לבקשת נְיהאוּ: תמונות קשתוּת

Tonjin

New member
אני מכיר כמה אנשים שהגוף שלהם

מצא מה לעשות עם אנזימים של צמח...
 

roy33itc

New member
אתה לא יודע מי זה? או שאתה מופתע

שהוא הפך לאגודה? אני אשמח לשמוע איך היה מיתר,אפשר בשרשור עוף אם בא לך.
 
../images/Emo32.gif לגבי אנדרו כהן

יש לו אתר בעברית, ואתר גדול באנגלית. אני לא אנסה להתחרות במומחים. לגבי המפגש, זו היתה סדנא בת 8 שעות עם כריס פאריש, תלמידו של אנדרו, והיה מאד מעניין. יש להם שיטה די מעניינת למדיטציה, וגם תרגול מעניין של מודעות קבוצתית, אבל קשה להסביר בכתב. אפילו בעל פה היה לי קשה לשחזר, ואז לפחות יכולתי לנפנף בידיים.
 
תודה.

אולי אני חשדן סתם, אבל האתר הקפיץ לי את הצורך להזכיר את הקישור השני שהבאתי בהודעה הפותחת שרשור זה. אני מאוד מקווה שחשדנותי מיותרת במקרה זה.
 

crane

New member
מזכיר לי את השירשורים שלך

המון המון מילים, ואני לא מצליח להבין מה כוונת המחבר
 
זה פשוט מאוד

אם תעשה דילוגי אותיות בהודעות שלי תגלה את המסר "כל הבחורות צריכות לרצות אותי". ...או שזה היה "I killed paul"? לא זוכר.
 

nikita j y

New member
../images/Emo80.gifאמ.

קודם כל, יש שני סוגים של טבעונים: טבעונים אידיאולוגיים, שההגדרה המקובלת היא שהם לא אוכלים מוצרים מהחי [בשר, דגים, חלב, ביצים ולעתים דבש] וטבעונים בריאותיים, שאני לא באמת בטוחה מה ההגדרה לזה - יש כאלה שאוכלים בשר אורגני, והם עדיין נקראים טבעונים, אז זה באמת קצת לא ברור. אני אישית טבעונית אידיאולוגית, ואין לי שמץ של מושג מה זו אגודת אנדרו כהן [^^"]. אני חושבת שלצוד הוא דבר לא מוסרי - אמנם זה אינסטינקט פרימיטיבי, אבל אנחנו מחשיבים את עצמנו לבני אדם מודרניים, לא? כאלה שלא פועלים ע"פ אינסטינקטים כבר. צמצום אוכלוסיות מסויימות יכול להיעשות גם בצורה של עיקור - כמו שלא נראה לי הגיוני לדרוס את רוב חתולי הרחוב כי הם פוגעים אקולוגית בסביבה, אלא לסרס ולעקר כדי לדלל את האוכלוסייה, כך נראה לי מוסרי יותר לעקר ולסרס את בעלי החיים הפוגעניים מאשר לרצוח אותם באכזריות.
 

ננדין

New member
../images/Emo45.gifמסכים איתך...

באמת הרבה יותר הגיוני והומני לסרס במקום לתת לאנשים רישיון לציד אבל לצערי זה גם דורש יותר משאבים וכנראה שלחברה להגנת הטבע אין אותם...
 
תודה לך ניקיטה ../images/Emo13.gif

תודה רבה לך ניקיטה על דברי הטעם, אולם ברשותך, הייתי מעוניין להוסיף קצת בנוגע למימד האידיאולוגי- אידיאולוגיה בבסיסה מורכבת מן המילים " אידיאל " ו " לוגוס ", לכן גם רצוי להריץ ולצודד בבשורת הצמחונות מעבר לתפקוד הומאני-אישי בחיי היום יום. שוויון, חירות ואחווה- מילים יפות- אולם גבו הן מחיר של מהפכה צרפתית מגואלת בדם ועתירת גיליוטינות... שוויון לשחורי ארצות הברית - די מובן מאילו נכון להיום, אולם גם זאת הושג בדם וביזע ואף במלחמת אזרחים בין צפון לדרום ארה"ב... ושמא מהפכות רבות אחרות, כמו למשל המהפכה הבולשיביקית ברוסיה ( גם אם בדיעבד הוכחה כרעיון כושל ) דאז , הושגה בידי פילנטרופיה אזרחית רווחת ברוסיה רבתי, או בעזרת לחימה עיקשת וחסרת פשרות? מהפכות נוטות להיות מזעזעות וחזקות, ולעיתים מטרתן גם מקדשת את האמצעים. וכן, המטרה עשויה בהחלט לקדש את האמצעים. באופן דומה, גם מהפכה מיוחלת של שוויון בזכויות בעלי חיים תושג ביד חזקה ובזרוע נטויה, ולא בידי גמילת חסדים עם בני אנוש אגו-צנטרים . לשם כך, יש די והותר קבוצות מחתרת צמחוניות, ועלייך רק למצוא את דרכך. בהצלחה, The Endless Knot.
 

ננדין

New member
תגיד, למה התכוונתה ב...

"מהפכה מיוחלת של שוויון בזכויות בעלי חיים תושג ביד חזקה ובזרוע נטויה" וב "קבוצות מחתרת צמחוניות" אתה קורא לאיזה שהוא מעשה אלימות??? כי ככה זה נשמע לי... אתה יודע שגישה כזאת לא משכנעת אנשים אלה רק מרחיקה אנשים מהמטרה שלכם.
 
לא רון. אני לא קורא למעשה אלימות.

לא רון. אני לא קורא למעשה אלימות. אי אפשר לכבות אש בעזרת אש.
 
למעלה