וגם דיון
במתנה

TheLost

New member
וגם דיון ../images/Emo32.gif במתנה

(אבל הפעם זה לא סתם בשביל שיהיה דיון, אלא כי באמת יש לי שאלה חשובה שהיא אוף) על איזה 2 דיסקים של להקות ואמני אינדי אתם ממליצים? זתומרת, 2 הדיסקים הכי טובים. בא לי לקנות ואני לא יודע איזה.
 

jess r

New member
מצטרפת לשאלה

ועדיף שיהיה משהו שנמכר בארץ, יש לי 100 שקל לבזבז בתו השמיני ואני צריכה רעיונות.
 

TheLost

New member
היום הייתי בצליל

והמחירים שלהם פשוט מוגזמים. יוצא יותר זול להזמין מאמזון + המשלוח. אבל לך יש במתנה אז זה בסדר
 

jess r

New member
זה החנות בסנטר?

היא זכורה לי עם מחירים זהים לתו השמיני. כלומר מחירים די נורמאליים. אבל זה היה די מזמן. אולי משהו השתנה בחצי שנה. וכן, אני בכל מקרה צריכה לבזבז את זה על משהו
אני חושבת על הדיסק האחרון של קאונטינג קרואוז, לא כי הוא מאוד מוצלח אלא יותר בשביל האוסף, ונשאר תקציב לעוד איזה 2 אלבומים. משלוח מאמזון זה לא 7 דולר+4 דולר לכל דבר שמזמינים?
 

TheLost

New member
לא חושב שזה מהסנטר

זאת חנות עם הרבה סניפים בארץ. המשלוח באמזון זה כן מה שאמרת, אבל אם לדוגמא דיסק עולה 12 דולר (המחיר הסטנדרטי) אז זה יוצא 24 דולר שזה ... בערך 90 שקל (וזה המחיר של הדיסקים, או לפחות של חלק מהם). אז לקנות דיסק אחד לא משתלם באמזון, אבל אם את קונה כמה אז כן.
 

Roncha87

New member
בעייתי משהו שנמכר בארץ..

יעל יכולה לענות על השאלה הזאת ספציפית
 

Roncha87

New member
וגם כמובן על כל שאלה

שקשורה במוזיקה. וגם חן. בקיצור- אלילי המוזיקה- חן ויעל
 

Roncha87

New member
החטלה קשה

אבל בכל זאת- The Shins ו- Death Cab For Cutie חפור, אבל הכי קלאסי ומצוין, פשוט ברמות. אה וגם הדיסק של Elbow מעולה.
 

steelwater

New member
רוחל'ה גנבה לי

אבל אם אתם מחפשים דיסקים של להקות אינדי, או בקיצור דברים טובים שבקושי משמיעים ברדיו, הייתי הולכת על The Shins, Death Cab For Cuite ו-Elbow. The Shins ו-Death Cab For Cuite הם די דומים, אז למי שאוהב מוזיקת אינדי רכה ונעימה, זה יתאים. בקשר ל-Death Cab For Cuite הייתי ממליצה עלNarrow Stairs האחרון והמדהים שלהם. בקשר ל-The Shins הייתי ממליצה על Chutes Too Narrow למתחילים, ועל Wincing the Night Away למתקדמים. בקשר ל-Elbow הייתי לחלוטין ממליצה על The Seldom Seen Kid שזה דיסק פשוט מדהים להדהים!
מוחץ לבבות וסוחט דמעות. חוץ מזה יש את The Smiths, חובה לכל חובב אינדי באשר הוא! אחת הלהקות הכי טובות והכי משפיעות. אני ממליצה על The Queen is Dead. The Good, The Bad & The Queen. הפרויקט האחרון של דיימון אלברן סולן להקת Blur, שהוא גם סולן להקת הגורילות. מהפנט ביופיו, פשוט מהפנט. דיסק מדהים! יש להם רק דיסק אחד והוא נקרא על שם הלהקה. The Maccabees - אחת ה-להקות אינדי בימים אלו! הוציאו אלבום מעולה לא מזמן בשם Wall of Arms. חדשים, מחדשים, מיוחדים, טובים, שוברים את הלב. Editors - אחת ה-להקות. הלהקה השנייה בערך שאני הכי אוהבת אחרי U2. מצויינים ומדהימים! יותר כאסחיסטים מ-The Shins ו-Death Cab For Cuite אבל גם מרגשים. אני ממליצה פחות או יותר אותו דבר על שני הדיסקים שלהם, The Back Room ו-An End Has a Start. בקרוב יוצא השלישי!
את כולם אפשר למצוע בתו השמיני, ואת חלקם גם בחנויות אחרות. טוב, זה נראה לי מספיק בנתיים. אני מצטערת אם יש הרבה שגיאות, פשוט כתבתי את ההודעה הזאת בתהרגשות רבה. אני מאד אוהבת להמליץ על מוזיקה.
 

TheLost

New member
טוב בסוף הלכתי רק על דיסק אחד ../images/Emo6.gif

(כי יצא לי יקר מידי) וקניתי את Narrow Stairs. אם לא יהיה טוב אני אתלונן פה
 
למעלה