רשימת ה"כן ולא" של א-מיניות

יש שם מעט כן-ים

האמת שניסיתי לחשוב על רשימה נפרדת כזו, אבל לא עלו מספיק כן-ים בשבילה... אם יש לך רעיונות - בשמחה!
 
שכחתי את זה -

לא, לא רע לי בלי סקס. יהיה לי רע אם אקיים חיים מיניים, מכיוון שהם לא מתאימים לי. הוא נוסף למסמך במחשב ולNote בפייסבוק זה מכבר
 

snoopytush

New member
וואי הזנחתי בזמן האחרון את הפורום הזה...

קודם כל סורי על ההזנחה הרגשתי בזמן האחרון שישי לי 2 חיים נפרדים מחשב והחיים האמיתיים, אני נוטה לשקוע בדברים שזה לא דבר בריא במיוחד.... טוב אחרי התאוששות זאת וחזרה לחיים האמיתיים או שהם יבלעו אותי בתורם אני אגיב לעניין להודעה שלך : חשבתי פעם שאני קצת לסבית ואחת גם התחילה איתי ומודה נמשכתי אליה, אבל זה היה יותר כי היא נמשכה אלי מקווה שזה מובן.... אני לא חושבת שאני יכולה לשנות את האמיניות שלי בשביל זה יצטרך לקרות נס. אני מרוצה ולא מרוצה מהמצב. מצד אחד מין גורם להרבה מחלות וסכנות( למשל הידעתם שהוא עלול לגרום לסרטן צוואר הרחם כי ע"י הסקס הוירוס הגורם לכך מגיע לגוף האישה נקרא וירוס הפפילומה נשים נא להבדק ). וגם חברות שלי די בוסלות כשהן חרמניות, מצד אחד זה אקשן עבורן אבל מצד שני לא מאפשר להם להתרכז כל כך. הן כל הזמן צריכות לנהל מלחמה עם היצר... ( מה לעשות יש לי חברות מיניות ביותר). אבל אני רוצה קשר זוגי בריא ומפרה ולא מרגישה שאני יכולה לקיים אותו כי הסקס יושב חוצץ ביני לבינו. עוד לא ניסיתי להכיר אמיני למטרות קשר רציני, ואני סביר להניח שלא אוכל לשפוט ללא ניסיון אז בעתיד אני מתכוונת לנסות אחד כזה .. כי גם אם אני לא שלמה עם האמיניות שלי ב100% התחלתי להשלים עם העובדה שאני לא ממש יכולה לשנות את זה.
 

snoopytush

New member
נמאס לי לפחוד

ממערכות יחסים שהם עלולות להגמר, מלא למצוא את האדם הנכון, מלגלות שאני לא האדם הנכון בתורי, מלנהל מערכת יחסים אמינית, ממה החברה חושבת , מעמי ומאחרים ומאסונות אפשריים אחרים
 

snoopytush

New member
ורציתי להוסיף

שכל הכבוד את כל כך אמיצה! אני אומנם העזתי לספר לכל מי שמכיר אותי אבל אני עדיין לא מספיק שלמה עם זה למשל כדי לקיים קשר אמיני . אני חושבת שאת תעזי ותתנסי אף בזה כי כולך מכוונת למטרה של להיות מי שאת וזה נפלא ומעודד! אני קצת מעריצה אותך עכשיו.
 

Berethor

New member
תגידי

נדבקת מאמב ? מזה ארבע הודעות ברדף. רואה גם א-מיניים יכולים לדבק
. נוגע למה שאמרת את צודקת, זה ברכה וקללה, לכל דבר יש מחיר. מצב אחד את לא תלויה ולא נגררת לדברים לא רצויים ושפלים בגלל היצר. מצד שני קשה לך למצוא בן זוג ולהיות בקשר מיני. את צריכה להשלים ולקבל תצדדים החיוביים. מלא זה מה שיש ואחרי שרואים התנהגות של מיניים מבינים שזה עדיף. אני חושב שא-מיניות זה לא דבר מרכזי בהתאמה, פשוט עוד MUST אחד.
 

amb2

New member
כלכך אמיצה אולי תצאי לדייט עם ג'ירפה?

היא לא תמהר לחתוך קשר והיא בעד קשרים ארוכים כמו הצוואר שלה
 

snoopytush

New member
חמוד../images/Emo13.gif

האמת יצאתי עם קוף התארחתי אצלו על העץ ( חייבת לציין שזה לא נוח במיוחד ). והוא סיפר לי על המחסור בבננות עקב המיתון הכבד.....
 
את נשמעת מאוד חכמה

הנושא הזה מעניין אותי בכמה רמות... אבל אין לי כוח להיכנס לזה כרגע.. אני רק אגיד שעל אף שזה מוזר ואולי אתם מפסידים הנאה גדולה ברמה מסוימת, אתם גם מרוויחים המון דברים אחרים שהרדיפה האובססיבית שלנו, העולם המיני, אחרי סקס- מונעת מאיתנו. גם אם אתם, כמו שאת מגדירה את זה, "מצב צבירה" בפני עצמו, לא ברור לי איך זה שאתם פלח קטן כ"כ באוכלוסיה. לא מסתדר לי מבחינה פילוסופית שכולם נבראו עם צורך מיני ואתם לא. כפאק רגשי או פאק הורמונלי אני יכול לקבל את זה, ז"א כתופעה חריגה זה אפשרי- יש בלי סוף תופעות חריגות, אבל כמשהו נורמלי שרק יחידי סגולה התברכו או קוללו בו? קשה לקבל את זה. אני אישית מקבל את כולם:)
 

snoopytush

New member
אני לא

בטוחה שאנחנו פלח כל כך קטן באוכלוסייה.... זאת אומרת אין ספק שמספרינו נמוך מהמיניים שזה הנפוץ אבל אל תשכח שהמודעות לנושא לפחות בארץ מאוד נמוכה..... יש כאילו שאפילו לא מודעים לזה שהם כאלה.
 

avi1283

New member
ומבחינה פילוספית

איך הג'ינג'ים מסתדרים לך? איך יכול להיות שדווקא פלח קטן באוכלסיה נבראו ג'ינג'ים?
 
אין מה להשוות.

לא יודע מספרים. אבל אני יוצא מנקודת הנחה ש 0.0000000000000000001 מהאוכלוסיה לוקים במצב הצבירה הנ"ל כשחלקם הם כן תוצאה של פאק רגשי או הורמונלי כך שזה משאיר אפילו פחות "טבעיים". חוצמזה מבחינה פילוסופית- אני נוטה להאמין שכל תופעה שיש באדם- קיבלנו רמז אליה בטבע, ואני לא מכיר דבר כזה בטבע.
 
יש כזה דבר בטבע.

אתה צודק ...יש רמז בטבע לכל תופעה.. א-מיניות נראתה גם אצל חיות......בדקו את הדברים האלה..
 

amb2

New member
בזמן האחרון אני לא מתעסק בזה

לא מתעסק בזה שאני לא אוהב ולא רוצה סקס זה כבר טבעי זה היה ככה תמיד. מה שהיה עד היום לא יכול להיקרא סקס בקושי מיזמוזים היו לי בכלל אין לי נטיה מינית לא סטרייט לא הומו לא כלום רק א-מיני אולי זה נטיה מינית בכלל צריך למצוא משהו אחר מיוחד כי אסקסואליות לא מיוחדת ולא מעניינת אנשים חוץ מהקהילה הסגורה שלנו פה....תבינו אנחנו לא מעניינים אנשים עם הקטע הזה שלנו תאמת בשביל מה אני צריך להראות טוב ולשמור על הגוף ספורט לא להשמין? האמיניות חלק מאיתנו וככה ניחיה ונמות גם אנחנו לא לבד יש עוד דפוקים כמונו.
 
למעלה