שלום

את מוזמנת בשמחה להתאמן אצלי בג'יו ג'יטסו ברזילאי ברמת גן

שלום,
את מוזמנת להתאמן אצלי בג'יו ג'יטסו ברזילאי. נראה שהדרישות שלך כפי שמשתמע מהשאלון שעליו ענית תואמות את אמנות הלחימה שאני מאמן ואת הגישה שבה אני מאמן.
&nbsp
האימונים ברמת גן מתקיימים במרכז הקהילתי רמת חן שברח' רמת חן 43 בר"ג בימים שני וחמישי בין השעות 18:30-20:00.
&nbsp
מה שכן, בחודש אוגוסט אנו בפגרה וחוזרים שוב לאימונים סדירים בספטמבר. אם את מעוניינת להתחיל להתאמן כבר בחודש זה, אני מאמן גם בפתח תקווה, ושם האימונים ממשיכים כל השנה. במידה ותרצי, תוכלי להרשם לאימונים בחודש אוגוסט בפ"ת, ומספטמבר לבוא ולהתאמן בר"ג.
&nbsp
האימונים בפתח תקווה מתקיימים ברכז טופ-פיט שברח' פינסקר 70 פ"ת ביום שלישי ב- 19:00-20:30 וביום שישי ב-15:00-16:30.
&nbsp
לפרטים נוספים את מוזמנת:
להכנס לאתר שלי: http://ranjujitsu.co.il
להתקשר אלי: 054-3002160
או לשלוח לי דוא"ל: [email protected]
&nbsp
בהצלחה,
רן.
 

מאי855

New member
תודה רבה לך

שמחה לשמע שישנה אמנות לחימה שתוכל להתאים לי וגישה שאני מעוניינת בה .
אני מוכנה להמתין חודש אחד אם יש בכך צורך ,מעדיפה להתחיל בר"ג ,ובינתיים אכנס לאתר בלינק הרשום ושוב תודה .
 

amir_aikido

New member
בהתייחסות להמלצה הקודמת

אם להתייחס להמלצה הקודמת שלי - "קורינדו אייקידו", יש אלמנט אחד שמאוד יפריע לך - נופלים והרבה. מצד שני, נופלים על מזרן (האנשים השפויים לפחות), ועושים זאת אחרי שלומדים איך ליפול באופן סדור ובקצב מותאם למתאמן. ובנוסף, לפחות בהתחלה, ההפלות הן עדינות למדי ומאפשרות גם למתחיל ליפול בצורה בטוחה מאוד.

אלמנט נוסף שאני לא בטוח לגביו הוא מספר הנשים בקבוצה עליה המלצתי בגבעתיים כיום (אני לא מתאמן שם, אלא בתת קבוצה אחרת), אני כן יודע שלמורה יש הסטוריה של לימוד מתאמנות שהגיעו לחגורה שחורה ומעלה.

ביחס לכל יתר הנקודות, אני חושב שהקבוצה דווקא עונה היטב על הרצונות שלך - קצב הלימוד איטי יחסית והוא מעמיק, אין תחרויות, אין קרבות אלא רק "משחקי קרב" לימודיים באינטנסיביות שמותאמת למתאמנים. המורה מהמעולים והוותיקים שיש (זה נכון גם לחלק מהקבוצות האחרות שהוצעו פה), וחלק מהתלמידים הותיקים הם עם ותק של מורים במקומות אחרים (ולפעמים גם עם נסיון בהוראה) ושמחים לעזור כשצריך.
ממליץ לך ללכת ולבדוק, כי אני מאמין שבסוף כשמדובר בתחביב לאורך שנים, ה
צריך להגיד כן, זה הpassion שלי, בשביל התחביב הזה אני אתאמץ לצאת גם בלילה קר וגשום, גם כשאני עייף, וגם כשצריך לחפש בייבי-סיטר לילדים בפעם העשירית (הכל מהחיים, ביחס אלי וקורינדו אייקידו וביחס אל אישתי ותחביבה). ולכן, חשוב מאוד מראה עיניים.


אמיר
נ.ב.
אחרי שאני קורא את ההודעה שלך, אני יכול להבין למה מורים מסויימים יגידו לך ש"אמנויות לחימה" הן לא בשבילך. יש לא מעט מקומות שמאמינים שאימון באמנויות לחימה חייב להיות אגרסיבי, ולכן חייבים נכונות לספוג אגרופים מההתחלה וגם נפילות קשות. כמו שיכולת לראות לעיל - האמונה הזו איננה משותפת לכולם.
 

ELIELI22

New member
המועדון שלנו פתוח בפני כולם

אני מניח שישנם אנשים שמכינים מתחרים צריכים איזשהו הישג נדרש.. אחרת ברוב המועדונים כולם יכולים להתקבל.
 
למעלה