באני השתין על האבן המינרלים-עוד פעם

באני השתין על האבן המינרלים-עוד פעם

אני לא יודעת למה הוא עושה את זה אבל שהבאנו אותו בהתחלה עם אבן גיר הוא השתין לפני פחות מחודש החלפנו והוא שוב השתין עליה כנראה לסמן טריטוריה או משהו האם כדאי לי להוציא את האבן? האם כדאי לחתוך את החלק של השתן? האם לא צריך בכלל אבן מינרלים?
תודה מראש!!
 

trilliane

Well-known member
מנהל
אבן מינרלים היא אבן שאין לה הפוכין. מיותרת.

 

DivineStorm

New member
גם אל שלי הוא משתין

כנראה שהוא אומר לנו שזה מיותר
 

trilliane

Well-known member
מנהל
שלי מעולם לא נגע בה, לא עניינה אותו כלל

הוא לא יכול להשתין עליה כי היא תלויה על הסורג, אז זו לא בדיוק זווית מתאימה...
 
אז לא צריך?+באיזה גיל?.......

לזרוק הכול ולא לקנות יותר? באיזה גיל הם כבר נהיים שקטים יותר פחות מעניין אותם לכרסם ולרוץ והם מסתפקים בפינות שלהם? כי באני בכלוב כרגע מאוד רוצה לצאת כי בחמש הוא נכנס לכלוב ומאז לא יצא (כי לא הייתי בבית) ואני לא יכולה להוציא כי אני כבר הולכת לישון ואי אפשר לדעת מה הוא יעשה בלילה וכואב לי הלב ועם הוא היה משוחרר כל היוםגם שאני לא בבית אז הוא לא היה כל כך רוצה לצאת אז באיזה גיל הם לא שובבים? אני אוהבת שהוא שובב אבל זה לא שווה את הכאב של זה שהוא כל כך רוצה לצאת..

תודה מראש!
 

trilliane

Well-known member
מנהל
לא, לא צריך. מיותר לחלוטין.

לא ידוע לי על גיל שבו הם נהיים "שקטים". האנרגיות תלויות בשעה ביום – ארנבונים פעילים בעיקר בלילה ובשעות הבוקר המוקדמות; קבו הולך לנמנם באיזו פינה בשעות הצהריים ואז עד שעות הערב המאוחרות הוא לא ממש פעיל (אלא אם מציעים לו אוכל; זה מעיר אותו מידית בכל מצב
) ורק בלילה ממש (לקראת חצות) הוא נעשה שובב גדול. כמו כן אני מניחה שזה תלוי גם בפרמטרים נוספים כמו עונת השנה (בקיץ חם, פעילים פחות), באופי האישי של הארנבון, בהרגלים שסיגל לעצמו בבית ועוד. בעיקרון גם סירוס מרגיע אותם אבל אני לא יודעת באיזו מידה ועד כמה זה באמת משפיע.

אם יש לך בעיה טכנית לשחרר אותו בשעות הפעילות שלו כדאי לנסות לתחום פינה שבה הוא לא יוכל לגרום נזק לרכוש ולעצמו או פשוט כלוב גדול יותר.
 
אוקי מה זאת אומרת לתחום?

לשים גדר באיזה פינה שהוא לא יכול לבלגן?
תודה מראש!
 

trilliane

Well-known member
מנהל
למשל. או חדר שהוא יכול להסתובב בו בלי חשש

ואין לו בו מה להרוס.
 
למעלה