כמה חבל שהפורום לא פעיל

מקאיירה

New member
כמה חבל שהפורום לא פעיל

לא רק פורום זה, כל פורום באינטרנט באשר הוא, בכל נושא, הן בעברית והן באנגלית, נדמה כי שבק חיים. עידן הפורומים פס מן העולם, כנראה לטובת עידן הפייסבוק / יוטוב / אינסטגרם / וכו. זקן שכמוני (סה"כ בן 30 אבל בואו נגיד עם נפש זקנה) מתקשה להתסגל לשינוי. אם מישהו מכיר מקומות אחרים (בעיקר דפי פייסבוק אני משער) בהם מתנהל שיח ער בנושא אמנויות לחימה בכללי, או באמנות ספציפית, אשמח אם בבקשה יחלקו עימי.
 

ש מים

New member
מספר סיבות לחוסר הפעילות

ככותב וקורא וותיק הן ברשתות החברתיות והן בפורום (החל מ-2007 או לפני כן) וכמנהל של פורום אחר בתפוז, אני חושב שאני יכול להעלות מספר השערות לגבי חוסר הפעילות - הן בפורום הזה והן בפורומים אחרים:
  1. ריבוי הטרולים, שיכולים לכתוב בעילום שם ומבלי שאיש ידע מי הם. טרולים מרחיקים מהפורומים כותבים וקוראים רציניים ולמעשה "מייבשים" פורומים (אגב, מצב זהה יש גם בדפי פייסבוק ייעודיים. גם שם קיימים טרולים רבים, אם כי קל להרחיקם, ובמידה ומנהל הדף לא מרחיקם - אנשים שמאסו במצב פורשים ומקימים דף אחר, נטול אותם טרולים).
  2. הפורומים חלשים בתחום הגרפיקה והיכולת לצירוף סרטונים וכו'. לפעמים אני רואה בזה ייתרון, כי הגרפיקות והפירוטכניקה מכסות, או מסתירות/מפריעות, הרבה פעמים לכתיבה מעמיקה (ע"ע "ידיעות אחרונות" מול "אפוק טיימס" למשל).
  3. היום חלק עצום מהפעילות ברשתות ובעמודים החברתיים נעשה דרך הטלפון הנייד. הפורומים חלשים בתחום זה (תאימות לפלאפונים).
  4. לרוב האנשים הכותבים באינטרנט (רשתות, פורומים וכו') יש אינטרסים כלכליים. באמנויות הלחימה, מורים רבים משתמשים בכתיבתם ברשתות החברתיות ובפורומים ככלי-פרסומי. האנונימיות שבפורומים "מפריעה להם" (גם אם הם עצמם אינם מסתירים זהות, הם מעוניינים לדעת את זהות הקוראים והעונים להם וזהות המשתתפים באתר, כדי לבצע "שיווק ממוקד מטרה").
כפי שניתן לראות, לכל אחד מהאתרים יש את הייתרונות והחסרונות שלו. זו הסיבה שאני משתמש ב-2 האופציות, ועדיין נאמן לפורומים הישנים (וחסרי הפירוטכניקה)
 

ש מים

New member
אתה מוזמן להעלות נושאים

אני בטוח שתזכה לתגובות גם כאן (ואולי גם תעורר לחיים כמה דינוזאורים ישנים, שצופים עלינו מבעד לעפעפיים סגורים למחצה...
)
 
למעלה