סאשה "קונג פו" סכנה!!!

tiger claws

New member
שתי שאלות:

-כיצד נתגלה שהוא רמאי(למרות שניתן לראות זאת לדבריך בץרגילים שהוא המציא)? -איך זה שפירסמו את שמו באינטרנט כמאמן קונג פו כל השנים האלו בלי שעשו בירור?
 

שמוראש

New member
בוא נראה...

אה נכון שכחתי, האינטרנט הוא מקור "מהימן" למידע והכל בדוק ובטוח... תתפלא כמה אנשים רוצים להאמין בלוקשים שהוא מוכר. אם אתה מכיר את האתר www.bullshido.com תראה אתר המוקדש כולו לחשיפת דרעקס כמוהו.
 

fa jing

New member
מזל טוב לך...

הצטרפת למועדון של אלו שלא מרוצים או מרגישים מרומים ע"י המורה שלהם? אז מה.....??? אתה לא הראשון וגם לא האחרון אחריך יבואו עוד רבים..... אני מבין את הרצון שלך להזהיר אחרים ולגלות את "הפרצוף האמיתי" של זה שאתה חושב שעבד עליך, אישית אני יכול לומר לך כבר מעכשיו שזה הולך להיות בזבוז אנרגיה. אז עבדו עליך אז מה? אחרי הכל אתה גם נתת לזה יד,אתה בחרת להתאמן אצלו, אתה בחרת להאמין לו, אתה הוקסמת מהסיפורים שלו ואחרי הכל אתה התאמנת שם 6 שנים, שש שנים....... אז אני באמת ובתמים משתתף בצערך ויכול רק להרגיש סימפטיה למצבך, אתה מרגיש מרומה ומרגיש אכזבה מרובה. אבל עזוב מצא לך מורה אחר (יש לך ניסיון ללמוד ממנו) שאתה חושב שהוא טוב, שלא מחרטט ולא מספר לך סיפורים ותמשיך להתאמן. אני מקווה שהניסיון הזה לא ימנע ממך להתאמן. ועוד משהו, אתה מסתכן כאן לפי דעתי בדיבה על אדם, הזכרת את שמו ושם משפחתו ואין ספק לגבי זהותו (אחרי הכל אנו קהילה קטנה) אם הכל נכון ואתה לא היחיד אני מקווה שאתה מגובה בעדויות כי הוא יכול לתבוע אותך על דיבה. שקול דברים והמשך הלאה. חנן
 
כן כמו שחנן אומר

למטבע שני צדדים אתה נשארת אצלו הרבה יותר מדי זמן כדי לאכול לוקשים ודווקא דיי נהנית מהטעם שלהם. אני שמח בשבילך שמצאת את האמת ותודה על האנפורמיצה הזו למרות שהייתי מאוד נזהר להכפיש אדם במדיה זו לבל תיפגע בצורה כזו או אחרת. בהצלחה
 

שמוראש

New member
אכן עזבתי

אבל אין לי בעיה עם דיבה, מה שאמרתי הוא פרי הניסיון שלי, והמחקר האישי שלי. מה יש פה להסתיר? חוץ מזה לדעתי לימוד אומנות לחימה ללא כל הסמכה/ביטוח ראוי/הכוונה בטיחותית-בריאותית תחת מעטה שלם של שקרים וכזבים היא עברה חמורה יותר ומי שרוצה להתעמת איתי בבית משפט מוזמן. כתגובה לכל תביעה שתתה נגדי אני מוכן לתבוע בחזרה את הכספים שנגבו ממני ומחבריי כל חודש במשך שנים (אוי לבושה) בהונאה ובמרמה בטענה שאנחנו לומדים משהו בעל ערך.
 

Dirge

New member
../images/Emo45.gif

אתה עושה דבר טוב איש. לעומת כל מה שיגידו לך פה, יש מצב אתה מונע מאנשים לסבול לשווא. זה כמובן להסתמך על זה שכל מה שאתה אומר זה נכון.
 

שמוראש

New member
תודה וזו בדיוק המטרה

ואין נכון או לא נכון כאן - הוא מלמד בחוץ בפארק בלי בושה, תראה בעצמך אין זה נראה והאם זה תואם את התיאור שלי. וראה גם את תגובות האנשים כאן וניסו וחוו את מה שאני מדבר עליו. כמו כן תראה את התגובה שלהם אם אתה במקרה רוצה לצלם אימון או משהו (שוב - בחוץ, במקום ציבורי) מינימום סוכנים חשאיים של המוסד "אסור לצלם!!!"
 

חן M

New member
עם כל הכבוד לשלל השיטות אך:

מאמן שאין לו הסמכה מקצועית ממוסד מוכר וללא תעודת הדרכה אין לו מקום לאמן ולא משנה כמה מקצועי הוא יהיה בטכניקה/טקטיקה... משום שבואו לא נשכח שכל סוג של אימון הוא גם אימון גופני ובכדי שאדם יאמן סוג ספורט כלשהו הוא חייב שתיהיה לו הסמכה מתאימה.... ובאם איו לו כזאת הוא עלול לגרום נזק למתאמנים מחוסר ידע בתחום הגופני... להזכירכם חוק הספורט דורש שלכל מאמן תיהיה תעודת מדריך/מאמן וללא הסמכה זאת הוא לא רשאי לאמן....
 

Kenshinkan

New member
מה זה "מוסד מוכר"? מה הבעיה בפארק?

אני מבין מאוד את מה שאתה מספר ואת הרצון העז שלך לחשוף שרלטן, אבל חנן ועמית צודקים - במקרה שהוא יחליט לתבוע אותך אתה תהיה צריך להוכיח שכל הטענות שלך נכונות. אתה יכול להוכיח שבכל רחבי סין אין אף מנזר חולדה אחד? אתה יכול להוכיח ששיטה זו לא הגיע מהשבט הכי מסוכן בעולם העתיק? אתה יכול להוכיח שלבחור אין כוחות על-טבעיים כתוצאה מהאימונים שעבר? שפר מזלך ואתה הבנת שאתה נמצא בתוך כת, ויצאת לעולם הרחב. אני שמח בשבילך, וגם מזהיר אותך לשמור על עצמך מבחינה משפטית. דרך אגב, מי שכותב פה בד"כ כבר מתאמן באופן קבוע כך שחברי הפורום אינם קהל היעד לאזהרותיך. בהצלחה בדרכך החדשה, בעז
 
חובת ההוכחה לא עליו

אני לא משפטן, אבל ההיגיון שלי אומר שעל מנת שסאשה ינצח בתביעת דיבה עליו יהיה להוכיח שמה שכתוב בפורום הוא שקר והכפשת שמו. על מנת להוכיח זאת , זה הוא שצריך להמציא את הכיסוי לסיפוריו הרבים לתלמידיו. זה הוא שיצטרך להוכיח שהוא למד, איפה הוא למד, מתי וכו'. רק במידה שהוא יוכיח שמה שהוא מספר לתלמידיו זה נכון, אז יהיה מדובר בדיבה. אני יכול לומר מנסיון, שיש כל כך הרבה אנשים ששמעו ממנו כל כך הרבה סיפורים מופרכים, שאני בספק אם הוא בכלל יחשוב בכיוון. לפעמים עדיף לתבשיל להשלים עם זה שאומרים שהוא מסריח ולא לנסות להוכיח שהוא באמת טעים... (אופס.. יצאה לי מטאפורה)
 
ממש ממש לא נכון מה שאתה אומר

דיבה או לשון הרע הוא לא עניין של הוכחת נכונות הדברים אלא עצם הפגיעה בשמו של אדם בצורה זו או אחרת
 

baraba1

New member
לא בדיוק

מותר לפגוע בשמו של אדם בכל מיני עילות, הרלוונטית לענייננו היא הגנת "אמת בפרסום", לשם כך נדרש המלכלך להמציא הוכחות לנכונות טענותיו כמובן.
 

baraba1

New member
ההפך הגמור

לכל אדם יש זכות לשם טוב, מי שפוגע בזכות זו מוציא דיבה, הגנתו של המלכלך היא "אמת בפרסום", כלומר חובת ההכוחה שמדובר בשרלטן היא על מי שמלכלך על סאשה ולא להפך.
 
ברברה - לא נכון!

אפשר לטעון על מצג שווא או הונאה אך בוודאי לא בפומבי לפני שהחולט משהו לגביו! חובת ההוכחה היא בפני בית המישפט בלבד ולא בפני קבל עם ועדה.
 

baraba1

New member
לא נראה לי

אתה חושב שכתבים בעיתון מחכים לפסיקה מסוג סעד הצהרתי לפני שהם מפרסמים דיבה-לכאורה?! ממש לא. אתה מפרסם דיבה וחוסה לכאורה בטענת הגנה, במידה והנפגע מעוניין לתבוע, תהיה הידיינות בביהמ"ש. שם תצטרך להוכיח את טענת ההגנה שלך, הוא מצדו לא צריך להוכיח שהוא לא שקרן וגנב ורמאי וכו'
 

אמילי ב

New member
../images/Emo45.gifאתה ממש ממש צודק.

חובת ההוכחה תמיד על המאשים!!(לפי חוק העונשין)
 
עדיף לא להכניס את הרעה החולה הזו

הקרויה חוק הספורט, לנושא הנידון. אני מבין את הרצון לסדר, אבל תעודה מוינגייט רחוקה מלהיות עדות למשהו, ורוב המאמנים הבכירים בעולם (אם לא כולם) אין להם תעודה כזו או צורך בה. זהו קן צרעות שעדיף לא לפתוח כאן מחדש.
 
למעלה