גליל לנגלוסיה מנוקדת, מכירים?

גליל לנגלוסיה מנוקדת, מכירים? ../images/Emo39.gif

אז ככה, הנסיון הראשון שלי להכנת גליל הלנגלוסיה המנוקדת היה מזמן ומאז נגמר הגליל...
הפעם החלטתי לתת לו נסיון נוסף, עם גוונים מעט שונים.
הגליל המקורי מופיע באתרה של דזירה המדהימה, ושמו נקרא - Spotted Langlosia ניסיתי לעשות קצת עבודת מחקר על הפרח ולשאול האם יש לו שם עברי, קיבלתי תשובה מפורום גינון שהוא שייך למשפחת השלהביים (!)... ההסבר המלא באנגלית נמצא ב: http://www.desiredcreations.com/howTo_CASpottedLanglo.htm תהליך העבודה לא מסובך אבל לוקח קצת זמן... 3 מעברי צבעים, קצת אירגונים באמצע...
בקיצור, יש עבודה... אז זוהי הגירסה שלי לגליל, שונה מעט משל דזירה מבחינת הצבעים, כמובן שאפשר להכינו באינסוף צבעים וצורות. ו-michal ho - הנה עניתי לשאלותייך, הגליל הזה אכן מופיע באחת החמסות שהעלתי לא מזמן.
14 תמונות, 12 שלבים...
 
../images/Emo39.gif 1

יצאנו לדרך... מכינים 3 מעברי צבעים הראשון - שני צבעים (ורוד, לבן) שני - שלושה צבעים (ורוד, סגול, לבן) שלישי - ארבעה צבעים (ורוד, ירוק, סגול, לבן)
 
../images/Emo39.gif 2

מכינים את מעברי הצבעים כרגיל עד לשלב של קיפול המעטפה וסיבוב של 90 מעלות. מגלגלים את היריעה שקיבלנו לרוחב כלומר - צבע לצבע ולא בהיר לכהה. קיבלנו 3 גלילים כאלו
 
../images/Emo39.gif 3

את כל אחד מהגלילים יש לקצר לגובה של כ-5-6 ס"מ - איך עושים? מרדדים ולוחצים עם 2 הידיים משני הצדדים, מרדדים ולוחצים עם 2 הידיים משני הצדדים, שוב ושוב חוזרים על הפעולה הזו והנה פלא, הגליל מתקצר.
 
../images/Emo39.gif 5

לאחר ששלושת הגלילים התקצרו, נתחיל למתוח אותם לרוחב, כלומר: צבע כהה למטה, צבע בהיר למעלה (או ההפך אבל העיקר, לא מימין/משמאל)
 
../images/Emo39.gif 6

ומעבירים את הלשונות שקיבלנו במכונת הפסטה במס' הכי עבה. קיבלנו 3 יריעות.
 
../images/Emo39.gif 7

את שלושת היריעות יש לחלק ל-2 חלקים כל אחת. נקבל 6 חלקים סה"כ. נניח את החלקים בסדר הבא: 1 - מעבר של 2 צבעים 2 - מעבר של 3 צבעים 3 - מעבר של 4 צבעים 4 - מעבר של 4 צבעים 5 - מעבר של 3 צבעים 6 - מעבר של 4 צבעים
 
../images/Emo39.gif 8

נכין נחשים דקים בכל מיני עוביים בצבע כהה, אני השתמשתי בחום כהה שהעברתי במכונת הפסטה דרך סכיני הנחשים, דזירה ממליצה על צבע maroon dark. את הנחשים נניח על היריעות, לא הרבה מדי (אני הנחתי מעט יותר מדי) ועל מס' 6 (היריעה האחרונה) לא מניחים נחשים.
 
../images/Emo39.gif 9

נערום את היריעות לפי הסדר ביחד עם הנחשים: ראשונה למטה מס' 1 ואחרונה למעלה מס' 6 (ללא נחשים עליה) (מצטערת על התמונה המטושטשת)
 
../images/Emo39.gif 11

חתכו את הקצוות כדי לגלות את הדוגמא של הגליל. מכאן כל אחד יכול להמשיך כאוות נפשו. אני החלטתי להפוך את הגליל לעלי כותרת שיקיפו גליל אחר (ורד שקוף)
 
מאלף!!! ../images/Emo68.gif../images/Emo13.gif../images/Emo24.gif../images/Emo20.gif

תודה רבה!!!! מקסים מקסים והחרוזים שלך - סוף הדרך!
 
ועוד חרוזים צבעוניים לסיום! ../images/Emo13.gif

ועוד כמה חרוזים שמצטרפים למשפחה. כמה מהחרוזים הם החרוזים של ksnir שאני מאוד מאוד מאוד אוהבת להכין! וחלק מן החרוזים האלו נוסעים לארגנטינה! שיהיה בהצלחה בהכנת הגליל! ואיזה מזל שתפוז לא עשה לי בעיות ...
 
מקסיםםםםם ! תודה איריס!../images/Emo24.gif

אני אצטרך לקרוא עוד כמה פעמים בשביל להבין
[אדי האנטיביוטיקה עדיין לא התפוגגו לי מהמערכת אז אני קצת איטית
]
 
למעלה