בעת נסיעה לחו"ל - שימוש בכרטיס אשראי או במאסטרקאד נטען?

Dog Lover 26

New member
בעת נסיעה לחו"ל - שימוש בכרטיס אשראי או במאסטרקאד נטען?

היי חבר'ה,

בקרוב אטוס לגרמניה, טיול קצר של לכל היותק שבועיים. רציתי לדעת מהי הדרך הזולה יותר מבחינת עמלות והמרות- האם שימוש בכרטיס האשראי הרגיל שלי מהארץ (מאסטרקארד), או שימוש בכרטיס נטען מאסטרקארד שרכשתי בדואר בטיול הקודם והוא כרגע ריק לחלוטין וצריך להטעין אותו מחדש (בהנחה וזה אפשרי, עברה שנה), או שמא כדאי בכלל לפתוח חשבון מט"ח בבנק?

לאחר שיטוט באינטרט הבנתי שהעמלות ששילמתי על הכרטיס הנטען בזמנו נחשבות לגבוהות ולא משתלמות כ"כ, אך לא הצלחתי כ"כ להבין מהי הדרך הכדאית עבורי בהנחה ואני לא מעוניין להסתובב עם מזומן ופתיחת חשבון מט"ח בבנק גם טומנת בחובה עלויות כמו גם שימוש בכרטיס האשראי הרגיל שלי.

תודה.
 

ronensimian

New member
כמה שפחות שימוש בכרטיס אשראי בחו"ל

מכיוון שגרמניה משתמשים באירו, אז תשלם עלמת המרה פעם אחת בלבד (משקל לאירו). האם אתה מתכוון לשלם בכרטיס או להוציא כסף מכספומט בלבד?
יש כרטיסים בין-לאומיים שיוכלו לספק לך את השימוש באתה רוצה אך ידרשו עמלת המרה עבור כל שימוש (ויגבו אותו באחוזים), ולגבי הכרטיס הנטען - יכול להיות שלטעון אותו יעלה לך כסף נוסף (מעין עמלת טעינה).
אני באופן אישי מעדיף לקחת מזומנים ולהמיר שם בחנויות change (לא בשדה התעופה!). אז אם אין לך בעיה להסתובב עם כסף עליך (חגורת כסף) או להשאיר אותו בכספת במלון - נראה לי שזה הכי משתלם.
 
למעלה