יום וין צ'ון - 13.10.17

  • פותח הנושא MAGU
  • פורסם בתאריך

MAGU

New member
יום וין צ'ון - 13.10.17

שלום לכולם,

הרעיון מאחורי "יום וין צ'ון" היה לערוך מפגש פורום בו כל מאמן יוכל לחשוף את בית ספרו לקהל הרחב ולשתף את גישתו לסגנון, במטרה לערוך היכרות בין הנפשות הפועלות בתחום, ליצור פתח לשיתופי פעולה מעשירים ולהביא לחשיפת הסגנון על גווניו לקהל הרחב.

לקחנו על עצמנו את העול הארגוני על מנת להקל את התהליך עבור כל המעוניינים להשתתף בפורום ופנינו לכל מי שהצלחנו למצוא על מנת לקבוע לוח זמנים ומקום שיהיה מתאים לרוב המשתתפים, אך לצערנו עד כה אף מאמן לא הביע עניין במפגש שכזה.

לעניות דעתנו – המצב הנוכחי, בו כל מאמן \ בית ספר סגורים בתוך עצמם ולא מתאפשרים שיתופי פעולה ומידע, מונעים את קידום הסגנון בארץ ואת התפתחות הרמה הכללית של המתאמנים בו.

על כל פנים – החלטנו לקיים יום פתוח בנושא קונג פו וין צ'ון, ביום שישי ה 13.10.2017 בשעה 10:00.

המפגש יערך בסניף המרכזי של ההתאחדות ויהיה פתוח לכולם – בין אם מכירים או מתאמנים בסגנון ובין אם לא.

במידה וישנם מאמנים שעדיין לא הגיבו להזמנה אך מעוניינים בכל זאת להשתתף במפגש פורום – נשמח אם תיצרו קשר בהקדם –
בדוא"ל: [email protected]
או בטלפון: 054-9001034 \ 054-8101810

בברכת חג שמח ושנה טובה לכולם.
"התאחדות קונג פו וין צ'ון בישראל"

 

ש מים

New member
בהצלחה!

כואב את כאבכם... נראה שכל השיטות הוותיקות/עתיקות סובלות מאותה בעיה: זרמים ותת-זרמים, שאין שת"פ בינהם, אפילו אם הם תחת אותו בית-ספר... אני לא בטוח שיש כאן "בעיית אגו", כמו שיש רבים שיטענו. לדעתי ככל שאתה מתמחה, אתה יותר מודע להבדלים ויותר מחפש להעמיק, לחקור וללמוד את הדרך "שלך". אין לי פתרון, אבל יכול לספר מעט מנסיוני וממה שאני עושה (אין בכך קריאה לאחרים ללכת בדרכי, אלא פשוט בגדר הצעה אפשרית, שאולי עשויה להתאים לחלק מהחבר'ה): אני מידי פעם, כשמתאפשר, הולך ומבקר באירועים וסדנאות של שיטות אחרות (כן, הייתי גם בכמה קבוצות ווין-צ'ון וויאטנאמי ואהבתי. הייתי "אפילו" בסדנאות של קרטה ועוד).
אני מוצא את המפגשים האלו מאוד מרתקים: לפעמים הם מחזקים תובנות לגבי שיטת העבודה שלי/נו ולפעמים אני "גונב" רעיונות וטכניקות מהשיטות האחרות
.
הייתי מגיע בשמחה למפגש שלכם, אבל כמו כולם, אני סובל מהבעיה הידועה: בשבוע יש רק 7 ימים וביממה רק 24 שעות...


אז חבר'ה, שיהיה בהצלחה (ולא לשכוח שהעולם גדול וקטן, ויש קבוצות, מורים ומתאמנים רבים גם בחו"ל...)
 
למעלה