הייתם רוצים עונה תשיעית רגילה ל"סקראבס"?

TheLost

New member
הייתם רוצים עונה תשיעית רגילה ל"סקראבס"?

(הבטחתי דיון ואני מקיים). והנושא לדיון הוא: האם הייתם רוצים שתהיה עונה תשיעית ל"סקראבס", והכוונה עונה רגילה עם הדמויות הרגילות ובלי שינוי פנים ענק- או שאתם באמת חושבים ש-8 העונות שהיו לסדרה כבר מספיקות וזה נמאס? זה כמובן רק דיון אם ומכאן אתם מוזמנים להתפשט. לנושאים אחרים. אה, וכדי לפלפל קצת את הדיון, אז יש תנאים מיוחדים לניהול הדיון (כמו ב"הישרדות" כשמביאים להם משימה רגילה עם עיניים עצומות). אז במקום עיניים עצומות, מה שאתם צריכים לעשות זה: להגיב! פם פם, האם תצליחו.
 

Ch3nf3l

New member
לאור העובדה שרוב הקאסט עזב,

ולאור העובדה שנתנו לנו חתיכת סיום סדרה בעונה 8, והעובדה שהסדרה וההומור שלה נשחקו בעונות 6-7-8 ברוב הפרקים, אני שמח שהסדרה החדשה לא תהיה בדיוק סקראבס. מי יודע, אולי רענון זה מה שהסדרה הייתה זקוקה לה.
 

Roncha87

New member
../images/Emo6.gif אהבתי אהבתי

למרות הציניות שנוזלת מההודעה הזאת!
האמת, שעד שקראתי את ההודעה של חן, דיי חשבתי שאני רוצה עונה רגילה של סקראבס כי בא לי לחזור לרגעים שראיתי פרק ונקרעתי מצחוק/מיררתי בבכי והערכתי את הסדרה ברמה שזה אי אפשר לתאר. אבל אז קראתי את ההודעה של חן. ודעתי השתנתה. חן, אין ספק שאתה טוב. יש משהו במה שהוא אומר- כי בכל זאת דיי, מיצינו את הסדרה, היא לא תחזור במתכונת הרגילה לימי הזוהר שלה. מאוד קשה לשחזר הומור משובח כזה, רגעים דרמטיים כאלה ועלילה לא חרושה כזו. אני מקווה שהמתכונת החדשה תהיה טובה מאוד (בהתחשב בעובדה באמת שלא כל הקבועים נשארים זה סיכוי מאוד קלוש). נקווה לטוב, אני מאמינה שיהיה טוב. חוצמיזה- תמונה של זאק בראף מהפייסבוק שלו אחרי יום צילומים לעונה התשיעית מוכיחה שהולך להיות מצחיק- לפחות בהתחלה
ראו תמונה משמאל!
 

jess r

New member
אפשר קישור לפייסבוק שלו?

אני יודעת ששמתם פה קישור מלא פעמים אבל איכשהו זה תמיד נראה לי מטופש לעקוב אחריו ועכשיו... ואם כבר זאק - אני רוצה שהוא יעשה סרט.
 

Roncha87

New member
חחחח למה?

הוא מעלה מלא שטויות והוא כזה חמוד ודברן. כאילו אני מבינה את הרתיעה שלך מזה אבל באמת שזה שטויות, זה כיף לראות בדף הבית משהו כמו: Zach Braff is...
http://www.facebook.com/home.php#/ZachBraff?ref=ts אה והוא כותב בסטאטוס שלו העכשווי שהוא חושב ש"Modern Family" מאוד מצחיקה- זאת הסדרה עם אל באנדי לא? חן הילל אותה במפגש, נכון? והאמת שאת צודקת לגבי זאק- אבל הוא חייב לעשות סרט שונה מבד"כ. או יודע מה? לשחק בסדרה אחרת לגמרי... משהו על טבעי כזה חחח
 

steelwater

New member
ממש על טבעי חחחח!

"תכירו את האח השלישי והנסתר עד היום של דין וסאם - JD!"
 

Roncha87

New member
חחח לא התכוונתי דווקא לסדרה

"על טבעי". אלא משהו שהוא על טבעי
 

jess r

New member
לא

אני אשמח לסידרה חדשה שתכלול חלק מהדמויות שהיו בסקראבס אבל גם סיפור אחר, קונספט קצת שונה, בדיחות חדשות וסיגנון אחר - אבל אני ממש לא רוצה עונה נוספת של סקראבס. אני באמת מקווה שהמה-שזה-לא-יהיה שהם מתכננים לא ינסה להיות "עונה תשיעית של סקראבס" ויעמוד בפני עצמו. אבל בשביל זה הם באמת חייבים להתרחק מספיק מסקראבס. קיצוני - אבל רק ככה זה יעבוד לדעתי.
 

Roncha87

New member
../images/Emo45.gif למרות ש...

מאוד יהיה קשה ללכת רחוק מסקראבס כשכמה מהדמויות כן נשארות וזה עדיין על רעיון של מתמחים בבית חולים... לא יודעת, נחיה ונראה. אני חושבת שיהיה טוב, צריך להנמיך ציפיות, כי לרמה של סקראבס האמיתית זה לא יגיע אף פעם..
 

steelwater

New member
לא נראה לי

סקראבס כבר תמה ונשלמה. הרסו אותה מזמן ואני לא רוצה שימשיכו לדרוך על הגופה. מה שכן, אני אשמח להרבה הופעות אורח. אני בעיקר אשמח שג'ידי יחזור לביה"ח אחרי הרבה זמן שהוא לא היה שם (כלורמ נגיד שהעונה החדשה תתחיל כמה זמן אחרי שהעונה הקודמת נגמרה) ואז דר' קוקס יראה כמה הוא התגעגע אליו, ואז הם יבינו שהם מאהבים and live happly ever after.
 
למעלה