קבלת שבת

TheLost

New member
קבלת שבת

והפעם, חידוש- חובה עליכם להגיב משהו טוב שקרה השבוע: משהו פחות טוב, רע, מזעזע, נוראי, מגעיל, מעצבן ומבאס שקרה השבוע: משהו מצחיק שקרה השבוע: משהו משעמם שקרה השבוע: משהו שאתם מתכננים לשבוע הבא: פרקים בסדרות טלוויזיה השבוע: ספר(י) השבוע: סרטי השבוע: מוזיקת השבוע: תמונת השבוע:
 

TheLost

New member
ואני אתחיל כדי לתת לכם פוש

משהו טוב שקרה השבוע: חופש. היה כיף. חבל שנגמר כבר. משהו פחות טוב, רע, מזעזע, נוראי, מגעיל, מעצבן ומבאס שקרה השבוע:
מי ניסח את הקטגוריה הזו בצורה כזאת מושלמת?! טוב, אז אתמול בשיעור נהיגה נכנסה בי מכונית מאחורה
חיחי. חיחיחי. יש סיכוי שאני בחרדה פוסט-טראומטית. וכמובן לא יכול לחכות כעת לשיעור הנהיגה הבא שלי. משהו מצחיק שקרה השבוע: אם אתם חושבים שזה שעברתי תאונת דרכים בשיעור נהיגה זה מצחיק [כמו שאני חושב ברגעים האופטימיים שלי] - אז זה. אם לא, אז המפגש היה משעשע. משהו משעמם שקרה השבוע: נפגשתי עם ידידה ב-1 בלילה כדי לסיים לכתוב את התסריט. לנסות לחשוב יצירתית ב-1 בלילה זו פעולה נוראית מאוד. פרקים בסדרות טלוויזיה השבוע: "אורות ליל שישי"- הסדרה הכי טובה עכשיו. בעצם, לא, "דם אמיתי"- הסדרה הכי טובה עכשיו. אבל ב"האוס" היה הפרק הכי טוב (6.03) ספר(י) השבוע: התחלתי את "יצירה קורעת לב של גאונות מרעישה" ולאחר שעברתי את ההקדמה הארוכה והסתמית ואת התודות הארוכים והמשעשעים, התחלתי גם לקרוא את הספר עצמו ובינתיים הוא חביב אבל קצת חוזר על אותו השטיק יותר מדי. סרטי השבוע: "הבן של ראמבו"- סרט מעפן בטירוף, מרגיש כמו סרט סטודנטים באורך של רבע שעה, שמישהו החליט להפוך לסרט של שעה וחצי, אז יש לנו רבע שעה של עלילה טובה שמפוזרת בין כל הסרט, ועוד 75 דקות של להעביר ת'זמן. "דוגוויל"- השתעממתי. אתמול ראיתי 2 סרטים פסיכדליים: "The Fall" (נראה לי שבארץ קראו לו "מעבר לכל חלום") - סרט מגניב וסוריאליסטי, עם לי פייס ("החיים על פי נד"). בעיקרון, הייתי אומר שהסרט ממש בונה עולם ומכניס את הצופה לתוכו, רק שאז ראיתי את "סינקדוכי, ניו יורק" (Synecdoche, New York). הסרט הוא הסרט הראשון שצ'ארלי קאופמן (התסריטאי של "שמש נצחית בראש צלול", "אדפטיישן", "להיות ג'ון מלקוביץ'") לא רק כתב אלא גם ביים. הבנאדם פשוט פסיכי בטירוף. הסרט הזה מבלבל ומשגע, אם חשבתי לרגע שנשאבתי לעולם של "the fall", אז כאן זה משהו פסיכי ואחר לגמרי- הסרט ממש השפיע עליי לרעה ואפילו גרם לי לדיכאון קל. הוא מעניין, למרות שהוא לא מובן, הוא אמיתי, למרות שהוא הזוי לגמרי, בקיצור עוד יצירת מופת לחשוב עליה הרבה. מוזיקת השבוע: Coldplay- Green Eyes Coldplay- In My Place Bright Eyes - Lover I don't Have to Love Bright Eyes - I Believe in Symmetry תמונת השבוע:
 

jess r

New member
אני לא מבינה

איך אתה יכול לחשוב ש"אורות ליל שישי" זו סידרה טובה. מה טוב בה? וכל עוד לא שברת שום דבר - זה מצחיק (; איך מתקדם התסריט? זה הרעיון ההוא שסיפרת לנו במפגש?
 

TheLost

New member
אורות ליל שישי ממש מעולה ../images/Emo12.gif

מרגשת, אמיתית, לא עוד סדרת טינאייג'רז צבעונית וצבועה... ואנחנו אכן כן החלטנו להישאר עם הרעיון שספרתי במפגש. (רגע, סיפרתי על הבניין עם 3 הזוגות, נכון? היו כל כך הרבה רעיונות שכבר קשה לעקוב מי שמע מה)
 

Roncha87

New member
תמונה מדהימה!../images/Emo99.gif

דם אמיתי בהחלט מצוינת. העונה השנייה מרהיבה ומנצחת את הראשונה. (סורי על התגובות המאוחרות.. אני מקווה להיות קצת יותר נוכחת. אני מאוד מעריכה את הרצון שלך להרים את הפורום
)
 

jess r

New member
שבוע טוב ../images/Emo13.gif

משהו טוב שקרה השבוע: מפגש פורום, מפגש קצר עם החברות מהקורס. בבסיס היה מאוד נחמד - היתה לי שמירה עם מישהי נחמדה. רק שהיא ביאסה אותי כי היא סיפרה לי שהיא היתה בקורס קצינים ופרשה 5 ימים לפני הסוף. 5 ימים! והיא נכנסה לזה פעמיים. ואחרי שנה וחצי פרשה 5 ימים לפני הסוף כי אמרה שהיה חרא. השמירה עצמה היתה שטויות במיץ. ואתמול נסעתי עם ידיד לביי.קון, מפגש הפרידה של עין הדג. אמנם לא דיברנו ממש עם אף אחד, אבל היה נחמד לראות את האנשים מאחורי הכינויים המפורסמים (כולל כמה אנשים שתמיד היה לי קראש וירטואלי עליהם והיה נחמד פשוט לעמוד לידם ולצוטט לשיחה שלהם) וראינו "מילים ולחן" שתמיד כיף, אפילו אחרי 3 צפיות. וגם לקחנו טרמפיסט נחמד. משהו מצחיק שקרה השבוע: לא משהו ספציפי. משהו משעמם שקרה השבוע: היה קצת משעמם בבית. משהו שאתם מתכננים לשבוע הבא: בטח תהיה הרבה עבודה ונצטרך ללמוד הרבה. ואני מקווה סוף סוף לעשות קצת שופינג. ואני מחכה שלחברה שלי יהיה סופ"ש פנוי לבוא אלי וקבענו שנרא ביחד "ממזרים חסרי כבוד". פרקים בסדרות טלוויזיה השבוע: מרתון "בנות גילמור" - ראיתי את כל העונה השניה. ספר(י) השבוע: "ארץ פלאות וסוף העולם" או משהו כזה, של מורקמי. זה מסוג הספרים שקוראים 100 עמודים וחושבים "אה, אוקי, אני מתחילה להבין את הפואנטה" ואז זה מסתבך עוד פעם. אבל זה מעביר את הזמן ואני חייבת לסיים כי זה הספר האהוב על אמא אז הבטחתי לתת לו צ'אנס. סרטי השבוע: "מילים ולחן" מהקון אתמול, וראיתי חצי שעה מ"השעות" בזמן השמירה. מסובך ואובר-דרמטי. מוזיקת השבוע: PoP! Goes My Heart מ"מילים ולחן" (נראה אתכם רואים את הסרט ולא שומעים את השיר הזה 20 פעמים בריפיט אחר כך!) ושום דבר חדש חוץ מזה. אבל בקרוב אוריד את ההמלצות שלכם :) שבוע טוב
 

TheLost

New member
היית ב-ביי.קון? מגניב!

וד"א שמעת שליהקו את לורן גראהם לאיזשהי סדרה חדשה?
 

TheLost

New member
קוראים לסדרה Parenthood

מבוססת על איזה סרט מלפני 20 שנה. דרמה. לא הבנתי על מה זה. היא הייתה אמורה לעלות בספטמבר, אבל אחת השחקניות (מאורה טירני) חלתה בסרטן ועזבה את הסדרה. לורן גראהם מחליפה אותה, והסדרה תעלה במיד-סיזן...
 

steelwater

New member
אויש גאד, נכון

מאורה טירני, אבי מ-ER, חלתה בסרטן. שמעתי את זה זה אל מזמן אלב שחכתי מזה. זה כזה עצוב.
אני הייתי מעריצה גדולה של אבי וקרטר (למרות שאבי לבד קצת עיצבנה אותי לפעמים, אבל בתכל'ס היא הייתה אחלה ואהבתי אותה) אבל ברגע שקרטר עזב הסדרה נהייתה נוראית והפסקתי לראות אותב. זו הבעיה עם סדרות ארוכות טוחח כאלו. שנים עקבתי אחרי על פרק ופרק ואחרי הזוז הזה, והיום אין לי מושג מה קורה עם רוב הדמויות הושחחקנים שמה...
 

Roncha87

New member
בנות גילמור../images/Emo99.gif

שוב- אחחחחחח... כמה שהסדרה הזאת גורמת להרגיש טוב
שמחה שהשמירה הייתה שטויות במיץ, זאת הייתה שמירה רגילה בבסיס?
 

jess r

New member
כן

יש לי עוד 2 החודש. לא שזה כזה כיף, אבל זה אחד הקלים והולכים למחרת ב-2 במקום ב-5 וחצי, אז יש גם צדדים טובים. ובתכלס, סתם ישנים\ רואים טלוויזיה וקמים פעם בשעה לעשות סיבוב של דקה...
 

steelwater

New member
שבת שלום

שבוע טוב לכולם.
משהו טוב שקרה השבוע: יום נחמד ביותר בת"א שכלל את המפגש, אנשים טובים מכל העולם והמון סושי.
לימדתי את עצמי מחדש לנגן בפסנתר אחרי שלא ניגנתי עליו בערך מאז כיתה ג'!
משהו פחות טוב, רע, מזעזע, נוראי, מגעיל, מעצבן ומבאס שקרה השבוע: אחות של סבא לי נפטרה. לא ממש הכרתי אותה אבל זה מאד עצוב.
משהו מצחיק שקרה השבוע: חחחחח גאוני. :) http://www.youtube.com/watch?v=8yofv6mabT8 משהו משעמם שקרה השבוע: חחחח, היה הרבה שיעמום. אני רוב הזמן יושבת ולא עושה כלום. משהו שאתם מתכננים לשבוע הבא: לנוח ולצאת הרבה לפני ששנת הלימודים השנייה שלי באוניברסיטה מתחילה. פרקים בסדרות טלוויזיה השבוע: HIMYM 503 חחחחחח, פרק ענק, פשוט ענק! נשפכתי מצחוק הרבה פעמים במהלך הפרק הזה. אחרי שהפרק השני אל היה משהו, הפרק הזה העלה אתה רמה שוב.
הו, בארני ורובין לנצח.
ספר(י) השבוע: Bit of a Blur - אוטוביוגרפיה של אלכס ג'יימס, הבסיסט של Blur. ספר ממש טוב, אני ממש נהנית לקרוא אותו. סרטי השבוע: לא נראה לי שראיתי סרטים השבוע. מוזיקת השבוע: U2 - With or Without You U2 – Zooropa U2 - Dirty Day Blur - This is a Low Leonard Cohen - Hallelujah The Good, The Bad & The Queen – Kingdom Of Doom Kings of Convenience – Misread תמונת השבוע: Barn-man and Robin, lol!
 

steelwater

New member
אוי חחח גדול!../images/Emo6.gif

איך, איך סיטקום עם פס צחוק בשנות ה-2000 יכולה להיות כל-כך גדולה, גאונית ומצחיקה? אני חולה על הסדרה הזאת. אה, ושכחתי לציין שגם ראיתי המווון רוק 30 בזמן האחרון!
 

Roncha87

New member
HIMYM ../images/Emo47.gif בהחלט אחת הטובות!!

מגניב העניין עם הפסנתר!! ושיהיה המון בהצלחה בשנה הקרובה בלימודים
 
למעלה