רשימת ה"כן ולא" של א-מיניות

מקבל- לא הייתה לי שום כוונה לשנות אף אחד

כמו שאמרתי, אני חושב שאתם מרוויחים המון אולי גם מפסידים המון, אבל אתם לא יודעים מזה מה שלא יודעים לא מזיק..
 

אופליה7

New member
אני במקרה יודעת מה זה

ובכל זאת לדעתי סקסוהוליק, כמו שהגדרת את עצמך, זו מחלה באמת. כי פרוש המילה סקסוהוליק זה התמכרות לסקס. והתמכרות היא מחלה. וכמו שאתה בקלות אומר שאנחנו מפסידים המון היית אומר גם להומו נשהוא מפסיד המון? אולי אתה זה שבעצם מפסיד המון? אני רוצה גם שתבין משהו. הכמות של האמיניים נראית היום קטנה רק בגלל שאין מודעות ורוב האמיניים לא יודעים בכלל שיש לזה שם. ולכן גם לא מצהירים על כך. ככל שזה יהיה יותר לגיטימי וידוע לציבור האוכלוסייה הזו רק תגדל. יש היום מגיל קטן לחץ חברתי לעשות סקס. כל היום משדרים במדיה תכנים שקשורים לנושא, והכל הופך מאוד פורנוגרפי. בחברה כמו שלנו אני נותנת הרבה יותר כבוד לאנשים שהולכים כנגד כל מה שהחברה כופה עלינו.
 

amb2

New member
אתמול חבר שלי אמר שהוא מרחם עלי בגלל הסקס

אמרתי לו שאין מה לרחם מרחמים רק על אנשים שרוצים מאוד להשיג משהו ולא יכולים וזה מיקרה שונה כי אני יכול להשיג מין אבל אני בוחר שלא. ככה אנשים תופסים אותנו ,כמפסידים שלא נהנים בחיים אותו חבר אמר לי שהוא חושב שהנשמה שלי קפואה. אמרתי לו שהוא צודק. מה כבר אפשר לענות על זה אני בשלב בחיים שאני לא הולך עם אנשים שזוללים לי את האנרגיה אני לא אלך עם אנשים חלשים , או סתם עלובי נפש כי לא משנה כמה חזק אני אהיה אנשים כאלו שואבים ממך אנרגיה וזה מחיר כבד שאני לא מוכן לשלם.
 

inbardaf

New member
כמו למשל העובדה שילדים בני 10!!!!

מקיימים יחסים עם ילדה בת גילם!!! כמה ילדים - ילדה אחת וכולם כולם כ"כ קטנים..
(סיפור טרי מבי"ס באשדוד) ועוד יש אנשים שהגיבו על זה 'כטבעי'
זה דוגמא לחברה חולה שהמיניות בה משודרת ללא שום סינון בצורה כ"כ בוטה, עד כדי כך שילדים בני 10 יודעים בכלל מה זה!! ועוד הולכים לממש את זה... ואז גם מגיעים הצדקנים שטוענים שזה 'נעשה בהסכמה'
כמה החברה שלנו יכולה להיות חולה - זה מדהים אותי כל פעם מחדש.. וקישור לנושא למי שרוצה: target=_blank rel=nofollow>http://www.tapuz.co.il/forums2008/viewmsg.aspx?forumid=94&messageid=129382670 ועוד אחד: target=_blank rel=nofollow>http://www.tapuz.co.il/Forums2008/ViewMsg.aspx?ForumId=707&MessageId=129336576 דרכו אפשר להגיע לקישור בחדשות ומשם למכתב שכתבה האם. לקרוא ולהזדעזע ממה שחברה מינית ופרוצה גורמת לילדיה לעשות
 

אופליה7

New member
חלק מהילדים היו בני 14

ועל הילדים האנסים אף אחד לא אמר שההתנהגות המינית שלהם לא בסדר או בוגרת. ברור שלילדה תהייה התנהגות מינית מוחצנת, ככה זה אחרי שעוברים תקופה ארוכה אונס קבוצתי בלי שלאף אחד במערכת איכפת. תחשבי אם מאשימים ילדה בת 10 שפיתתה 8 ילדים גדולים ממנה, איך מתייחסים לאישה בוגרת שעוברת אונס..........
 

Berethor

New member
בעזרת טיפולים אפשר גם לקחת לך תתשוקה

אז מי אתה שתקבע איזה מצב היה 'טבעי' ואיזה לא. למה שא-מיני ירצה תשוקה ותלות בסקס. מיניות זה לא IQ, מיניות זה ההפך מזה, ככול שאדם פחות מיני הוא יותר חכם. אין אנשים שיודעים הכל, ואין שלא יודעים כלום, אבל יש טיפשים ויש גאונים, זה שני הצדדים ה'קיצוניים' של הסקילה. אם תשווה את זה למיניות, אז יש טיפשים( סוטי מין) ויש גאונים(א-מיניים). לא כל הא-מיניים לא מרגישים כלום(הנאה,חשק), אם כבר להשוואת את זה אז לאלכוהול או לתעבת אוכל, שני דברים שאפשר גם בלעדיהם בכלל, בניגוד למנת שכל או אוכל. גם אותנו ה'טבע' כוון.
 

Berethor

New member
תיקון

תאוות בשרים(תשוקה) ותאוות החך(גרגרנות) הם שני דברים בעלי דמיון רב.
 

amb2

New member
מה זה ברתור?

לא כל האמיניים לא מרגישים כלום? הנאה חשק? על מה אתה לעזזל מדבר?
 

inbardaf

New member
יש לא מעט א-מיניים שיכולים לחוש

התעוררות מינית ברובד מסויים (כמוני למשל..) אם הייתה קורא בתשומת לב את ההודעות של אנשים כאן, הייתה רואה שיש כאן לא מעט כאלה. אני יכולה לחוש משיכה לגבר ועדיין לא לרצות לשכב איתו. ובכל מקרה, סקס לא מעסיק אותי ואני יכולה להסתדר מצויין בלעדיו (למעשה טוב יותר בלעדיו..) זה לא אומר שאין בי שום יצר מיני. זה רק אומר שהוא מאוד חלש. סקאלה - זוכר? דיברו על זה כאן עשרות פעמים.
 

inbardaf

New member
ברור שאליך.

שאלת את ברתור ועניתי במקום.. למיטב הבנתי, ברתור באותו מקום. אם אני זוכרת נכון, זהו שהמציא את המושג א-מיני סוג ב'...
 

Berethor

New member
דמגוגיה זולה

כל הטיעונים וההשוואות שלך לא קשורות. קודם אתה משווה א-מיניות(חוסר משיכה כללית) לפדופליה(סטיה מינית ופשע). אחרי זה אומר שמשיכה מינית זה כמו IQ. אין אנשים לגמרי בלי מנת שכל(אפילו אתה), אבל יש אנשים בלי משיכה או רצון לסקס. זה כמו שאני יגיד שאין מצב שאתה לא רוצה סקס עם גברים. למה שלא היו אנשים שלא אוהבים בכלל ? כי אתה החלטתה.
 

Berethor

New member
סקסוהוליק כמוך קרוב לפדופיל או אנס

המחלה היא אצלך ולא אצלנו, ואם הייתה פוגע באנשים אתה צריך גם לשלם תמחיר. אתה יצור עלוב שמעז להשוואת פדופליה לא-מיניות, יש מצב שאתה פדופיל בפוטנציה. אז או שתמצא 'מחלה' אחרת להשוואת תא-מיניים עליה או שתסתום תפה, א-מיניים לא פוגעים באף אחד מעצם היותם כאלה, בניגוד לסקסוהוליקים, פדופילים, אנסים ושאר סוטי המין שאתה עושה להם יחסי ציבור כאן. טבע זה דבר מורכב. יש שיגידו שאדם הוא לא טבעי, יש יגידו שאדם הוא חיה. לי אישית לא אכפת ממה טבעי ומה לא, אלה רק מלגיטימי או לא לגיטימי. 7 מיליארד בני אדם לא זהים משום בחינה, ובטח שלא אנטומית. וסוטי מין מהסוג שלך זה גם סטיה מהאוכלוסיה הכללית. במקרה הזה סטיה שפוגעת באחרים ולא מקובלת.
 

inbardaf

New member
קצת, אבל קצת נסחפת..

מה עשית ממנו? הוא אולי הביע כאן כמה דיעות חשוכות שמצביעות על חוסר הבנה בסיסי, אבל הוא באמת הגיע ממקום של להבין. כבר בהודעה הראשונה שלו הוא ציין שהוא מקבל את כולם. אם יש מקום ופתח לשיחה, אין צורך לתקוף. זה לא עוד טרול שמנסה להקניט סתם, גם אם לרגע זה נראה כך. שים לב להודעה הזו שלו. ותקרא את מה שכתבתי לפני כן ותבין לבד שלא היה לו שום רצון לפגוע. קצת בורות - אבל בשביל זה אנחנו כאן
 

amb2

New member
זו ההודעה שהכי עיקבה אותי כשקראתי ..

"מה שלא יודעים לא מזיק"? זה לא קצת גן עדן של שוטים? בת יענה לא יודעת מה יש מיחוץ לחור שלה. אבל אנחנו יודעים מה אנחנו מפסידים כי חלקנו ניסו סקס. אני למשל יודע כי ניסיתי וזה שחבר ילדות שלי חושב שאני מיסכן שאני לא עושה סקס ? זה אומר שהוא יותר מסכן ממני.
 

Berethor

New member
לא אכפת לי מהבורות שלו

מה שהפריע לי שהיצור הזה משווה בין פדופליה לא-מיניות, ובנשימה אחת שואל למה זה סטיה וזה לא. בדיעבד הוא גם רומז שפדופליה זה לא ממש סטיה, וכנראה שגם לא פשע ועברה חמורה. פדופליה, זאופליה, נקרופליה ושאר סוטי המין למיניהם זה סטיות מיניות, א-מיניות זה פשוט חוסר מיניות. לא יכול להיות גלגל עקום אם אין גלגלים. אחרי זה הטיפש הזה משווה בין רצון לסקס לבין IQ. המשפט האחרון סתם היה נסיון להתייפייף.
 
לברתור היקר- תגובה אחת מרוכזות

מי שדמגוג פה זה אתה מר ברתור, אתה אספת מילים אקראיות מתוך ההודעה שלי והפכת אותי לפושע המין האנושי, לקחת את ההגזמה המכוונת שלי כשקראתי לעצמי "סקסוהוליק" וניצלת אותה לקרוא לי פדופיל ואנס, ניצלת את ההשוואה שלי בין תופעות בעלות תפוצה באחוז נמוך באוכלוסיה לבין א-מיניות כדי להגיד שדימיתי אתכם לפדופילים או שנתתי לגיטימציה לפדופיליה, ניצלת את התסכול המתפרץ שלך כדי להשתלח בי בצורה מכוערת בגלל שאתה בנאדם קטן וטיפש ולא השכלת למצוא את הנימה הרציונלית בהודעות שלי כמו שחברים שלך מצאו. אתה לא רק דמגוג עלוב, אתה גם מתלהם ופרובקטור ובור מוחלט ושמור את הרפש שלך לאנשים בתת רמה שלך להבא. ל-AMB, ב"במה שלא יודעים לא מזיק" הכוונה היא לא שאתם באמת לא יודעים, אלא שמאחר ולא אכפת לכם מסקס, גם אם אתם מפסידים משהו זה לא משנה לכם. כמו שלי לא אכפת מבלט, אז גם אם אני מפסיד חווייה נהדרת זה לא משנה. אני מתנצל אם פספסתם אותי בגדול עם מטאפורות והשוואות מעט יצירתיות, אולי באמת ציפיתי מכם ליותר מדי- המגננה שלכם לגמרי חסרת פרופורציות, מהתחלה ציינתי שאני מקבל את כולם וכמה שזה דבילי לדעתי להטיל בא-מיניות ספק- אתם לא יודעים אפילו לזהות את האויבים שלכם מרוב שאתם מורגלים להילחם על הלגיטמיות שלכם. לענבר- ציטוטים כמו: "אני רק אגיד שעל אף שזה מוזר ואולי אתם מפסידים הנאה גדולה ברמה מסוימת, אתם גם מרוויחים המון דברים אחרים שהרדיפה האובססיבית שלנו, העולם המיני, אחרי סקס- מונעת מאיתנו." "כמובן שיש כאלה שיגידו שהומוסקסואליות זה מחלה אבל אלה בעיקר אנשים די פרמיטיביים." "אני מבין את הרצון שיקבלו אתכם כנורמלים לכל דבר, אבל "לא נורמלי" זה לאו דווקא משהו רע" "אין שום דבר מזיק בלהיות א-מיני.. כמו שאמרת, אנשים בעיקר מתקשים לקבל משהו שונה" - כל אלה אכן מעידים עלי כאדם עם דעות חשוכות. מה אני אגיד לכם, אם כל הקהילה שלכם נראית כמוכם, אני לא אפתלא אם לא יקבלו אתכם אף פעם, ובלי שום קשר לזה שאתם א-מיניים.
 
למעלה