. וגם כמו שלא תשווה בין פילים לבין ג'וקים או תמנונים. יותר הגיוני להשוות לבני אדם בעבר הרחוק. וגם זה לא הגיוני כי תמיד יש חוקים חברתיים שכפו על אנשים להתנהג בצורה מסויימת. נקודה רביעית: שלא הבנת אולי כי לא ניסחתי טוב היא: גם אם לא הייתה קיימת אמיניות בטבע עד עכשיו (מה שלא נכון, ) זה יכול להיות תופעה טיבעית חדשה. האבולוציה עדיין מתפתחת. ודרך אגב...ההתפתחות הולכת לקראת סייבר סקס כך שכולם יהיו "אמיניים" מבחינת עשייה בפועל. (וזה לא מדע בדיוני).
 

amb2

New member
הרצון שיקבלו אותנו כנורמאלים

אני מקבל את עצמי ככה וזה הכי חשוב זו המציאות שבחרתי ואיתה אני מרוצה ושלם. אני מזמן לא מקשיב לדיעה של השכן. או כל אחד שחושב שהוא מבין יותר טוב ממני מה טוב בשבילי. אם בן אדם רוצה את המציאות שלו ללא שום רצון לשנות בה משהו, ואם בן אדם לא רוצה שום דבר שאין לו ולא מיתנגד לשום דבר שייש לו כי אחדות של הרצון שלך עם המציאות שלך הוא האושר בחיים. וכן אני מאושר אני לא קוטל אותך בכלל לא. פשוט לא הבנתי את כל הדיעות שלך עלינו ולמה בכלל אתה כותב פה. אנחנו מאוד מאוד נורמאלים
 

אופליה7

New member
בחייייאת. אתה בכלל לא יודע מה זה פילוסופיה

החלטת פתאום שמשהו פילוסופי זה עובדה מדעית? . כי בפילוסופיה אני יכולה להביא לך פילוסופיות מנוגדות, אני ממש לא צריכה להאמין בפילוסופיה שלך.
 
../images/Emo45.gif../images/Emo45.gif בדיוק חשבתי על זה....

מדהים......מה שכתבת כל כך נכון...אמרו לי את רוב הדברים האלה....
 
מדהים../images/Emo70.gif אני ממליצה לשים בטאגליינס../images/Emo70.gif

כתבת את זה יפה מאד, לא הייתי מנסחת את הדברים אחרת. אהבתי את הנקודה על כך שגבר לא צריך לשכב עם גבר כדי לדעת שהוא לא מעוניין ולא רוצה את זה. אולי ככה גברים לפחות יכולים להבין את זה. ורק בגלל שאמיניות לא שכיח כמו מיניות, לא אומר שהוא אינו תקין כמו שאמרת.
 
אה, ודרך אגב- סוף סוך קיבלתי תשובה לשאלה

ששמתי כאן, של האם א-מיניים מרגישים עוררות מינית, כתוצאה מצפייה בקטעי סקס (לא פורנו!) וכו'. התשובה שקיבלתי היא זו שחשבתי, שעוררות היא משהו גופני, מושרש בנו כבני אדם (או כסוג של חיות), ולדעתי אי אפשר להימנע ממנו. השאלה היא כמובן התדירות וגם האם זה מכוון כלפי מישהו ספציפי. והתשובה במקרה שלנו- לא.
 

Berethor

New member
כן

לענבר. הפרחנו תתיאוריה שלך ? אפשר כבר להגיע לשלב של אתם מפסידים ולא פגשתם את X ?
 

inbardaf

New member
בטוחה? ../images/Emo12.gif

מוזר... איך זה שהייתי בהריון פעמיים??! בטוחה שצריך סקס?
את עושה את הבלבול שהרבה עושים: א-מיניות לא קשורה למעשים. א-מיניות קשורה להרגשה. חוסר החשק (ההרגשה) מוביל לזה שאנשים א-מיניים לא יקיימו יחסי מין. זה עדיין לא אומר שלא יכול להיות א-מיני שיקיים יחסים. אין להם שום בעיה ביולוגית בנושא. גם זונה יכולה להיות א-מינית.. ונזיר לרוב הוא מיני... א-מיני שירצה ילדים ולא סולד ממין - יקיים יחסי מין על מנת להביא ילדים לעולם.
 
למעלה