תמונה משפחתית עם המתאבד השיעי

LizzieFairy

New member
תמונה משפחתית עם המתאבד השיעי


זה המפגש הראשון בין הזכר לנקבה אחרי העיקור/סירוס, עבר בסדר, הוא כמובן קפץ עליה נון סטופ ואח"כ נרגע והקוקטייל שהסתקרן בא להסתכל מקרוב, יותר מדיי קרוב חח, מכלום הוא לא מפחד הערס הזה
 

Insulted

New member
איזה נחמד!

אני נדהמת בעיקר מהתוכי, שקיבל את תושבי הבית החדשים כל כך באהבה. איך ששלושתם, שאף אחד לא ממש הכיר אחד את השני עד לאחרונה, כבר חברים כולם.
 

LizzieFairy

New member
אולי בגלל עבודת ההכנה הלא קלה :)

לא קלה מכיון שמאד רציתי להפגיש בין כולם כמה שיותר מהר, אבל כדי שהתהליך יעבור בשלום וכולם יכירו אחד את השני, שמתי את הארנבונים באותו החדר, כל אחד בכלוב אחר, כל פעם כשארנבון אחד היה משוחרר הוא הריח וליקק את השני מבעד לסורגים, הקוקטייל שמאד אוהב ללכת אחריי לכל מקום, אחרת כל השכונה שומעת אותו, היה איתי המון בחדר עם הארנבונים (כי גם המחשב שם), בשלב מסויים, כשהזכר הסתובב בחוץ, הקוקטייל גילה ממש סקרנות ופשוט עף אליו לריצפה, הארנבון הסתכל והמשיך הלאה, לפעמים הם היו מצחיקים אותו כי אחד רדף אחרי השני, לא מרדף ארוך, אבל זה מצחיק.

היום גם היתה אינטראקציה בין הזכר לבין הכלבה ה"מתלהבת" יותר, כי יש לי כלבה אחת אפטית, שכלום לא מעניין אותה והשניה, הכי פחדתי מהאינטראקציה, לא כי היא תוקפנית, היא לגמרי לא תוקפנית, היא פשוט מאד חברותית ומתלהבת, אוהבת לשחק, לקח כמה ימים עד שהוא העז לעבור לידה מבלי לברוח ממנה, כמובן שישבתי ביניהם, היה גם מחסום באמצע שעם הימים פתחתי אותו קצת יותר כדי שיראו ויריחו, ונתתי לכלבה עצמות קטנות בתור צ'ופר, את שניהם ליטפתי וזה עבר בשלום


עכשיו החלום שלי לראות את כל גן החיות שלי רץ בסלון חחח (שתי הכלבות, הארנבונים והתוכי).
 

Insulted

New member
כמו קסם

השתלמה העבודה הקשה.

הכלבה שלי גם הייתה נורא מתלהבת בהתחלה. בשבוע וחצי-שבועיים הראשונים שהבאתי את הארנבונת הביתה (לפני היה לנו את הקוקטייל, שאיתו הכלבה גם הסתדרה), איבדנו את הכלבה. היא הייתה 24 שעות ביממה ליד הכלוב שלה. הכלוב ממוקם גבוה, ולצידו יש כורסא. אז הכלבה במשך כמה לילות ישנה עם הארנבונת, היא נורא התרגשה מהחיה המוזרה. ולאט לאט יכלה גם להתקרב אליה מספיק כדי ללקק אותה ולבלות איתה.

אני תמיד, במיוחד בוידאויים ביוטוב של ארנבונים עם חיות אחרות, חושבת לעצמי שארנבון היא חיה כל כך חברותית, שהם מסתדרים עם רוב חיות הבית (כל עוד הם מסתדרים איתם) . שזה מדהים. הם פשוט רוצים חברים הכי טובים.

אני מכירה את הרגשה של המשפט האחרון. למרות שיש לי רק 2, עדיין אני כל כך אוהבת ששתיהן מתרוצצות בבית, לפעמים ביחד (זהירות עם הרגליים).
 

LizzieFairy

New member
איזה יופי

באמת כיף לקרוא את זה, מעודד.

דווקא הייתי בטוחה שהארנבונת תקבל את הכלבה מהר יותר, כי במשפחה הקודמת שהיא היתה היה שם כלב שהיא לא פחדה ממנו והם היו יחד, הכלב שלהם היה גם מעט גדול יותר משלי ומסתבר שדוקא הארנבון, שלא היה רגיל לא לארנבונים אחרים ובטח ובטח לא לכלבים, לא כל כך עשה לכלבה חשבון, הוא כן קצת נרתע, אבל הרצון שלו לעבור מחדר אחד לחדר שני כשהכלבה באמצע, גבר על הפחד :)

כן, לפעמים הסבלנות משתלמת, בד"כ סף הסבלנות שלי נמוך מאד, אני תמיד רוצה הכל כאן ועכשיו
 
למעלה