אומנויות לחימה ונשים

nage

New member
אל זה אני לא מתווכח

וקרבות זירה יכולים להכין אדם יותר מהרבה דברים אחרים לרחוב. אבל עדיין זה לא אותו דבר. ואם אותו לוחם מואי-תאי מהולל פוגש ילדה בת 12 שעשתה שיעור של 3 שעות אצל פרנק בראם ונושאת איתה איזה ספיידרקו קטן (או גדול) מה יהיה אז?
 
מה יהיה אז ../images/Emo35.gif לא יודע ...

יש סיכוי טוב שמה שיקרה זה מה שקרה לדב גריזלי שפגש צייד ששוקל עשירית אבל שהיה חמוש ברובה צייד ואקדח בקוטר גדול... פלאי הטכנולוגיה... אבל אחד על אחד ביד ריקה הם מהמסוכנים שבלוחמים.
 

אלישיר

New member
ואם הוא ידחוף לה אבן לתוך הראש?

בעזי"ת ברחוב לא חייבים להיות מספר תוקפים על מתאגרף תאילנדי, אלא גם להיפך, מספר תוקפים מתאגרפים תאילנדים, שישתמשו גם בחול ואבנים הטחות ראש על מדרכה ושאר מחוות ידידותיות של חיי הרחוב. אבל עזוב, זה עוד דיון. אין הבדל מבחינת יצר הקרב, בין זירה לרחוב, ולפי האימרה שהבאתי שדרך האיש לכבוש ואין דרך אישה לכבוש, כלומר שהגברים מטבעם הם יצורים לוחמניים, שלא כנשים, ברור מדוע באמנויות לחימה שבונות לזירה תמצא הרבה פחות נשים, והחלוקה היא לא בין אמנויות לחימה קשות ורכות אלא בין כאלה שיש בהן זירה במגע מלא (טקסי אמנם), ובין אלה שלא.
 
אבן / חול וכד' ...

זו שפת קרב הרחוב ואני מסכים איתך. הפואנטה הייתה כי טכנולוגיה - בדרך כלל מנצחת... סטיק אנד סטונס ו'יל ברייק יור בואונז
 

אלישיר

New member
מנצחת, ובידי המפעילה ביתר חכמה.

בעזי"ת זו דוגמא ממקום אחר לגמרי, אבל בשדה הקרב העירוני הגדול ביותר מאז מלחמת העולם השניה, גרוזני צ'צניה, הובסו הרוסים, כח צבאי מתוחכם בעל כח אש בלתי מוגבל כמעט, בידי לוחמי גרילה מועטים במספרם. הסכין תנצח, אצל החכם והנחוש.
 
או להפך הטיפש יפסיד.

הרוסים פשוט לא היו מוכנים לסוג כזה של לחימה, לתאר את הרוסים כבעלי כוח אש בילתי מוגבל, יאללה קניתי אבל מתוחכמים, לא היתי אומר. לנוע בטורים משורינים ללא אבטחת חי"ר איננה תיחכום ניתן להגיד בעדינות שהיא גובלת בטיפשות ואף ברשלנות פושעת. מזלינו שצה"ל הסיק כמה מסקנות משם בנוגע ללחימה עירונית. להרחבה צלפים בשטח העירוני,יגיל הנקין,מערכות,יולי 2002.
 

nage

New member
../images/Emo45.gifאני בעד - פחות גנרלים בפוליטיקה

וגם שיפסיקו לסדר להם כל מיני ג'ובים בחברות ממשלתיות. הם באופן די גורף הוכיחו את עצמם כמנהלים גרועים וחסרי מעוף.
 
זו בדיוק השאלה .

וכל אומנות לחימה שמתרחקת או מעדנת את תפקידה הלחימתי זוכה בברור לנשים רבות וטובות שמתאמנות בשורותיה-בואי נעשה סקר כמה נשים באחוזים יש באיקידו או בטאי-צ'י?. "הנושא פחות מעניין אותנו"-כדבריך, רובו תרבותי או ביולוגי? לדעתי ברובו ביולוגי. אבל כל אישה שרוצה לבוא לעסוק באומניות קשות צריכה להתקבל בזרועות פתוחות אך כמו שאמרתי אומניות הלחימה ישתנו, לחימת הרחוב המציאותית קשיחה יותר להתאמות. ובקשר להשפעה האמיתית אני טוען שאימי היתה המעצבת הגדולה של חיי ולא פוליטקאי זה או אחר.
 
נכון, באייקידו ובטאי צ'י

יש יותר נשים, אבל צריך להיות יותר! וגם באומנויות ה'קשות' יותר. בקשר למלחמתיות, אני מסכימה איתך, מדובר בשוני ביולוגי במהותו, למרות שתמיד, כאמור, יש יוצאים/ות מן הכלל. ובקשר לאמא - יש רק אחת!
 

nage

New member
אייקידו מתרחקת או מעדנת ../images/Emo46.gif ?

אתה מוזמן אלינו לדוג'ו
כל הבחורות אצלנו בדוג'ו נינג'ות אחת אחת
 

קיאנה

New member
בוקר טוב לך../images/Emo42.gif

אני גם התחלתי להתאמן לא מזמן וגם היכן שאני מתאמנת יש רוב מוחץ של גברים. אין לי בעיה עם זה, נהפוך הוא זה מהווה לי אתגר ומפני שהכושר הגופני שלי גבוה אז יש בנים שאני חשה שהם פחות חזקים ממני...(חחח יש דבר כזה). אך זה ש96% מהמתאמנים הינם גברים לא מרתיע אותי ולא קריטריון בשבילי אם כן להתאמן או לא. נהפוך הוא, כשאת מתאמנת מול בן את לא מפחדת לפגוע ואת פחות עדינה, מול בת זה משהו אחר-הן יותר עדינות(רובן) והאימון מולן לא תמיד ממצא את עצמו. יום טוב, וברכות על החתול..יש כבר שם?
 

tau13

New member
בדברייך נגעת בבעייה המרכזית

בנות הן יותר עדינות. לי אין בעיה להתאמן עם הבנים כפי שאמרת, אבל להם יש בעיה איתי. אני יודעת שהם מתחמקים, אני שומעת שהם לא רוצים להתאמן איתי כי הם "לא מרביצים לבנות." בעיני זה לא יתרון, זה חיסרון, ולכן האימונים הם לא כמו שצריך. לדעתי. לא הייתי רוצה להתאמן עם קבוצה של בנות בכל מקרה. אני חושבת שבחורה צריכה להיות כמה שפחות מפונקת ולעמוד בכל הדרישות... בעיקר ש99% שהתוקף שלנו יהיה גבר. אבל, מה קורה עם הצד השני? אני באמת לא יודעת מה יהיה כשנעבור לשלבים יותר מתקדמים, עם מגנים, וכפפות, ולהיכנס בכל הכוח. או שהם יפחדו עלי, או שהם יהרגו אותי, אבל מקרה זה לא יהיה טוב...
 

קיאנה

New member
שלום שוב../images/Emo4.gif

אכן בעיה...אם כך יש שתי אופציות:או לבוא מחופשת לבן(לגלח את הראש וכאלה..). או לבוא בחוטיני
ונראה מי לא ירצה להתאמן איתך...
 

tau13

New member
../images/Emo13.gif

כשהם יתחילו לחטוף ממני... נראה אז אם הם לא ירצו להחזיר...
 

isaacl

New member
תודה על המאמר

האם את מרשה לי להציג את המאמר לפני תלמידים? אני מרצה על שיח הזכויות, ובין היתר, אני מקדיש מספר שיעורים לפמיניזם. אשמח להציג פמיניזם באמנויות לחימה. יצחק
 
בוודאי שמותר,הוא הוצג במסגרת פומבית

כדאי גם לקרוא את מאמר המקור עליו התבסס המאמר ברובו. אם אפשר רק בקשה: תציג את שני המאמרים בכפיפה אחת.
 
תישושו במדבר אני מחליף אותו

ממערכת "שומר הקבוצות" נמסר כי ניתן להציג את המאמר בכל מקום (רצוי באיראן) רק לציין את המקור.
 
למעלה