השו"ת עם יהודה ואס דיאס

../images/Emo41.gif השו"ת עם יהודה ואס דיאס ../images/Emo41.gif

מצ"ב התשובות של יהודה ואס דיאס לשאלות החברים
. שימו לב לתמונת השער... את התמונה הוא בחר באומרו שדי לו מתמונות עם פיג'מה
. תמונות נוספות יצורפו להודעה זו במהלך סוף השבוע. תודה ליהודה על הנכונות להתארח אצלנו בפורום
תהנו
 

ש מים

New member
רן, תודה!!!!

מסמך מרתק! והיום, עם השנים והנסיון, אני לומד ורואה עד כמה האיש הזה יקר וחכם וגדול!
(אם אתה יכול - מסור לו את אהבתנו)
 

usr

New member
רן - אני מתרשם כל פעם מחדש

האם קבלתם את הצעתי ? מדובר פה באנשים מ"היכל התהילה" של אומנויות הלחימה בארץ.
 
איזה איש...

אני קורא את הדברים הללו ויש לי דמעות בעיניים. הוא גידל אותי ועוד המון כמוני מגיל 5! הבסיס, המישמעת החמלה כלפי חבר לקבוצה, כל אלה הוא נתן לנו. האיש והאגדה!
 
תודה ליהודה ואז דיאס סנסיי ../images/Emo140.gif

קיבלתי את המסמך מתלמידי, ואני רואה בזה הזדמנות מצוינת להודות למורה הראשון שלי, יהודה. אכן, יהודה הוא ללא ספק מורה ומחנך גדול, אחד הגדולים שהיכרתי. אני חייב לו רבות על היכולת והידע שלי בג'ודו. בתקופה שלמדתי אצלו זכיתי 3 פעמים באליפות ישראל לבוגרים. הוא השאיר עלי חותם רב עוצמה, באישיות שלו ובחינוך שהעניק לתלמידיו. סיפור קטן ומייצג: הייתי עדיין נער, ובאחד האימונים עשיתי רנדורי מול נער אחר. היטלתי אותו בתרגיל טאטוא, אך הוא נפל לא טוב ונפגע במרפק. הוא לא יכל להמשיך את האימון. היגעתי כרגיל לאימון שלאחר מכן, והתחלתי להתאמן. יהודה קרא לי אליו וציין בפני שלא שאלתי מה שלומו של הבחור שנפגע. משפט קצר אחד, שהיה אחד השיעורים החשובים שקיבלתי אי פעם, ונחקק בי עמוק. כמה שמשפט אחד ממורה גדול יכול לחנך. תודה והערכה רבה ליהודה סנסיי, יונה.
 

ש מים

New member
התפוח נופל צמוד לעץ

אשתי החלה את דרכה באמנויות-לחימה אצל יהודה וכמו רוב בוגריו, גם היא מעריצה ומאוהבת בו עד היום. לפני מספר חודשים יצא לה להכיר את יונה סנסיי והחליטה שהיא רוצה ללמוד אצלו, כי - כדבריה: "הוא מזכיר לי את יהודה". התפוח והעץ?
 
שלום ליונה מלניק

היכולת לפרגן למורה הראשון , להגיע במיוחד ע"מ לאמר מילים חמות ויפות על מאמן מראות בעיניי מספר דברים : הראשון שאתה תלמיד ראוי למאמן ראוי והזמן ןהשנים רק הוכיחו זאת מעל לכל ספק , התוצאות שלך כספורטאי תחרותי , כמאמן וכמחנך ושל יהודה כמובן על היותו אחד מאושיות עולם אומנויות הלחימה בארץ. השני , שמאמן ראוי וטוב שהוא גם מחנך או נכון יותר שהוא בראש ובראשונה מחנך הוא אחד כזה שלעולם אבל לעולם לא שוכחים . מברך אותך על היכולת להגיע ולחלוק כאן בפורום את רחשי ליבך והוקרת התודה ליהודה . הוא ראוי לך ואתה ראוי לו , ישר כח .
 
../images/Emo13.gif שלום יונה, טוב לראות אותך בפורום

דבריך הועברו ליהודה, ששמח מאוד לשמוע אותם. אני לא יודע אם אתה מודע לכך, אבל אם לא, בוודאי תשמח לדעת שאירחנו כאן מורים נוספים אצלם למדת ושהיית איתם בקשר (ועדיין נמצא איתם בקשר): גדי סקורניק, דניס הנובר וחיים זוט. אני מניח שתמצא את השאלות והתשובות עימם מענינות לא פחות מהשו"ת עם יהודה, ושתהנה לצפות בתמונות הרבות שמצורפות לאותם מסמכים כאן בפורום. אתה מוזמן לבלות כאן קצת יותר, ולהיוודע לאירוחים אצלנו ממקור ראשון
... תודה ובהצלחה במרכז החדש שלך בנעורים, רן.
 
תודה, וגם תמונה מהארכיון שלי

תמונה מהמועדון המיתולוגי של יהודה ברמת חן. עם אנטון חנסינג. התמונה צולמה בעת ביקורו של חנסינג, לרגל משחקי המכביה, שנת 1965. רוחב הצילום הוא גם רוחב המועדון, באורך היו עוד 3 מ'. חנסינג העביר השתלמות, והמתאמנים היו "עפים" מקיר לקיר. אני עומד מימינו של חנסינג, מימיני - ד"ר אבי בכר, יושב באמצע (מתחת לחנסינג) - ד"ר אורי גורליק. לדאבוני איני זוכר עוד שמות, אבל זוכר את האנשים. רק זיכרונות טובים
 

Dirge

New member
יוו איזה בן אדם תותח חח

רואים איך שבכל שאלה הוא לקח את הזמן ופיתח את התשובה ככה שיהיה אפשר להבין לחלוטין את עמדתו. הוא הקדיש את מלוא תשומת הלב לכל שאלה, ולדעתי הבחור הזה תותח =]
 

א1ט1

New member
מישהו מוכן להסביר לי איך פותחים

את הקובץ בלי שזנה יראה לי כמו דף קטן עם מילים קטנות מאוד ובוורד?
 

cronic1

New member
מדהים

נהניתי לקרוא ואני די מסכים איתו שאין טעם להוציא לתחרויות לפני גיל 12,זה שורף את הילדים מהר מאוד והפסד יכול להוביל לטראומה ללא הכנה נפשית טובה. נשמע אדם ומאמן מדהים.
 
דברים שיהודה ביקש ממני לכתוב על אורן גורגוב

כמה מילים שיהודה ביקש ממני לכתוב היום על אורן גורגוב, המאמן הראשי היום במועדון מכבי רמת חן: אורן גורגוב התחיל להתאמן במועדון ברמת חן בגיל 6 בשנת 1971 בג'ודו אצל יהודה ואז דיאס. הוא היה מהטובים בארץ בג'ודו למשקלו. במקביל התאמן בג'ו-ג'יטסו ובהשרדות, ובשנת 1982 בגיל 17 נבחן לחגורה שחורה ע" יהודה ואז דיאס ויאן סינק, מאמן אורח מהולנד. אורן התגייס לצבא לחיין קרבי, ושלוש שנים לא עסק באמנויות לחימה. בגיל 21 החל אורן לאמן במס' מועדונים בישראל כגון: מתנ"ס רמת השקמה, ראש העין, ישובי מודיעין, עמישב פ"ת ועוד. בשנת 1995 קיבל אורן את ניהול המועדון מיהודה. כיום המועדון הינו אחד הגדולים והחשובים בישראל, ומקבל משלחות מהארץ ומחו"ל. אורן מחזיק במס' חגורות שחורות באמנויות לחימה: דאן 6 בג'ו-ג'יטסו, דאן 5 בקרטה, דאן 2 בג'ודו ודאן 2 בהישרדות.
 
למעלה