סאשה "קונג פו" סכנה!!!

שעות וימים

האמת שכבר שנים לא ביקרתי שם, זה לא ממש חסר לי... אבל מדובר על הדשא שמול רכבת ארלוזרוב, אם לא השתנה כלום אז זה 19-22 באמצע השבוע וביום שישי מדובר על שיעור בשעה 14-16 לא הייתי ממליץ על פרובוקציה.
 
אני הולך להסתכל על אימון מדי פעם,

כיוון שאני מתאמן שמה בעצמי לבד. אני לא אוהב לשחק אותה קאובוי שצריך לתת אישור למורה ללמד (וגם אם כן, כמו שאפשר לטעון, אז באמצעים אחרים לגמרי). זה מעניין לראות, בכל אופן. מוזר מאוד אבל מעניין. הייתי שמח להתגלגל קצת עם מישהו משם לו הייתי יכול לבקש את זה בלי להראות כמו איזה פרובוקטור.
 
מאמין שאפשרי

אני מאמין שאם תבוא בתחילת השיעור בצורה מכובדת, תאמר לסאשה שאתה לומד שיטה אחרת של קונגפו ואתה תשמח לעשות שיעור כדי לקבל זוית אחרת ונוספת , אז הוא לא יעשה לך בעיות ויתן לך להצטרף לשיעור נסיון. בסופו של כל שיעור יש מה שסאשה מכנה דוילאן שזה קרבות בעצימות בינונית, כאשר כולם עושים קידה משותפת אז כל אחד בוחר מול מי הוא רוצה לעשות את אותו הקרב - פשוט תבחר לך. או לחילופין תבקש מסאשה לעשות קרב כזה מול תלמיד יחסית מתקדם. מאיך שאני מכיר את המנטליות , סביר שהוא ישמח. הדבר האחרון שהייתי עושה זה להתחזות לכזה שלא יודע כלום בשיעור ניסיון ואז פתאום להפוך לברוס לי.
 
למעלה