שיטות לחימה עם מנטליות של כת

הכי לא ברור לי הנושא של הסיגריות

מילא אימונים מפרכים, קרבות, קצת פציעות... אבל הפסקת סיגריה באמצע האימון??? ועוד כשחלק מהקבוצה מורכבת מבני נוער??? לא ברור לי איך מישהו שעוסק בספורט (וא"ל היא ספורט) יכול לעשן. לא ברור לי איך מאמן מרשה לעצמו לעשות הפסקת סיגריה באמצע האימון, ויוצר לחץ חברתי על כל הקבוצה להשתתף. לא ברור לי איך אנשים נשארים ללמוד אצל אדם כזה.
 
דווקא לי זה היה לא ברור מהצד השני

אז הבנאדם צריך את הסיגריה שלו, מה הביג דיל? איך זה קשור ליכולות שלו, לידע שלו, לאישיות שלו, או לכל דבר רלוונטי אחר? גם בוב נדאו סנסיי כשהיה בסדנא בארץ, היה יוצא באמצע האימון החוצה לסיגריה. ואנחנו מדברים על 4 אימונים ביום, וכמובן שהוא היה מעשן גם בין האימונים. אז מה, זה עושה אותו פחות מורה?
 

חן M

New member
זה עושה אותו פחות מחנך..../images/Emo70.gif

משום שהמטרה של אומנויות לחימה היא לא להפוך אנשים ללוחמים אלה לבני אדם מוסריים....
 

crane

New member
זה מ"ספר אומנויות הלחימה הגדול"?

אני מסתכל עכשיו בפרק 6, "מטרות", ולא רואה שזה רשום. אתה יכול לכוון אותי לעמוד המתאים?
 

ננדין

New member
לה קראן - אתה טועה ובגדול!

זה בכלל בפרק 39: "המשמעות האמיתית של אומניות לחימה" אם אם אני לא טועה זה הכרך השלישי ע"מ 429. יש לי את זה ב PDF אם אתה צריך...
 
ננדין, תצרוב לי את זה דחוף!

סליחה, שלושה ערסים רודפים אחרי, אפשר עותק? זה בא עם סרטוני הדרכה?
 

crane

New member
בחייך אוהד, אל תדבר שטויות

שלושה ערסים רודפים אחריך, ואתה מבקש מננדין את העותק המלא?! זה 22 כרכים! בדיוק בשביל זה יש לך את "מדריך הכיס המקוצר והמלא לאומנויות לחימה" בכריכה רכה לקרבות עמידה ובכריכת גומי עמידה לאספלט עבור קרבות קרקע ברחוב. ועכשיו במבצע- קנה מדריך וקבל סרט מצח עם שמש אדומה חינם, ו-25% הנחה על רוחניות ושלווה פנימית!
 
סליחה, יש לי עוד שאלות

האם המדריך המקוצר הוא גם כן לאמני לחימה רציניים? כי אני אמנם עוד לא התחלתי להתאמן אבל אני מאוד מאוד מאוד רציני סופר דופר ואני מוכן להתאמן רק אצל מורים מוסריים שיודעים לצטט את ארבעת הנוסחים של הציווי הקטגורי. בנוסף יש לי רקע באמנויות הלחימה - הייתי פעם חגורה לבנה שני פסים בגוג'ו ריו בכיתה ג'! נ.ב. סרט המצח בא לפי מידה? כי אני מגדיל ראש ומאוד אחראי!
 

crane

New member
רק לאמני לחימה רציניים!

רק אמן לחימה רציני ישלם 1500 ש"ח + 100$ לכל דרגה עבור מדריך זה.
 

avshalomat

New member
ציווי קטגורי לא מסתדרלי עם הטקסט

כפרה, ואם כבר מדברים על דברים שלומדים בדבר הזה בצפון תל אביב יש דיון מחר על המלחמה של מכון יפה, מי בא?
 
אני סיכמתי את החוברות לשני פתקים

קטנים שאני לוקח איתי תמיד לכל מקום בכיסים של החולצה, לכל מקרה חרום שלא יבוא. בכיס הימני שמתי את הפתק של מה עושים כשאתה בקרב עמידה. כתוב שם: "תן למנייאק בעיטה לאשכים". בכיס השמאלי שמתי את הפתק של מה עושים כשאתה בקרב קרקע. שם כתוב: "עבור לעמידה מהר וקרא את הפתק שבכיס ימין".
 
טעות חמורה בפתקים!

לפי חלק מהמדריך שקיבלתי (אין לי אותו בכתב, קיבלתי אותו במדיטצית היזכרות טולטקית) יש לך טעות חמורה בפתק הראשון! צריך להיות כתוב שם גם "או אצבעות לעיניים או אגרוף לגרוגרת". אני מתפלא שאתה לא יודע.
 
טוב, זה בגלל שאני לא אחראי ומגדיל ראש כמוך

 
הפתקים האלה הם הדבר הכי יעיל לרחוב

לכן אם כדור האקדח יירה ברחוב, הפתקים האלה יהיו הדבר הכי יעיל נגדו.
 
שיעשן לפני האימון או אחריו

שלא יעשה את זה מול התלמידים וישדל אותם לעשות כמוהו. האימון ארוך והוא "חייב" את הסיגריה? שיכריז על הפסקת התרעננות של 5 דקות, ושכל אחד יעשה בהפסקה מה שהוא רוצה: שתיה, צרכים, אוכל, ימשיך להתאמן עצמאית או עם בן זוג, ושהוא עצמו יפרוש הצידה ויעשן את הסיגריה שלו. לעשות הפסקת סיגריה יחד עם כל התלמידים שחלקם בני נוער באמצע אימון גופני? זה ממש מוגזם לדעתי.
 
שאלה: האם היית שולחת את הילד שלך

ללמוד אמנות לחימה אצל מורה שעושה הפסקות סיגריה באמצע אימון ביחד עם כל הקבוצה? הפסקות כאלה בהן מופעל על הילד לחץ חברתי לעשן גם כן כדי להמשיך ולהיות חלק מהקבוצה ולא להיות יוצא דופן בעיני חבריו לקבוצה ובעיני המאמן (הנערץ)? אני לא.
 
למעלה