סקר גישה לסמים

../images/Emo45.gif ../images/Emo6.gif

צריך לקרוא רחוב על שמך
 

crane

New member
../images/Emo45.gif

כל עוד אנשים לא מגיעים מסטולים לשיעורים שלי, אני אהיה האחרון שיחליט עבורם מה טוב ומה רע להם. הם אנשים מבוגרים.
 

איקידו

New member
קלוין והובס?

גם אתה אוהב אותם? יש לי כמה חוברות שלהם בדוג'ו. יותר מעניין מרוב ספרי אמנויות הלחימה...
 

לא ירא

New member
סמים

מבחינה כימית, ההבדל בין קודאין (שנמכר ללא מרשם), מורפיום והרואין הינו באטום פחמן אחד בלבד... המונח DRUGS מתאר באנגלית גם סמים וגם תרופות, וחשוב להבין שלכל חומר הנכנס לגופנו ישנה השפעה כלשהי. ההבחנה בין תרופות לסמים קלים, ולסמים קשים הינה כמו כניסה לתחום האוירי של מדינה שכנה - בדיונית. ולכן אין זה מפתיע שחלק מהסמים "הרעים" משמשים גם ברפואה (מריחואנה, קוקאין וכו') וחלק מהתרופות ה"טובות" משמשות לרעה. ובתור אחד בעל רשיון למכור סמים לא הייתי מקל ראש בנושא זה... אריאל (לא המקורי אבל עדיין בסדר...)
 
מבחינה כימית?

ההבדל בין אור אדום לירוק ברמזור קטן יותר; בשביל עיוורי צבעים כמוני הוא לא קיים. בפעם הבאה שתעבור רמזור, תחשוב על עיוורי הצבעים בסביבה - חייך אולי יהיו תלויים ביכולתי להבחין בהבדל הזה... מבחינה כימית, ההבדל בין קורארה בשימוש לרצח לבין קורארה לשימוש בחדר הניתוח הוא חסר משמעות. שניהם רעלים משתקי שרירים שיכולים לגרום למוות (בהכרה מלאה) מחנק. מעשית, האחד משמש להריגה והשני להצלת חיים. עם סכין אפשר לעשות סלט, ברית-מילה, ניתוח ורצח. השימוש הוא החשוב, לא הדבר עצמו; ולא שמעתי שמישהו רוצה לאסור על השימוש בקורארה בחדרי ניתוח, אבל לא הייתי רוצה שלילדי גנון תהיה גישה חופשית אליו.
 
../images/Emo45.gif../images/Emo45.gif../images/Emo45.gif../images/Emo45.gif../images/Emo45.gif../images/Emo45.gif../images/Emo45.gif../images/Emo45.gif

אי אפשר להגדיר זאת טוב יותר.
 

לא ירא

New member
כנ"ל גם באומנויות לחימה לדעתי..

השימוש הוא החשוב, וההחלטה לגבי האופן - בידי המשתמש!
 

zoti

New member
אם כך אז שימוש במריחואנה לצרכים

רפואיים מקובל עליך ?
 

amir_aikido

New member
שימוש תרופתי במטרתו הוא אחר

בו ונפריד, כפי שדויד ציין, יש תרופות שמבוססות על קורארה, ולמעשה הרבה תרופות מבוססות על רעלים ו/או סמים. כשמדובר על שימוש למטרה תרופתית, בפיקוח רפואי. הרי שהייתי מצפה שהיחס לסם יהיה דומה ליחס לכל תרופה אחרת בעלת תופעות לוואי דומות. יש גם תרופות ממכרות, כולל כאלו שנתנות לטיפול ביתי. יש גם תרופות שפוגעות בעירנות (תבדקו על כמה מהתרופות בארון ביתי ממוצע כתוב בעלון שלא מומלץ לנהוג אחרי נטילתן). למרות זאת יש מקרים הרבה מצבים בהם רופא יקבל החלטה לטפל בבעיה תוך שימוש בתרופה שכזו. כל הנ"ל איננו דומה כלל לשימוש בסמים לשם הנאה במסגרת תרבות הפנאי. ואין כל קשר בין השניים. ואגב, הח"מ תומך נלהב בהוספת הניקוטין לרשימת הסמים האסורים, וסבור שגם חלק מצורות האלכוהול ראויות להכנס לשם ובפרט כשהן נצרכות שלא במידה (יש הבדל בין מעט אלכוהול שמשביח רוטב במאכל, כוס יין עד שתיים, כוס בירה, או אפילו כוס של קוקטייל ובין צריכת כמויות אלכוהול גדולות פי כמה). אמיר
 

zoti

New member
יש לך בכלל מושג מהו השימוש הרפואי

של המריחואנה ? לא מדובר ברופא שנותן מנת מריחואנה לחולה. מדובר בחולים שיושבים בבית ומגלגלים ג'וינטים בכדי לשפר את מצבם הרוחני, לגרום לתיאבון וכיוצ"ב השפעות שיש לTHC. מעשית אין בכלל הבדל בין זה לבין שני חברה שיושבים על ג'וינט בשביל הכיף.
 
למעלה