כאן נמחקה הודעה

גוטמן, הצעה

כדי למנוע בעיות מיותרות ותלונות על אאוטינג, כתוב את הודעתך שוב, בלי לנקוב בשם.
 
../images/Emo41.gif ../images/Emo41.gif הנהלה ../images/Emo41.gif ../images/Emo41.gif

נעיצה לימים מספר, תתקבל ב-
 
מסר לגיא רפאלי

גיא, אתה ראש שיטה. אם אדם מתחזה ומשתמש בשמך ומתקשר למורים אחרים ומדבר בשמך, אני חושב שכדאי מאוד שתגיש תלונה במשטרה. יש הוכחות שזה הוא. יש קייס. הגיע הזמן לטפל בו. כמובן שרצונך ודעתך הם כבודך וזכותך אך היה לי חשוב לומר את שאני חושב. בברכה ובידידות, זאב.
 

בודוקאן

New member
../images/Emo45.gif מצטרפת לפניה

גם אני חושבת שהמעשה מחייב הגשת תלונה במשטרה, אם כי אני אכבד כל החלטה שלך. התחזות היא עבירה פלילית, זהו מעשה עלוב שעלול לגרום נזק. הפעם לא נגרם כל נזק, אבל מי יודע מה יהיה בפעם הבאה. ויש כאן הוכחה ברורה וחד משמעית שהעבירה בוצעה. אין כל צל של ספק.
 
../images/Emo45.gif + פנה לאיציק סאן-שין-קאן

ההחלטה שלך, כמובן. למרות שלא נגרם נזק, ברור שהיה יכול להיגרם, וקשה לדעת כמה כבר נגרם (אולי גם לך, אולי לאחרים). ברור שזה לא המקרה הראשון. אני מציע לפנות לאיציק סאן-שין-קאן (כותב כאן לפעמים, אני לא זוכר כרגע את הכינוי המדויק), גם הוא "זכה" להתחזות מצד אותו אדם, כאן בפורום. יתכן שירצה לקחת חלק בתביעה.
 

בודוקאן

New member
אכן זכור

בהחלט היתה גם התחזות לאיציק כאן בפורום. חבל שאיציק לא מבקר כאן לעיתים קרובות יותר
 

shlomym

New member
אני מכיר אותו כאוריין,לא פעם ולא

פעמיים הוא טלפן אלי,מנסה לשאוב מידע כזה או אחר ,לסכסך וכו'. מוכר גם ע"י חבר מרעי. נו טוב,בעייתי ללא ספק. צריך פשוט להזהיר ממנו.
 
גם אני ושותפי בסגנון

לפני פרק זמן זכינו לסדרת הטרדות טלפוניות מצד ברנש מסכן,ועלוב נפש,שניסה נואשות לסכסך בינינו.לשמחתנו אנו לא רק מורים ושותפים לדרך,אלא גם חברים,ועלינו עליו מהטלפון השני שעשה. לא נעים,אבל לנו לא נגרם נזק. דעתי האישית בלבד.תביעות משפטיות תמיד יודעים איפה זה מתחיל.אף פעם לא איפה זה נגמר,ותוך כמה זמן זה נגמר. בברכת בהצלחה בכל אשר תחליטו.
 
טוב לדעת

וזה משנה אם יש לו אינטרס או סתם כי זה יכול להיות מניע למעשה וכאשר מתלוננים במשטרה צריך להסביר מה המניע למעשה סתם לרוב המשטרה לא מבינה את המושג הזה.
 

בודוקאן

New member
כל הכבוד יניב ../images/Emo163.gif

תן לבחור סיבה טובה להמשיך במעלליו. לזה אני קוראת תבונה, בגרות ואחריות. התחזות היא דבר חמור מאוד
ועוד איך שהמשטרה תתיחס לזה. ותהיה חקירה והבחור יועמד לדין. אין שום ספק בזה. וזה גם רישום פלילי, שיכול לפגוע בכל מיני שלבים בחיים, כולל בחיפוש מקום עבודה. זה לא משחק ילדים. אם אנשים כמו יובל, זאב, דוד ואחרים שהגיבו כאן, שהם אנשים בוגרים ושקולים, מתיחסים לזה בכובד ראש, כנראה שהם חשבו על זה לעומק ובאחריות. בעיקר באחריות. מצרך חשוב - אחריות.
 
ברור שזה חמור!!!../images/Emo122.gif

זכור לי כאן מקרה לפני שנה שאיזה בחור צעיר פרסם שיש הפניניג של אומנויות לחימה בגני התערוכה..... זוכרים?? והוא אמר שזה בחסות של עיתון נוק אאוט .... עיתון שאז לחימה משולבת הוציאה... הפרסום רץ כאן בפרום כמה ימים ואנשים אפילו תוך 5 דקות הפעלתי קשרים וקיבלתי את הטלפון של הנער הסורר... והתקשרתי להוריו..... אחרי קצת בלאגן... הוא נעלם מהפורום..... לדעתי מה שיותר יתן אפקט זה תביעה כנגדו יניב
 

muay thai1

New member
זאב סיפר לי את המקרה שרבים חוו

אכן יש מקום לאתר את המטריד ואף לשקול תביעה אזרחית. יחד עם זאת יש לי תחושה שלא מעט ממכם פרנואידים יתר על המידה.
 
תשמע מה הבעיתיות....

הבעיה היא שאנשים מתפרנסים משמם הטוב. כאשר מגיע משהו מתחזה אליהם - ומדבר בשמם - אז זה בדיעבד משליך עליהם. והוא יכול לגרום להם נזקים עצומים... אני אומר גם תביעה אזרחית! -- שהוא יצטרך לשלם עשרות אלפי שקלים מכיסו, זה יתן הרבה יותר אפקט מאיזה שוטר שירשום את העדות המוכחשת שלו.. יניב
 
למעלה