הגיגים על מקלחת

הגיגים על מקלחת

חוק הארבע עשרה שניות ולא לא זה של האינטרנט... זה של המקלחת. מכירות?מכירים? אני פיתחתי מיומנות לא רעה בכלל ורציתי לשתף אתכן.מי יודע אולי תהיינה לכן הצעות לייעול... מקלחת ארבע עשרה שניות היא דבר אפשרי בהחלט! הסוד טמון בתיכנון. בואו ננתח לרגע את מרכיבי המקלחת. ניקח את הקונספט הבסיסי שיש לרובנו על המושג-התפיסה הצבאית. מקלחת בצבא נחלקת לשלושה חלקים. לפני, בזמן , ואחרי. למקלחת של אמהות לתינוקות יש להוסיף חלק רביעי ומכריע-התייינווווקקק. לחלק זה אתייחס תוך כדי ובסוף מסה זו(אם למישהי יהיה סבלנות והזמן לקרוא). בחלק של ה-לפני ישנם שלושה חלקים גם כן- הכנת המקלחת, הכנת הביגוד לאחרי- 2 דקות הכנת חומרי הרחיצה -1 דקה סירוק ומירוק קוסמטי של לפני -10 דקות גג לאמהות ,יש להוסיף חלק רביעי: את התינוק. הכן תינוקך ותהנה מעוד כמה שניות במקלחת!!! חלק זה כולל: לשים אותו במקום בטוח עם בידור מספק, אוכל ,שתיה,יש לחתל אותו שלא יעשה פיפי בדיוק אז רצוי בכלל לרחוץ אותו לפני שיהיה רגוע, ועוד.(רעיונות?) חלק זה אורך כשעתיים. תוך כדי כך יש להסתרק(לבעלות שיער ארוך)עם איזה מברשת שאת מוצאת בבית חבל על הזמן כי שלך כבר מזמן בארגז צעצועים של הקטנה. ולגלח רגליים ועוד איברים נזקקים, להוריד גבות ולהוריד לק. עכשיו שימו לב,ברייקינג ניוז: 2 הצעות לייעול-למה לא לגלח גם את הגבות?הרבה יותר מהר!!!ואפשר לקחת ,לצורך אוברול כללי, את מכונת הגילוח החשמלית של הבעל!!!(לא חייבים לשתף אותו בעובדה משמחת זאת. חוסר ידע זה גם כן כוח) לגבי הלק-עזבו אתכן מלק! במילא הבעל לא מסתכל.חיסכנו רבע שעה לפחות. עכשיו יש לקוות שהתינוק קצת עייף וייטה להירדם(בת מזל יימח שמך! אצלי -אף פעם!!)מה שבטוח את כבר די עייפה.לא משנה המקלחת בטח תעיר אותך. עכשיו הגענו לדבר עצמו. קודם כל בידקי-הדלקת בוילררררררררררר???????? אם לא חזרה לסקוור ואן... אם כן(שוב בת מזל שכמותך)קיפצי פנימה! בהנחה שהכנת-שמפו, סבון, מרכך, מסיכה ומגבת. אני לא. או קי עכשיו-מי אמר שמי שהמציא את השמפו לא עסק בעצם בפיתוןח סבון???? הסתבני בוויש אחד וחפפי באותו חומר לא משנה איזה. אגב-מי שהמציא את המסיכה לשיער-(זאת שצריך לחכות איתה על הראש חמש דקות )לא היו לו ילדים!!!! צאי והתנתנגבי-14 שניות בול. עכשיו הוא בטוח בוכה. שכחתי לציין כי כדאי ליצור שביל מגבות עד אילו למיטה אחרת כל העסק מוצף מים ואפשר גם להשטתח וזה כבר בטיחותי. או קי הגעת איליו הרגעת אותו תוך כדי לשמור שהמגבת לא תיפול-שעתיים. השכן צילצל בינתיים לבקש סוכר(באאאממת רק לבקש סוכר) ואם היה לך לק אולי היה לו רעיונות בראש אבל עכשיו גם הוא בטוח שאת חסרת מיניות ותקנה. נניח שהוא נרגע(התינוק התינוק לא השכן !!חסרת בושה שכמוך) אם את עם סבון הכנסי שוב למקלחת ושטפי אותו(לא משנה שהמיים קרים זה טוב ללב) והתלבשי. ניתן ללבוש מכנסיים על גוף רטוב רק שזה לא מומלץ.נסי להתנגב קודם. אם לא הצלחת(הוא בוכה)לא נורא זה במקום קרם לחות.זה יתייבש בסוף. עכשיו כשאת אחרי הוא נרדםםםםםם. יש לך את ככל הזמן להתקלח... זה מה שקרה לי וזה משעשיתי עם הזמן שהתפנה לי עכשיו.
 
גדולללל ../images/Emo6.gif

לא עדיף לחכות עד שהבעל יגיע או לחילופין עד שיהיו ילדים גדולים שישגיחו רגע על התינוק??
 

מירי,

New member
הילדים הגדולים ישגיחו????

אם יש לך גם גדולים בבית - היי צפויה לקריאות שלהם תוך כדי...
 
ברור ברור...אם כי-צמעי סיפור

תראי יש לנו ג'קוזים בבית.החלטה נדלנית אומללה ,אם תשאלי אותי ,אבל את לא שואלת וחוצמזה את הנעשה אין להשיב. חוץ מלנקות את הדברים הארורים האלו הרבה אינטראקציה אין לנו איתם. רק פעם אחת חטפתי קריזה ואמרתי: למה מי משלם משכנתא? ושאני חייבת אבל ממש חייבת לחוות את החיים הטובים.ג'קוזי אלכוהול ספר-כל החבילה.אולי זה יביא אותי לתובנות?אולי זה באמת מה שאומרים שזה? חיברתי ילד ללגו ילדה לברבי והקטן עוד לא היה.השבעתים לא להפריע, הם ילדים מאוד עסוקים בעצמם ,טובים בלשון העם ,וכולי. בניתי על זה. ולהפתעתי-אכן היה שקט.לא אופייני. ממממ אמרתי לעצמי אשרי שיש לי ילדים טובים כאלו. איזה כיף בגקוזי שקט כזה.... ואיזה כיף ואיך אני נהנית.. מעניין מה הם עושים עכשיו, המוצלחים שלי.. מה באמת הם עושים עכשיו???? תוך חמש שניות(תירגולת רבותי)האלכוהול הספר הכל היה בארון. וזהו סוף סיפור הג'קוזי.
 
לא לשים לק היה החלטה נבונה.

כי אז הילדה רואה אותך עם ציפורניים עשויות, ורוצה גם, ובפעם הבאה שאת מרדימה את התינוקת והאור באמבטיה דולק, היא מתגנבת אל בקבוקי הלק שלך וצובעת בהם את הציפורניים בידיים, וברגליים, אופס נשפך קצת גם על הבגדים, כל הציפורניים נצבעו ונשאר המון לק - הנה אפשר לצייר על הקיר ועל הרצפה ועל האמבטיה! ומה יקרה אם נערבב סגול ואדום? בורדו ולבן? ולמה אין לאמא לק כחול או צהוב? ואז אבא בא וזועק זעקת שבר, אמא נזעקת אחריו, שולפים מצלמה ומצלמים (ואחר כך מסבירים לכל מי שרואה את התמונה שזו לא זירת רצח), ואז אחרי שני בקבוקי אצטון בלבד - חדר האמבטיה כמו חדש.
 
../images/Emo6.gif../images/Emo6.gif../images/Emo6.gif../images/Emo6.gif../images/Emo6.gifאנחנו באותו ראש!!

כמה שאלות-איך האבא מופיע כל כך מוקדם בבית כדי לזעוק.?? מאיפה כל כך הרבה צבעי לק??? איך הורדת מהאמבטיה אני מבינה אבל מהקיר???מנסיון גם אם מסיידים רואים את זה ככה מתחת יפה כזה... יש לנו אחד כזה בסלון..דרקון(או שמא זה היה פיל לא זוכרת)מה שבטוח זה קולוסאלי, גדול.מאסטרפיס.
 
הנדון: ציורי קיר בלק

לכל שאלה תשובה: השעה למזלי היתה 8 או 9 בערב, ולמזלי הוא היה בבית
בקבוקוני לק מתרבים כשאת לא מסתכלת... או לחילופין קופץ לך לעגלת הקניות אחד מה-El Cheapos האלה ב-10 ש"ח, ותוך חצי שנה יש לך גדוד יפה של בקבוקים. הקיר צבוע בצבעי שמן, מה שמנע מאיתנו להפוך למהדורה שניה של הקפלה הסיסטינית. הבגדים שהגברת לבשה, לעומת זאת, עברו עיצוב מחדש ונאלצנו לעשות להם העברת בעלות לפח הזבל. מעניין מה חשבו בסופרפארם כשראו גבר ממהר לשלם על שלושה בקבוקי אצטון.
 
לא שמעת ש.......

ובחרי את מה שנראה לך נכון ומתאים: מתקלחים באמצע הלילה. מתקלחים כשהוא נרדם. מתקלחים כשהבעל מגיע מהעבודה = מפילים עליו את כל הבית. והכי חשוב עושים אמבטיה פעם בשבוע חובה.
 

אמאורית

New member
חחחחחחח../images/Emo6.gif../images/Emo6.gif../images/Emo6.gif

לפחות יש לך ריח של קצת סבון...........
 
לא כל פעם השתכללתי.

כל סעיף נקנה בדם(או כמעט דם) סעיף התגלחת נולד עקב סמיכות כלי הקוסמטיקה של שנינו וזה שפשוט פעם לקחתי בבהילות את שלו ואחר כך חשבתי-למה בעצם לא?.... פעם למשל לא שמתי מגבות בדרך למיטה של הקטן. מילא הכאב אבל הרצפה מזה קרה! אני משערת שכשהם יתגייסו אוכל לבצע את הכל בחמש שניות או פחות.
 
טוב, אז ככה...

אני צריכה
... אבל ברצינות... איך יוצאים מהשגרה
כל בוקר אני קמה מוקדם בשביל לשלוח את הבנות למעון.. חוזרת הביתה ומתחילה לסדר את הבלאגן שנוצר תוך כדי שליחתן למעון... עד שאני מסיימת אני כבר צריכה לצאת למשרד לעבוד על עוד כמה פרוייקטים.. עד שתיים אני בעבודה... שגם שם אין לי רגע שקט... ולא נותנים רגע להתרכז.. שתיים וחצי אני חוזרת הביתה ומתחילה ניקיון אחרי היום של אתמול... בארבע הבעל מגיע ומביא איתו את הבנות מהמעון.. שמים את הבנות מול הטלויזיה.. ויושבים לאכול... בקושי חמש דקות כי כבר מתחילות קריאות האבאמא.. בחמש שש כבר באים חברים... יושבים מדברים.. וזו הזדמנות מצויינת לבנות לעשות בלאגן... כשהחברים הולכים בשמונה תשע הולכים להסתובב כדי לעייף את הבנות.. חוזרים מקלחים ומשכיבים לישון... אחרי שהבנות נרדמות מסדרים בחפיפיות.. בזמן שאני מקפלת כביסה הבעל מתקלח... ואחר כך כשאני נכנסת להתקלח הבעל תולה את המכונה שסיימה ומכניס חדשה.. בקיצור עד שכל הבלאגן נגמר כבר כמעט חצות... הבעל הולך לישון כי הוא צריך לקום מוקדם.. ואני יושבת על המחשב בכמה דקות של שקט לפני שהעיניים נעצמות... וחוזר חלילה...
 
למעלה