איך הם נרדמים? סקר!

איך הם נרדמים? סקר! ../images/Emo41.gif../images/Emo1.gif../images/Emo29.gif

לכל ילד יש את טקס השינה הפרטי שלו ואז הוא נרדם בצורה די עקבית...הרי יש להם סדר מובנה והתניות שעוזרות להרדם. אצל טל, למשל, אנחנו עושים אחר צהריים פעיל ככל שניתן, אמבטיה בסביבות 20:00 +/- , מעבר בכל הבית להגיד לילה טוב לכולם ואז בקבוק חמים עם הפורמולה שלו וישר למיטה. במיטה הוא תופס לו ביד אחת את הקצה של השמיכה ויד שניה- אגודל לפה, מסתובב על הצד ונרדם כמו עובר קטן וחמוד. ספרו איך אצלכם?- עם מוצץ/ אצבע/ דובי מיוחד/ בקבוק/ שפיץ של הכרית...מעניין!
 
טקס הרדמות

בערך... ארוחת ערב אמבטיה אינהלציה הרבה קוצי-מוצי עם אבא ו...הופ למיטה. משחק מדבר ומקשקש עם עצמו עוד חצי שעה בערך, וחייב למולל בין האצבעות את הקצה של הסדין (בחיבור למיטה, איפה שהגומי). עם מוצץ כמובן. לגבי פוזה - בדר"כ על הבטן.
 

רותי ע

New member
עם עמית זה פשוט ../images/Emo8.gif

הוא נרדם המון פעמים. כל פעם לחצי שעה
אז נתרכז בעידן
(בן 4) הוא לא ישן צהריים ולכן הולך לישון לפני 20:00. אחרי ארוחת ערב ומקלחת בא בקבוק חלב ואח"כ צחצוח שיניים, סיפור ולישון. אנחנו יושבים לידו עד שהוא נרדם. מכיון שזה פחות מ-5 דקות אנחנו לא נלחמים איתו בנושא.
 
מתי שמאי לא הולכת לישון צהריים

*בדר"כ 6-7 אנחנו למטה, במגרש המשחקים *7 בערב:אמבטיה *7.30 ארוחת ערב *8 בערב למיטה. מאי תמיד,אבל תמיד נרדמת במיטה שלנו. היא לא אוהבת להרדם בחדר שלה...... 8 בערב אני והיא נכנסות לחדר שינה,אני רואה טלויזיה בשקט,ומאי ישנה על הבטן,ואני צריכה לעשות לה מסג'. בד"כ מסג' מרדים אותה אבל יופי
 
שכחתי להעיר:מאי נרדמת אצלנו,ברגע

שאנחנו שמים לב שמאי שקועה בשינה אנחנו מעבירים אותה לחדר שלה.
 
ובכן אמבטיה טוב והכוונה למלא אותה

+ זמן לשהייה בתוכה. שזה אגב גם זמן איכות שלנו או כל אחד לחוד עם ליאם. כל הרינונים הפנינים וכל החוויות שעברה באותו יום בגן נשפכים להם בטבעיות וככה לפחות אנחנו יודעים שיש שכר לעמלנו.
לאחר מכן מצחצחים שיניים וביחד למיטה שלה (זוגית) שוכבים לידה ומספרים מהרפרטואר של הספרים שישנם. טקס של נשיקה וחיבוק בסבבים חוזרים על עצמם. (היא מכסה את עצמה לבד היא עומדת קבוע ופורסת את השמיכה ונכנסת מתחתיה.(אבא שלה לימד אותה) פים פם פום מתנגן קבוע ברקע רק אותו היא רוצה. בד"כ היא מבקשת "אמא או אבא תשכבו לידי רק 5 דק'" במקרה הטוב זה 10 דק' במקרה הרע אנחנו נרדמים לידה עד שאחד מעיר את השניה או ההיפך. ליאם חייבת למזמז ככה אנחנו קוראים לזה, היא אוהבת פשוט ללטף את היד שלנו וככה היא נרדמת. אני אישית משתגעת מהאקט הזה אז היא יודעת שאת אמא לא ממזמזים
ואת אבא כן כי הוא אוהב. וזהו, מסימילאק היא נגמלה לבד לפני חצי שנה ורק שבא לה תמיד יש והיא שותה. חוץ מהטקס הקבוע היא לא רוצה כל דובי שמובי בובה שום דבר.
 

מירי,

New member
תלוי בגיל....

אצל דוד עד גיל שנתיים כאשר היגיעה השעה 2000 (אפילו אם היינו אחרי טיסה ישראל-ארה"ב-ישראל) ישנים! לא חשוב אם אנחנו בדיוק באמצע אמבטיה או ארוחת ערב או... עם בן טקס א.ערב מיקלחת סיפור ושינה... היום א.ערב מיקלחת ו.... תיקנס לחדר 400X בערך....
 
מתן נרדם עם ../images/Emo95.gif

ו...איתי
אצלנו זה הולך ככה: ארוחת ערב, אמבטיה, קצת משחק במחשב, סיפור לפני השינה בזמן אינהלציה (או נבוצ'מבר), בקבוק דייסה, מוצץ, חיבוק לאמא ומשחק בשיער של אמא או של עצמו ונרדמנו!
 
מעניין שטל לא אוהב דייסה

אבל אני שמחה, כי זה עתיר קלוריות למדי ואני מעדיפה שיאכל פירות וירקות ופסטה ויסתדר עם פורמולה נקייה מקורנפלור ושאר דייסות. שחר היתה תינוקת שמנה בגלל הדייסות האלו!
 
../images/Emo8.gifביי ביי לירח...

אלעד לא הולך לישון עד שאנחנו לא הולכים לישון כי הוא פשוט לא עייף וכשאנחנו נכנסים למיטה הוא עושה קצת קונצים. יש לנו חלון מעל המיטה אז הוא עושה "ביי ביי" לירח (כאלו לילה טוב) שם אצבע ונשכב על ידנו ואז אנחנו עושים את עצמנו ישנים ורק אז שהוא רואה שאנחנו ישנים ואין עם מי לדבר הוא נרדם אט אט.
 
רעיון מקסים!

טל מתעורר לפעמים בלילה. כשאני רואה שהוא לא חוזר מיד לישון- אני קמה אליו ומציעה לו לשתות. אם הוא רוצה אלי אני עושה איתו סיבוב בכל הבית, מראה לו שכולם ישנים ובחוץ לילה ומחזירה אותו למיטה...בדר"כ בלי מחאות...טפו טפו טפו!
 
למעלה