לבקשת נְיהאוּ: תמונות קשתוּת

../images/Emo13.gif משעשע מאד.

כשתלכי פעם לנסות לסרס חזיר בר, תזמיני אותי בבקשה. אני רוצה לצלם. מעבר לזה, צמחונות אידיאולוגית היא שוות ערך מבחינתי לאותה תנועה, ששכחתי את שמה, הקוראת ליצור עולם טוב יותר ע"י סילוק האנושות באמצעות המנעות חברי התנועה מרבייה. אז בהצלחה לכולכם ביוזמות האבולוציוניות שלכם לסילוק האינסטינקטים הפרימיטיביים של בני האדם.
 
ובכן ובכן,

" סילוק האינסטנקטים הפרימיטיביים של בני האדם. " ? החתימה שלך המצוטטת ממשלי מעניינת מאוד, בהתאם לכך אני מניח שקראת גם את ישעיה ? " וגר זאב עם כבש ונמר עם גדי ירבוץ " - מוכר, לא? ובנוגע לתנועה לדילול טבעי - לא, מרבית הצמחוניים לא מזוהים עם התנועה הזו שנחשבת לחריגה גם בקרבנו.
 
הו, שמעתי על זה!

זה מתאר את אחרית הימים. זה הזמן אחרי שיבוא המשיח. בואי נסכים שיש דברים יותר דחופים שיש לנו לפתור לפני כן? עכשיו, אני לא מעוניינת להפוך את הפתיל הזה לעוד פתילפלצת על צמחונות. כבר היה לנו אחד כזה, נשפכו הרבה ביטים, ואף אחד לא השתכנע. בואי נתרכז בדיון בציד, ברשותך. קודם כול, אני מסכימה איתך שהציד לשם ספורט הוא עיסוק מתועב. מצד שני, ציד לשם ספורט די נדיר בישראל (אולי בגלל שלמעטים כל כך מאיתנו יש מקורות בשושלות אצילים אירופאיות). ציד לשם מזון הוא דווקא עסק די הוגן מבחינתי. הרבה יותר הוגן, למשל, מבחינת החיה, שלפחות מקבלת איזשהו סיכוי להשיב מלחמה שערה. אם למשל כל אחד מאיתנו היה צריך להרוג במו ידיו (או אפילו עם רובה משוכלל) את הבשר שהוא אוכל, שיעור הצמחונות היה עולה בצורה די דראסטית.
 
את פותחת תיבת פנדורה.

משום שזה נושא גדוש מאוד.
במקרה יש לי עניין גדול בתאולוגיה ובייחוד באסכתולוגיה - ואכן ישעיה עוסק גם באחרית הימים, אבל הטענה שלך " בואי נסכים שיש דברים יותר דחופים שיש לנו לפתור לפני כן? " תקפה רק באם את מקבלת את פרשנות הגאולה הקולקטיבית ושוללת כליל את הגאולה האישית ובידי זאת כופרת בחתירה האישית לקראת אידיאל מוסרי, דתי, תודעתי. סביר להניח שלא היית פונה אל רב יהודי שמטיף "ייהרג ואל יעבור" בנוגע לשפיכות דמים תוך שימוש בטענה אבסטרקטית שבלאו הכי " וכיתתו חרבותם לאתים וחניתותיהם למזמרות " , הלא כן? סביר להניח שלא היית פונה אל אימאם שיעי בטענה שאין צורך להתמיד בג'יהאד כנגד עובדי אלילים משום שאלו בכל מקרה ישלחו לשאול תחתיות ב"יאום אל-קימא", נכון? הטענות התאולוגיות לא תקפות , כמובן - באם את אתיאיסטית/אגנוסטית ( שכן תאולוגיה איננה מחקר אקדמי ספקטי כי אם חקר הדת מנקודת מבט של המאמין היוצא מתוך אקסיומות... ) ולא נוטה להעסיק את עצמך עם התכנים האלו. ועוד על תאולוגיה, פסיכו-זואולוגיה ומה שביניהם, ב " תאטרון אסיזי " של א. באתור, אשר בתקווה יצא כבר לאור תוך שנה וחצי.
ואגב, הפניה אליי - בלשון זכר. בברכת " לא בדיוק פתילפלצת וולגרי " , The Endless Knot
 

ננדין

New member
למה זה נשמע לך כול כך מופרך?

אי אפשר לרות בו חץ מרדים ואז לקחת לסירוס? אני שואל ברצינות אני מניח שזה הליך יקר אז האם זה אפשרי?
 

broadaxe

New member
הציד בישראל מותר ברובה ציד בלבד

אלא אם קיבל הצייד (שמחזיק ברשיון ציד כחוק) היתר מיוחד על שמו בכתב, חתום ע"י הפקיד הממונה מטעם שר החקלאות. היתרים כאלה ניתנים במשורה ורובם ככולם מתייחסים להשמדת בעלי חיים חולים ברובה סלילי.
 

Nihau

New member
אלטרנטיבה מרתקת לצייד- ספורט הצילום

כגזע המין האנושי הגיע לשלב בו הרג נהיה קל בצורה בלתי נסבלת. כבר אין באמת אתגר בהרג חיות ויש חוקים נגד הרג חלאות אדם. אני מציעה חלופה אקולוגית ברת קיימא וארוכת טווח. נראה לי יותר ספורטיבי להצליח להגיע קרוב מספיק לחיה כך שתשאר רגועה מספיק כדי שתצליח לתפוס אותה ברגע יומיומי להפליא, קסום ואמיתי בחייה- במצלמה הסופר דופר מודרנית מתוצרת טאיוון שקנית בדיוטיפרי בהון תועפות. כשרוני עוד יותר יהיה להצליח לצלם כל שנה את אותה החיה במהלך חייה הטבעיים.
 

ננדין

New member
../images/Emo45.gif

אני לא זוכר בדיוק אבל אני חושב שמישהו פה פעם דיבר על הדמיון בין צילום לירי (ולצורך העניין גם ירי בקשתות...)
 
../images/Emo41.gifלמען הסר ספק, רק רציתי להביא

קישור לתמונות מהסדנא. לא ציפיתי לכל הענין הזה... מדי-פעם אני מפעיל דוכני קשתות בשביל אחי http://www.kafry.co.il/ , ושם - כששואלים אותי "מה הפרס?" - אני עונה ש"מה שתצוד אתה יכול לקחת הביתה", כשהכוונה לבלון המפוצץ... אבל כמו שכתבתי אני לא צד, לא למדתי לצוד ולא אלמד לצוד. קשתות מעניינת אותי כדרך נוספת לבדוק עקרונות של טאי-צ'י, כשהבסיס הוא היכולת לקבל משוב - חד-משמעי, ולפעמים כואב - מכלי, שלא יודע לשקר ולא יודע להתחנף. אה, וחוצמזה זה כיף
בכל מקרה, אני מסיר מעל עצמי כל אחריות לשרשורי ציד/טבעונות למיניהם.
 
רעיון נפלא! ../images/Emo13.gif../images/Emo9.gif../images/Emo51.gif../images/Emo51.gif

רעיון נהדר, אך כשלעצמו הוא לא תחלופה ריאלית עבור מרבית בני האדם... עדיין נחשב להרבה יותר גברי
ושוביניסטי לצוד
ולטרוף בשר אדום מאשר לצלם יצירות מופת בעבור מגאזינים גיאוגרפים חובקי תבל.
 

Tonjin

New member
אלטרנטיבה מרתקת לפילה מדמם -

סטייק טופו על הגריל ברוטב טריאקי.... כלומר, ברור שאת צודקת - לא בטוח איזו הצלחה תהיה לך אצל קהל היעד אליו את מכוונת...
 

Nihau

New member
יש הרבה עבודה בין הירי לאכילת הציד

למרות מה שרואים בסרטים זה ממש לא אוטומטי ופשוט. חזיר בר למשל יש להעביר טיפול וטרינרי מיוחד, תהליך יישון מיוחד, השרייה במרינדה למשך לא מעט זמן ורק אז אפשר לאכול את הבשר בצורה בטיחותית (טפילי בשר ארורים) ולעיסה (החארות לא שמעו על עצלנות יצירתית ויש להם שרירי ברזל) כמי שגרה קצת בכפר אצל סבתא יצא לי ללמוד מהסבתא הקשוחה איך בוחרים תרנגולת, לוקחים לשוחט ואז עבודה קשה של תלישת נוצות, פירוק, הכשרה במלח ואש, בישול, הקפאה ועוד... יום עבודה... מלוכלך, מתיש, ובסוף בסוף טעים. לי נראה שהזכר המאצואיסטי הממוצע לא ירצה לעשות כל כך הרבה עבודה אחרי הרגע המנצח של הריגת החיה.... כבר עדיף לצלם לא?
 

Tonjin

New member
כנראה שלא הייתי ברור..

הכוונה הייתה שלשכנע צייד לעבור לצילום זה כמו לשכנע קרניבור חובב אכילה ובישול לעבור לדיאטה של פריכיות אורז או כמו להמליץ למכור לכוחות סוס למכור את האופנוע ולקנות אופני מירוץ "אבל מה זה טובות..." לא שלא היו דברים מעולם, אבל זה לא קמפיין שהייתי שמח אם היו שוכרים אותי לקדם אותו...
 
אליה וקוץ בה.

אליה וקוץ בה. כיצד את בתור אקולוגית יכולה להסביר את אי הקוהרנטיות בין זאת שמחד סניורינו דארווין והברירה הטבעית הזאת שלו הם יותר ממקובלים במדע המודרני ומאידך מרבית הקרניבורים לעת מצוא לא באמת מסוגלים להתנפל על במבי אומלל (
) ולטרוף אותו בבולמוס בעודו חי ונושם, כמו גם צריכים שורה שלמה של הכנות על מנת לאכול אותו...?
 
אלישיר מדבר על הטלת ספק ביהדות?

באיזו יהדות בדיוק? היהדות לא עשויה עור אחד אלא מגוונת ומפוצלת מסוכסכת ומאד לא הומוגנית. יהדות היא שם כולל להכל: למוממרים לחילוניים לאורתודוכסים ולרפורמים, יהדות היא תחום גדול שאין לו גבולות מוגדרים, היהדות של אלישיר היא אחת מיני אלפי יהדויות שיש. ואיך זה קשור לאומניות לחימה? ככל שהאומנות מנסה לדמות או לשמר תרבות עתיקה בפרשנות מחמירה כך היא מתרחקת מהטלת הספק. הטלת ספק היא גם לאפשר הטלת ספק ע"י זולתך.
 
למעלה