מבקשת מכל בנות הפורום לקרוא

עדי 5

New member
אני בסדר.ומה איתך גברת?

מה התל"מ? את יוצאת אוטוטו לחופש הגדול.ממש חופשת לידה של מורה מסורה.
 

גילור

New member
חחחח את הבנאדם ה- 1000 בערך

שיורד עלי בקשר לזה
פעם הבאה מבטיחה לתכנן טוב יותר...
 

עדי 5

New member
חחחחח,היא היתה אצלך בחג?

איך חגגתם לחייל את סיום הטירונות?
 

עציון

New member
פינקנו אותו....

זה היה מסע כומתה. לאחר אימון מתקדם. ממחר 4 חודשים באיזור עזה. פינקנו אותו כמו שהורים יודעים לפנק. אבל ממחר, מפסיקים לישון בלילות שנתיים וחצי...שנתיים וחצי.. אוףףףףף המתח הזה יהרוג אותי לבסוף...(צבא. לדה. חנות שניפרצה בחג. צליבה.
 

עדי 5

New member
חג לא קל עבר עליכם

נקווה שהמשך השבוע יביא עמו בשורות טובות
 

T noki

New member
מי צולב אותך? הגבנו להודעה שלך

ואני מבינה שאתה עומד מאחוריה, אז למה אתה כועס שלא מסכימים איתך במקרה הזה? זה פשוט סימן שהדיעה שלך לא היתה פופולרית במקרה הזה. ואני בכלל לא מתיחסת למקרה הספציפי שפתח את השרשור הזה וגם לא אליך אישית, אלא רק להודעה שלך וזו שאחריה שאליה התיחסתי, שהרגיזו אותי. ולא הבנתי את דבריך בהודעה הזו. אני בעד להתלונן ובעד שהאשמים יבואו על עונשם, אבל יכולה בהחלט להבין את השיקולים שמאחורי ההיסוס וההחלטה לא להתלונן, ובטח שלא אעביר ביקורת על אלה שלא התלוננו או ארמוז שהעדר תלונות מרמז על העדר אשמה. ואני מודה שקראתי את ההודעה הזו שלך (זו הנוכחית שאליה אני מגיבה) כמה וכמה פעמים - עדיין לא הבנתי למה כוונתך.
 

עציון

New member
עמק המצלבה

מתוקים חייו של המטריד הסידרתי. אין הוכחות. סוגרים את התיק. אז את מי מכסחים? ואם תקראי שוב את ההודעה שלחי הראשונה, אולי יתבהרו הדברים יותר
 
עציון- אף אחד לא צולב אותך

כאשר אתה ממעיט מחומרת המעשה, אתה מקומם עליך ביקורת. אבל כמו שאתה מעביר את הביקורת- הביקורת עליך לגיטימית באותה מידה. אני חושב שאתה ממהר לשפוט הפעם. אני חושב שעדיף לכולנו להוקיע ולהקיא, ולעמוד על המשמר פן יפגעו נוספות.
 

עציון

New member
עוד מילה אחת בענין ההטרדה!!!!!!!!!

בהודעה שגרמה למספר בנות להיפגע, התייחסתי אך ורק לאלו שהתלוננו על הטרדות אבל בשעת מבחן מצאו לעצמן סיבות שונות ומשונות- ואולי לא, לא להמציא הוכחות. אני מודע לחלק הניפגע באמת ובתמים. אני מודע לנזק העצום הניגרם לניפגעות מהטרדות. ממעשי אונס וכו. אני מתנצל בזאת בפני כל אחת ואחת שרואה עצמה ניפגעת ממה שכתבתי בהודעה העיקרית. הלקחים הופקו.בדברים מהסוג הזה אני שייך מעתה ואילך ל:" אנשי הצפרדע אנשי הדממה". ליבי ליבי לניפגעים. אבל לא לשכוח: לא "עציון" עומד פה למשפט.(מבחינת: השופט הוצא מוות בתליה. הנידון יצא זכאי מחוסר הוכחות". אל תתנו למטריד להתחמק. אל תניחו לו אפילו לרגע. אם יש אחד כזה אז אחת דינו: להיעלם מכאן. הניחו לי. אני לא הנושא, הנשוא , המושא ולא המוציא לפועל. יום טוב.
 

הילהל

New member
אתה אכן לא הנושא

אני שמחה שכתבת כאן. אני שמחה לקרוא כאן על הבנתך לנפגעות וחוסר הכוונה שלך לפגוע. אני מקווה שלא תצטרף לאנשי הדממה. כי נגד דברים כאלה צריך לצעוק. ועכשיו כשמנקים את האווירה - אולי נצליח לנקות את הפורום מההטרדות.
 

ליאללל

New member
אממ

אני אענה לשאלות או לדברים שכתבת אחד אחד.. "מדוע קשה כל כך לאסוף הוכחות נגד מי שמתלוננים? מדוע המקרים רבים של תלונות אלו נידחו על הסף בערכאות משפטיות ?" כשמישהי חווה טראומה מינית, אם זה אונס או הטרדה היא נכנסת למצב של הלם או הדחקה או ערפול ריגשי בגלל הטראומה בגלל הקושי לשאת מטען נפשי כל כך כבד בגלל מה שקרה לה. לרוב הנפגעות לוקח שנים להתאושש או בכלל להתמודד עם מה שקרה וכל זה מלווה בכאב והתפרקות נפשית לא קלה, כי עצם החזרה על הטראומה (כמו עדות למשל) גורמת ממש לתחושה שהיא עוברת את הטראומה שוב. לרוב הנפגעות שותקות, אם זה מפחד אם זה מבושה, אם זה מחשש שלא יאמינו לה שיאשימו אותה, שישפטו אותה ואם זה במשפחה הסיבות מסובכות יותר, כמו הפחד מלפרק משפחה ועוד ועוד עד שנפגעת צוברת אומץ וכוחות נפשיים להלחם על הצדק שלה זה פועל לרעתה, בגלל הזמן שעבר, חוקי התיישנות וכו' מעטים המקרים שמיד לאחר המקרה יש איסוף של ראיות פיזיות שיכולות להוכיח את אשמתו של התוקף ללא עוררין. "בחלק מהמקרים הבנות שיתפו פעולה עם המטריד!!!! " רק כדי לעשות לך סדר בדברים... רוב הנפגעות נפגעות על ידי מישהו קרוב, לא מישהו זר רוב ההטרדות המיניות קורות ע"י שימוש בסמכות כמו מקום עבודה, צבא וכו' ולעניין הנט, כולנו כאן מאותו המניע, וכל אחד מאיתנו יכול ליפול בקלות בפח בגלל העניין הוירטואלי הרבה יותר קל להשתמש במילים ולהטעות במסווה של רצון טוב. "משום שבחלק מהמקרים הן ניבהלו באמצע ה"שעשוע" והחליטו להתלונן" שעשוע? כל אחת יכולה להחליט להשתעשע כמה שבא לה עד איזה מקום שבא לה ברגע שהיא אומרת לא זה לא ופה זה צריך להפסק. זה לא קשור לבהלה, זה קשור לגבולות ולכבוד הדדי. אם יש לך עוד שאלות... אני אשמח להגיב.
 

עדי 5

New member
תשמעי,יש לי הרגשה שגם אני הוטרדתי

ממנו. העיניין הוא שלאחר כמה מסרים כשראיתי שההתעניינות עוברת למקומות לא מתאימים לי,לשאלות אינטימיות שמתי לזה סוף. אמרתי שלא מתאים לי השאלות האלה וגמרתי עיניין. כנראה החינוך השמרני והטוב שקיבלתי בבית עזר לי פה. ואני לא מאשימה אף אחת ואף חינוך שאחרות קיבלו. אני רק שמחה שאני מנעתי מעצמי בעיות מיותרות. אני מבינה אותך,זו שפתחה את ההודעה. אני זוכרת איך אני הובכתי כשקיבלתי ממנו את המסרים
 

Kalla

New member
../images/Emo45.gif מזדהה, אך לא נראה לי עניין

של חינוך שמרני, אלא מה את מחפשת בחיים ועד כמה את מבינה את הסיטואציה שבה את נמצאת.
 
למעלה