ברית מילה

libo12

New member
ברית מילה

היי, אני עומדת ללדת בעוד כשלושה שבועות את בני הראשון (יש לי ילדה בת ארבע וקצת) ועומדת בפני הדילמה: עם מי לעשות ברית מילה. ברור לנו כי נעשה זאת עם רופא כירורג ולא מוהל אום לא כל כך יודעים למי לפנות. שמענו כמובן על גונן שהבנו שהוא מעולה אולם עולה הון תועפות וגם צריך להגיע אליו לקליניקה. האם למישהו יש המלצות? אשמח לשמוע :)
 
מצורף המידע בקשר לגונן

בקישורים בדף שצרפתי יש תמונות שהוא מל ללא כפפות. הוא אולי רופא, אבל כאשר זה מגיע למצווה דתית, האדם הדתי שבו גובר על הידע הרפואי שלו, והוא שוכח את כל כללי הסטריליזציה.
 

שרי תוש

New member
נראה לך שזה מה שמעניין אותה?

והאמת שגם אותך זה לא מעניין, כתבי לה בדיוק מה את רוצה
 
היא רוצה רופא, כי לתומה היא חושבת

שרופא יקפיד על הנקיון יותר ממוהל, יתן אילחוש ובאופן כללי התנוק יהיה בידיים טובות יותר מאשר אצל מוהל מסורתי. ובכן, לגבי האילחוש יתכן והיא צודקת, בל לגבי ההגיינה, לצערי הרב היא טועה. והאג'נדה שלי? מוצגת בגאווה בחתימה שלי. זה עדיין לא אומר שאני טועה.
 

mbar30

New member
ברוכה הבאה ../images/Emo65.gif

מאחר וסופשבוע אני מציעה לך להמתין לחברות שמלו את הבנים עם כירורג. זה קורה מדי פעם ובכל מקרה - איחולים לבריאות, לידה קלה ותינוק בריא.
 
אני אברר לך אצל חברים

מחברים שעשו ברית לפני כחודש והיו מאוד מרוצים אני פשוט לא זוכרת את מי הם לקחו בסוף - שקולניק או וולפסון
 

hilush5

New member
אנחנו עשינו אצל שקולניק

לפני שנתיים וחצי - וגם הברית הבאה תהיה אצלו. מאוד מרוצים, בן אדם נחמד. כנסי לאתר שלו : brit-mila.co.il שיהיה במזל טוב
 

hilush5

New member
שכחתי דבר נוסף

הברית היתה אצלינו בבית, ודבר נוסף הוא רופא כירורג. להסיע תינוק לברית נשמע לי נורא, כי אחרי שמתעוררת ההרדמה הילד קצת סובל, אז שזה יהיה עוד בנסיעה... לא רצוי.... אפשר למצוא היום הרבה מוהלים שמגיעים הביתה. על ברית באולם אני אפילו לא מדברת...
 

ixmix

New member
גונן ושקולניק מלים ללא כפפות.

בפורום שאסור להזכיר את שמו מתנוססות תמונות של גונן מל ללא כפפות. שקולניק מספיק
כדי לפרסם בעצמו תמונות שלו מל ללא כפפות באתר שלו (ראי תמונה אמצעים משמאל, אני אישית העתקתי לword והבהרתי כדי להיות בטוח - הוא מל ללא כפפות, הכירורג). לגבי מקום הניתוח - אולי זה מזעזע לנתח בחדר ניתוח, אולם כמובן שזה המקום המתאים, לטובת הפחתת הסיכוי לזיהומים ובאם נדרש טיפול חירום (לפעמים זה קורה לצערנו). במילים אחרות - אם את מחליטה לבצע מילה (מה שאני לא הייתי עושה) - רק בחדר ניתוח סטרילי, עם רופא מומחה שמל עם כפפות ומשתמש בכל אמצעי אפשרי לטובת הבטיחות של בנך.
 

ixmix

New member
הנה התמונה בהבהרה/הגדלה.

מקווה שזה ייצא יותר ברור.
 

libo12

New member
קודם כל תודה

רציתי להגיד תודה רבה לל מי שענה לי ועוד כמה דברים קטנים: 1. מכירים את אטיאס? 2. מכירים את בינימיני? 3. אני יכולה לדרוש מהם שישימו כפפות לא? :) לילך
 

ראשט

New member
בנימיני מל את הפצפון שלי

לא זוכרת לגבי כפפות... הוא היה בסדר, לא יותר מזה. לקחנו אותו בעקבות המלצות מאוד חמות של חברים וקצת התאכזבנו.
 

אורית ג.

New member
שוב אני אומר : לא בנימיני

לדעתי הוא יותר מדי חדש במקצוע מכדי שכדאי יהיה להתנסות על העורלה של התינוק הפרטי שלך. חוץ מזה נראה לי אדם שמאד מאד משקיע בשיווק אינטרנטי ואחר של עצמו ובזה כנראה עיקר כשרונו. לדעתי רופא שיותר מדי מעניין אותו לשים לעצמו פרסומות בפורומים ובעיתון ובכלל - יש בו טעם לפגם. אם הוא היה ממש טוב - לא היה צריך כזו פרסומת. וחוץ מזה שהתרשמתי לרעה מהתשובות והתגובות המקצועיות כביכול שלו בפורומים השונים. בקיצור : מה יש לכם ממנו? אני מקוה שכל השאלות האלה על בינימיני על בסיס יום יומי בפורומים השונים זה לא הד"ר הנכבד בעצמו שקצת משעמם לו בקליניקה ככה לבדו ורוצה לעשות כמה ג'ובות
.. בפורום אמנות הלידה ראיתי שהמנהלת כבר מוחקת חופשי את השאלות התמימות הללו "מישהו מכיר את בנימיני?" שיהיה ברור שאינני טוענת ששאלה זו היא מתחזה , רק בכל זאת רוצה להגיד לו כי אני בטוחה שהוא קורא כאן : נמאס כבר. חלאס.
 

ללה11

New member
אנחנו מלנו אצל אטיאס - אין תלונות

איך "ממליצים" על מוהל? כיוון שיש לי ילד אחד אין לי מושג אילך האחרים - אז איך אני יכולה להמליץ? הוא הגיע אלינו הביתה, באיחור ניכר אבל לא היה קריטי. ביצע אלחוש וזריקת הרדמה וביצע את המילה. הילד לא צייץ - לא בברית עצמה וגם לא אח"כ. למיטב זכרוני לא היו כפפות - אבל בברית עצמה הייתי בחדר אחר...
 

libo12

New member
עוד שאלה

היי, נכנסתי לאתר שלו - נראה מאוד מרשים. כמה הוא עולה? האם מגיע הביתה? תודה, לילך
 
למעלה