סקר גישה לסמים

א. קורה במשפחות הכי טובות

ב. אני לא אמביבלנטי... אישית אינני צורך סמים יותר קשים מסיגר קובני משובח אבל ממש ממש אין לי בעיה כשיושבים לידי עם איזה ג'ויינט קטן
 

אלישיר

New member
מרגיש שהסקר לא מביע דיו את דעתי.

בעזי"ת אז הצבעתי נגד. אבל... ראשית, מעשים שנשארים ברשות היחיד של האדם, וישארו שם, אין זכות למשטר לרדות באדם ולהכריחו להיות כזה או אחר, במיוחד לא בחברה שמתירה עישון סיגריות וצריכת משקאות משכרים. לכן, אני נגד מדיניות הסמים בנוגע לסמים קלים. שנית, מנקודת המבט של אמנות לחימה, העסק הרבה יותר מורכב. אני אוהב להגדיר שתי צורות חשיבה: חשיבה ישרה ולינארית, וחשיבה מעגלית ויוצרת. העולם המודרני כפה על האדם את החשיבה הלינארית, וכמעט הוציא מחוץ לחוק את הצדדים האחרים שבאישיות האדם. זו לא רק המוחלטות של המדע המדויק, אלא גם מבנה החיים העירוני. שולחן בסלון שמלא בערימת עיתונים גם הוא דיקטטור של החשיבה הישרה. לאדם יש צורך עמוק בחשיבה מעגלית. רבות מהיכולות שלו מופעלות דרך החשיבה הזו. ובמצב הנכון שלו, כאדם שחי בסמוך לעולם הטבע, הוא אכן נהנה מתנופה טבעית שמפיחה חיים בצד הזה שלו. היות שכך, טבעי מאוד שאם חסמת את דרך המלך אל שלוות היער, ימצאו מייד דרכים חילופיות שונות ומשונות, ולפעמים אפילו עציץ נרקב באדן החלון. לא חייבים להשתמש בדרכים השונות והמשונות אל החשיבה המעגלית, חשיבה שמפיחה המון חיות ביכולת אמן הלחימה. מי שעיניו בראשו ולומד חכמה מהזקנים, יכול למצוא את הדרכים הנכונות לפתח את כל אשר הוא מקבל בצורה מלאכותית ובמחיר מופקע מהסמים הקלים. לכן, אני נגד סמים, כולל סמים קלים, חושב שהם גובים מחיר מאוד מופקע על יכולות שאפשר לו לאדם לפתח בכוחות עצמו -ובסופו של דבר ביעילות הרבה יותר גבוהה, ומאידך גיסא מאוד מבין את מי שבוחר בסמים קלים כבדרך חייו, כדרך שלו להתחבר אל הצד המעגלי שבו.
 

דו קרב

New member
מפתיע. אני בעד זנות חוקית כדרך

להתחבר אל הצד המעגלי של מי שזקוק. אבל סמים? ההשפעה הרי חורגת מתחום הפרט.
 

אלישיר

New member
המעגלי?

בעזי"ת דיון יתר במה שהעלת יביא ערימה של בדיחות, אבל אם לדידך יחסי מין הם מה שמפתחים את הרגש והיצירתיות שבאדם, ובמיוחד הפרזה בהם, אשריך ומה טוב לך. ההשפעה של סמים קלים לא חורגת מתחום הפרט בגלל השימוש בהם, אלא בגלל הפרט עצמו, כלומר ללא קשר סיבתי.
 

אלישיר

New member
בדל"ת אמות...

בעזי"ת אם המעשן ינהג בעת עישון, דינו ככל אדם שנוהג כשהוא שתוי, וכמו שהיה צריך להיות דינו של מי שעולה לרכב שתי דקות אחרי שקרה לו אסון גדול. העישון עצמו לא גורם ומכריח לשום פעולה לא חוקית ומוסרית, וזהו ההבדל הכל כך גדול שבין גראס ובין הירואין.
 
למה לסבך הכל אבל?

סמים קלים כדגרך להתחבר לשחיבה מעגילית?! אממ ואם אני סתם רוצה לשבת עם החברים בים ולעשן קצת מהצמחח... זה גםב שיבל חשיבה מעלית? זה סתם בשביל שיהיה נחמד יותר, המוזיקה נשמעת טוב יותר זה פשוט להביא טאצ' לאווירה שכבר קיימת!
 
אתה עושה את זה בכוונה?

אתה בכוונה לא בודק מה שאתה כותב לפני שאתה מפרסם? מה זה "לשחיבה מעגילית" שכתבת ? ומה זה? :"זה גםב שיבל חשיבה מעלית" האם מטרתך היא להציף את הפורום בהודעות לא קריאות?
 
לא אדוני המנהל...

אני דיסגרף.... בבצפר סלחו לי... בפורום סמים קלים סלחו לי, פה לא תסלחו.... באמתש אני לא רוצה להציף את הפורום בהודעות אל ניתנות לקריאה.... תיררגום עבורך: 1) לחשיבה מעגלית 2) זה גם בשביל חשיבה מעגלית...
 

amir_aikido

New member
אנחנו מצפים למאמץ

אם יש לך קושי עם כתיבה בעברית תקינה. כולנו נכבד זאת. אך אנו גם מצפים ממך לכבד אותנו. לטרוח לבדוק את הכתיבה שלך עם spellerולקרוא אותה שוב אחרי הפסקה קלה (כשאתה כבר לא בטוח בניסוח), לפני שאתה שולח. ולהחליט שוב האמנם ההודעה איכותית ואתה מרגיש שבכתיבתה אתה תורם משהו לאחרים. נכון, זו הרבה טרחה. אבל אמנות לחימה איננה הדרך הקלה. וחלקנו לפחות מעדיף לראות ביטוי לזה גם בפורום. אם נכנסת פעם למועדון וקיבלת תחושה שעברת למקום וזמן אחרים, מנהגים אחרים- אדיבים ומנומסים יותר. זו התחושה שחלקנו לפחות היה מעדיף שתשרה גם בפורום. אמיר
 
למעלה