אשמח לשמוע חוות דעת נוספת,למרות שלא מדובר לגמרי בנושא הפורום

aifoss

New member
אשמח לשמוע חוות דעת נוספת,למרות שלא מדובר לגמרי בנושא הפורום

נאמר ועומד בפניכם המקרה התאירוטי הבא:
לאחר חודשים של התלבטות והתגברות מנטלית החלטתם בסופו של דבר לעקר את הארנובנת המקסימה שלכם. אתם קובעים תור לרופא. 4 פעמים הרופא מבטל באמתלות שונות: פעמיים "סיבות אישיות", פעמיים הוא חולה. הביטולים האלה, והזמנת התור מחדש (כל פעם התור הקרוב ביותר), הם על על טווח זמן של כמעט חודשיים. התור האחרון מבוטל ביום שישי, הרופא נמצא במרפאה, אך ביום ראשון הוא "יהיה חולה" ומעדיף לא לנתח.
מהי האופציה הסבירה ביותר לדעתכם:
1: לא מצאתם חן בעיני הרופא, אולי כי הייתם מעט היסטריים ופרנואידים מדי בבדיקה האחרונה (כי לאחרונה התחוור לכם, בגיל ממש מבוגר, שאתם שייכים לאנשים האלה שחושדים שכל התעטשות היא בעיית שיניים חמורה, וכל קקי לח זה שלשול סופני. לקחתם את הארנבונת ל-3 בדיקות וטרינריות בחצי שנה, רק ליתר בטחון. במבט אובייקטיבי מהצד, קליינטים לא הכי סימפטיים לכל וטרינר). הרופא מעדיף לא להתעסק אתכם, אך נמנע מלהגיד זאת ישירות משיקולים כאלה ואחרים, התור מתבטל יום-יומיים לפני, "הוא נורא מצטער", ויכול להמליץ על מרפאה מעולה אחרת.
2: הרופא באמת נאלץ לבטל, כל פעם מסיבה אחרת.
3: אני אדם חילוני לחלוטין ורציונלי למדי, אבל, יכול להיות שהיקום מאותת כאן משהו, בביטול התור הרביעי, לגבי נחיצות הניתוח המסוכן הזה?
 

trilliane

Well-known member
מנהל
מחליפה רופא.

אם הוא לא רוצה לטפל שלא יקבע תור (בכל תירוץ שהוא), אבל המריחות והביטולים האלה הם סתם חוסר מקצועיות / שירותיות / חוצפה לשמה. אם הוא באמת נאלץ לבטל מסיבות שלא תלויות בו הייתי מצפה שיעשה שמיניות באוויר כדי לפצות ולהשאיר את הלקוח מרוצה.

אגב, כשמדובר ברפואה פרטית שבה משלמים (ולא מעט) על כל ביקור וטיפול, היפוכונדריה היא ממש לא מה שיהפוך את הלקוח ללא-סימפטי. להפך. זה בערך כמו לומד שתלמיד היסטרי לפני מבחן שלא מפסיק לקבוע שיעורים עם מורה פרטי כדי לשאול אותו עוד ועוד שאלות הוא תלמיד לא סימפטי... אם הוא מטריד אותו בין לבין (בשעות הפנאי, על חשבון תלמידים אחרים וכו') הייתי מבינה, אבל מה ההיגיון בלהיות עוין למי שמספק לו יותר פרנסה?


אחרון חביב: עיקור הוא ניתוח חשוב. היקום מאותת לך להחליף רופא ולבצע אותו אצל אדם מקצועי ורציני יותר.
 

aifoss

New member
כמובן שמדובר ברופא מומלץ, אמין וידוע.

שנבחר בקפידה, אחרי קריאת המון המלצות שהצלחתי להשיג אונליין.
לכן כל ההתנהלות הזאת מאוד תמוהה בעיני, אנחנו מספיק puzzled בשביל להתייעץ כאן :)
&nbsp
הבדיקה האחרונה הייתה לגמרי בשביל לדבר איתו על עניין העיקור, ולקבל את אישורו שהיא בריאה בשביל הניתוח. אם נחליף רופא, זה אומר ללכת לבדיקה (מיותרת) נוספת. אולי אני מגזימה, אבל קשה לי לתת למישהו לחתוך אותה לפני שאני מדברת איתו קודם, שומעת מה בדיוק בכוונתו לעשות ומדוע (רק רחם, רחם ושחלות. תהליך ההרדמה. איך הוא רואה את תהליך ההבראה, וכו'). כן, אני מגזימה, אבל אני יודעת שזה משתנה בין רופא לרופא, ומשום מה אני חייבת לדעת, ומוכנה לשלם על השיחה הזאת.
&nbsp
בקיצור, לא יודעים מה לעשות. לקבוע אצלו שוב? להתחיל לחקור שוב לגבי רופאים, להרשם לעוד בדיקה? אולי הוא ראה משהו אצל הארנבונת ולכן נמנע, או שאני כבר הולכת רחוק מדי?
 

Runny

New member
מספר נקודות.
1. זה אינו ניתוח מסוכן. הוא יחסית פשוט, בטח בעקבות כך שהוא מתבצע על בעל חיים בריא.
2. וטרינר חשוב שיהיה לטווח ארוך ושיהיה זמין. הוטרינר הנידון לא עונה על הקריטריונים, כך שבכל מקרה עלייך להחליף וטרינר קבוע. חפשי כזה שיכיר אותך ואת הארנבונת ויהיה זמין לבדיקות תקופתיות ובטח שיהיה זמין בחירום, לפחות טלפונית, לכשתחלה. הווה אומר - עלייך לחפש וטרינר חדש.
3. הדרישות שלך מהוטרינר לא נשמעות בכלל מופרזות, את נותנת את הילדה הבריאה שלך לניתוח.
אמנם לא קל להתנהל מול פציאנטים היסטריים, אך כל רופא יגיד לך שהקושי הכי גדול ברפואה זו המשפחה ולא החולים וכל וטרינר יגיד לך שהם מעדיפים את ההיסטרים על פני האדישים שרק "כמה זה יעלה לי" מעניין אותם.
&nbsp
ובנימה אישית - לעולם אל תקשיבי לרוחות השמיים כשזה נוגע לארנבונים. הגורל לא רומז/מדבר אלייך. הוא אילם.
 
למעלה