מה אתם הייתם עושים?

מטאטא

New member
מה שבאמת יפה בסיפור הזה

זה שיש כאן ניסיון מאוד נוגע ללב. באמת. כלומר, אי אפשר לומר שאין כאן השקעה. הבחור טרח לקרוא את ההודעות של אייקי פריק המקורי, העתיק חלקים מהן, ורקח מהן את היצירות שלו. נ.ב.: זה קצת מזכיר לי את התוכנות שעשינו בילדותנו. תוכנות בייסיק, כמובן, שהיו לוקחות אוצר מילים מסויים, משלבות אותן בצורה הגיונית לכאורה, ופולטות טקסטים שונים- כמו תעמולה סובייטית, מאמרים פסבדו מדעיים וכו'. האמת? הן היו יותר מוצלחות.
 
שאפו. מסתבר שהיסטוריונים יודעים

לקרוא ארכיונים
 

tessen

New member
../images/Emo45.gif../images/Emo45.gif

הרגשתי קצת כאילו אני שומע הדים של סוכן מכירות, שמדקלם טקסט כתוב בלי הרבה לדעת על מה הוא מדבר.
 

שי רגב

New member
שאלה מ-א-ו-ד היפוטטית...

בינתיים היו לי 2 מקרים של מגע ו/או "מגע חלקי" ברחוב (עוד איזה מקרה של "אונניה"). בכל מקרה ההתנהגות היא אחרת ונובעת מהסיטואציה הספציפית. אבל עכשיו, כשאני חושב על זה, אני מגיע למסקנה שאם כבר אגיע למצב של "מגע מלא" ברחוב (וברור לי שבסופו רק צד אחד יעמוד על הרגליים...) אז זה יהיה באמת במצב של חוסר ברירה/גב אל הקיר. כלומר מצב שמחייב אותי להגיש תלונה במשטרה נגד הצד השני, בגין תקיפה. לפיכך - אני אשאר ליד התוקף/הצד השני ואזעיק משטרה. ושוב, למרות הכל, ייתכן גם שבסוף "האירוע" דווקא ייווצר מצב שבו אלך עם הצד השני לדפוק איזו בירה עם קריוקי. הככככל תלוי בסיטואציה שהובילה לאירוע!
 

frodo1

New member
אני בוחר ב-3

הייתי מתקשר למשטרה ולמגן-דוד, אבל גם הייתי מרים איזה מקל או משהו מהרצפה למקרה שהוא יקום ויהיה יותר עצבני, או ישלוף סכין.
 
גם וגם וגם וגם...../images/Emo26.gif

בתכל'ס - זה יענה לכל הבעיות: לעוף משם כמה שיותר מהר - במקרה והוא יתעשת/יש לו חברים באזור, ואחרי איזה דקה, כשאתה מספיק רחוק ממנו ואין לך סכנה - להרים טלפון למשטרה+מד"א (וגם זה - רק אם באמת גרמת לו חבלות כאלה שזה יצדיק את זה). ככה אתה גם לא מסכן את עצמך, וגם יוצא בסדר כלפי החוק.
 
למעלה