שרשור כפול

  • פותח הנושא kby
  • פורסם בתאריך

kby

New member
שרשור כפול

1. מה ההערה הכי מעצבנת שקיבלתם מאדם זר בקשר לילדים? 2. קדימה- תשובות יצירתיות למציקנים שיודעים מה טוב לילד שלכם. מבטיחה לעשות בסוף מאמר....
 

אוראל007

New member
בשם כולן

אז ככה: הוא נראה חולה. הוא לא אוכל טוב? למה הילד חיוור את לא מוציאה אותו החוצה? למה הוא לא מדבר? הוא לא דומה לך! ****נמאס מזה נכון? אני הבטחתי לעצמי לעשות דווקא ולהחזיר תשובות מעצבנות בחזרה כגון: לשאלה: "הילד לא אוכל?" אני אענה "לא, אין כסף לקנות אוכל - המיתון". לשאלה: "למה הוא לא מדבר" אני אענה "הוא מדבר למי שהוא אוהב" וכך הלאה...
 

שרון123

New member
תאומים????

זה טבעי או מטיפולים??? ותשובה (שכמובן חשבתי עליה רק בבית, בעזרתם האדיבה של פורום תאומים ושלישיות, אחרי שרתחתי במשך שעות): והאף הארוך שלך זה מניתוח או שנולדת ככה????
 

jdror

New member
ועוד בענייני תאומים:

1. מה, שתיהן בנות? דווקא זאת נראית לי כמו בן! 2. ואיפה החצי השני? 3. ולאחותה אין אבעבועות? איך זה? 4. למה את מלבישה אותן אותו דבר? את לא יודעת שזה יגרום להן בעיות בעתיד? 5. למה את לא מלבישה אותן אותו דבר? זה כל כך חמוד לתאומים. 6. למה את לא מלבישה להן שמלות? הן בנות, לא? 7. למה היא נראית רזה יותר מאחותה? מה את לא מאכילה אותן אותו דבר? ויש לי עוד אבל אני משאירה קצת גם לאחרות. אה, אבל עוד אחת ודי וזה לגבי הג'ינג'יות שלי: איך זה שיצאו לך שתיים ג'ינג'יות ושתיים לא?
 

jdror

New member
רגע, עכשיו קלטתי את הקטע של

התשובות, אז הנה התשובות שלי: 1. לא, דווקא בדקתי, שתיהן בנות. לאף אחת אין בולבול. 2. היא לא חצי, היא בנאדם שלם, אם לא אכפת לך! 3. מה לעשות, לא הצליח לי הפעם! 4 + 5. זה מה יש. אני לי בגדים אחרים. 6. כנ"ל. 7. לא. אחותה גונבת לה מהצלחת. מה לעשות? ולגבי הג'ינג'יות: הצירים היו חלודים
 

יעל של 4

New member
עוד לגבי תאומים

1. את זאת אני רוצה, זאת מתאימה למשפחה שלי ! 2. למה את מחייכת רק אליה ? 3. היא נראית יותר פלפל, היא נראית יותר חכמה .
 

שרהודיה

New member
יש עוד הברקה על תאומים D-:

לגבי תאומים לא זהים. אשה ראתה אמא לתאומות לא זהות (שנראות גם קצת שונות אחת מהשניה
) ואמרה לאמא: "אה.. אז התאומות שלך הן לא טבעיות.."
 
אני אחשוב אבל בינתיים מה שקרה

לחברה שלי, נולד לה תינוק בחודש שביעי ולאחר שבועיים נפטר. אנשים שעצרו לשאול אותה, נו.... למה יש לך עוד בטן... ואיפה התינוק?? אז מי שממש הרגיז אותה היא ענתה: הוא מת.
 

jdror

New member
והיה גם את המקרה שהביאו בטלויזיה

של כל החברות שמוציאות פרטים מבתי יולדות וצלצלו למישהי הביתה כחודש אחרי הלידה. העניין הוא שהולד נפטר מסיבוכים קרוב ללידה. גם חצי שנה אחר כך עוד פעם צלצלו ואמרו לאשה "מזל טוב, הילד בן חצי שנה, אולי את רוצה..." ממש מגזימים כולם!!!!
 

אמיר.

New member
ממש לא מסכים

הרי תודה לאל רוב ההריונות מסתימים בצורה תקינה. למה אנשים צריכים לחשוב רע ? אז נכון שאני אישית לא שואל בגלל שאני (לצערי) מודע למקרים הלא מוצלחים. אבל 'סתם' בני אדם ? תאמיני לי שבמקרה כזה, גם המשיב צריך לדעת לגלות רגישות, למה להביך את הזולת שרק חושב עליך טובות ?
 

kby

New member
ואצלי (מנסה פעם שניה)

הכי מעצבן- אחת שעצרה אותי בקניון ואמרה לי שהסל קל שלי בנוי לא טוב ושתומר ישנה ככה מקופל מדי ושאני צריכה לקנות סלקל שאפשר להשכיב. וגם הלכנו עם זוג חברים ואחת ניגשה אל הנשים להסביר שהבעל של חברה שלי לוקח את הילד בתוך המנשא "והוא לא יכול לנשום ככה" וגם שנאמין לה כי לה "היו שלושה" (שנחנקו???) ותשובות: "תראי, הכי חשוב לי זה שכשהוא יגדל הוא יהיה אדם שלא דוחף את האף לעניינים של אחרים, השאר שולי בעיני" "זה מנסיון אישי שלך עם ילדייך?" "תראי תראי, שם יש אמא עם ילד שממש לא לבוש..." "תודה רבה, מזל שפגשתי אותך, לעולם לא הייתי חושבת על זה לבד"
 

kby

New member
ומה עם-

את בהריון? (לא סתם הבטן שלי נראית כאילו היא הולכת להתפוצץ, המון נשים משמינות אך ורק בבטן ובצורה עגולה שכזאת. זה מתחרה עם "הסתפרת?" עליו אני עונה קבוע "לא, קמתי בבוקר והתקצר לי פתאום השיער, מדהים?")
 

מירי פ

New member
השאלה הכי מעצבנת בהריון-

היא: "באיזה חודש את?" אני :בתשיעי" היא: "יו, כמה זמן את בהריון? תגידי זה נורמלי?" התשובה שעלתה לי בראש- לא יא פוסטמה, זה לא נורמלי- הרי ידוע שהריון של בני אדם נמשך 4 חודשים כמו חתולים....
 
למעלה