ברית מילה

כרמיון

New member
כן. גם אנחנו מלנו אצל דולברג

וגם אנחנו היינו מרוצים, ומאז אני ממליצה עליו. הוא לא בא הביתה אלא מל בקליניקה שלו באזור תל השומר. מבחינתי זה יתרון שהוא מל בקליניקה, כי נראה לי שהקליניקה שלו בטח יותר הגיינית מהבית הג'יפה שלי. הוא מאוד נחמד, עובד עם אשתו הרופאה שגם היא חביבה ואדיבה. אחרי שבוע הוא עושה ביקורת, גם כן בקליניקה שלו. בימים שאחרי הברית התקשרנו אליו כמה פעמים כדי לשאול שאלות ולברר דברים, והוא ענה תמיד ברצינות ובאדיבות, גם כשהתקשרנו בשעות הלילה. בקיצור, נשארנו עם רושם חיובי.
 

libo12

New member
לא מבעס שהוא לא בא הביתה?

נראה לי סיוט שבוע אחרי הלידה ואני עוד אמורה לעבור קיסרי ללכת לקליניקה ולא להביא הביתה. וההחזר הוא מאיזו קופ"ח? כללית?
 

כרמיון

New member
זה חייב להיות שבוע אחרי הלידה?

לדולברג ממילא אין הסמכה אורתודוכסית למילה, יש לו רק הסמכה רפורמית. אז מי שחשוב לו להיצמד להלכה, ממילא יכולה להיות לו בעיה מסויימת למול אצל דולברג. למול 8 ימים אחרי הלידה - זה עניין הלכתי, לא רפואי. אנחנו עשינו את המילה אצל דולברג כשהתינוק היה בן חודש וחצי. זה נתן לי מספיק זמן להתאושש מהקיסרי. אם זה היה חייב להיות תוך 8 ימים מהלידה - באמת היה לי קשה יותר, אם כי אפשרי. (טוב, אני לא יודעת איפה את גרה. אנחנו גרנו ברמת גן אז לא היה רחוק.) לשיקולך...
 
אנחנו נסענו ממודיעין ולא היה נורא

בכלל, להפך. הנסיעה בחזור הרגיעה את ניתאי. לי היה חשוב שהוא יבצע את המילה אז התגמשתי.(למחרת נסענו שוב לביקורת, ממש לא נורא). בקשר להחזר, אנחנו מלאומית, אבל יש הסכמים עם עוד קופות .
 

אולה *

New member
מלנו את הבן אצל דולברג

בקליניקה הפרטית שלו. אישתו - רופאה מרדימה. אנחנו מאוד ממליצים. נדמה לי שהמחיר היה לפני שנה וחצי -1800 ש"ח.
 

עציון

New member
אין איזה אתר על ד"ר דולברג

שמראה אותו מל בלי גרביים? וואלה איך שאני נהנה לראות פה את הקבוצה הקוטלת אחד לאחד את המוהלים בליווי תמונות ואתרים. ריטואל של כל כמה חודשים א-מחייה.......
 

jif

New member
גם לי הפריע מילה ללא כפפות

נראה לי בסיסי ביותר.
 

שי ז.

New member
וכמה מהמוהלים עם כפפות משתמשים

בכפפות סטריליות? גם בבתי החולים הרוב משתמשים בכפפות גומי נקיות אבל לא סטריליות. כפפות כאלה מבחינת החולה לא יותר טובות מידיים שטופות והיתרון שלהן הוא בהגנה על המטפל ממגע ישיר בגופו של המטופל.
 
" משתמשים בכפפות גומי נקיות"

לא בזמן ניתוח ודימום פעיל..... נגעת פעם באצבע שטופה היטב בצלחת פטרי מלאה במצע מזון, שמת באינקובטור וחיכית לראות מה גדל? אני עשיתי. כך גם כל תלמיד במגמת ביולוגיה, סטודנט לביולוגיה, רוקחות, רפואה ווטרינריה. אתה לא רוצה לדעת מה גדל שם. אחרי שתעשה את זה, אז תוכל לבוא לספר על נפלאות היד השטופה.
 

שי ז.

New member
וראית מה גדל בחבילת כפפות לטקס

חד פעמיות? לא צריך צלחת פטרי בשביל זה (ולמדתי ביולוגיה כך שאני מכיר את המצב טוב מאוד). דבריי לא באו להגן על אותו אחד שלא לובש כפפות אלא לצאת נגד כל מי שלא משתמש בכפפות סטריליות (וגם יודע איך ללבוש אותן). אם למול או לא זה לא שייך לדיון והעמדה שלי היא לא בעד כיוון או מישהו מסויים מבין המוהלים או נגד מישהו אחר אלא פשוט אם מדברים על כפפות אז שיהיו באמת סטריליות ולא אחיזת עיניים.
 
מכיר את הגנת "אמת דיברתי"?

נסה להוכיח אחרת. אני לא משמיצה אף אחד. אני רק מעתיקה מה שאמרו גולשים אחרים. איך אני יכולה להשמיץ אם לא פגשתי שום מוהל מימי?
 
1800 לפני שנתיים וחצי, וקיבלנו החזר

של 50% מקופת החולים. ולא עציון, אין תמונה כי הוא מל עם כפפות. (ובדקתי שמונים פעם לפני שהגענו אליו)
 

merilu1

New member
ד"ר שלמה (סטיב) ג'קסון מומלץ מאד

מל את בני לפני כשנה, הגיע אלינו הביתה הכל עבר בנינוחות וברוגע ללא היסטריות מצד הילד והאמא. יום למחרת בדק את הילד. הוא אדם מקסים . עוד כמה חברות עשו אצלו ברית והיו מרוצות. יש לו אתר אז תעשי חיפוש עליו. בהצלחה
 

kalah

New member
אמנם מלנו אצל מוהל מומחה

אבל גם הוא הקפיד מאד על כפפות ושימוש בכלים חד פעמיים. ראינו אוו פותח את האריזות וזורק אחר כך את הכל. הוא מאלחש אבל לא בעזרת זריקה. אנחנו מרוצים מאד והוא הפך להיות ה"מוהל" של המשפחה והחברים.
 
למעלה