שאלה על bjj

Shamy

New member
שאלה על bjj

יצא הגורל ואני בחורה מעל 18...לא נורא..(אפילו מתקרבת מאוד ל30). החלטתי שאני רוצה להכנס ולהתאמן בbjj +mma בעבר הייתי מתאמנת קצת לא סדיר..עכשיו החלטתי להתאמן סדיר. הבעיה כמובן שמדובר בקבוצה מעורבת אבל אני הבחורה היחידה..החבר שלי עושה לי פרצופים ולא מרוצה מהעניין כי מה לעשות זה קרב במגע מלא ונמצאים לפעמים במצבים קרובים יחסית..הייתי עושה זאת לפניו בעיר הקודמת שלי ובקבוצה שם היו קצת בחורות. עברתי עבורו למרכז לצורך הזוגיות ואנחנו שנתיים ביחד ולאחרונה גיליתי שזה מאוד חסר לי אז החלטתי לחזור ולי אישית זה עושה טוב,אוהבת אמנויות לחימה ולא מתאים לי שעכשיו הוא נזכר שהוא לא אוהב לא מרוצה לא מרשה וכו'..הצעתי לו שיצטרף אם הוא ככ חסר בטחון אבל הוא מסרב. מישהו נתקל במצב כזה ואיך מתגברים על הפער הזה ? כי אני לא חושבת שאני מוכנה לוותר על זה...עובדה ניסיתי ולא התאמנתי שנתיים וזה היה מאוד חסר לי...
 

Shamy

New member
נסכים לא להסכים זה לא פתרון בעיני

אבל תודה על התשובה וההתייחסות !
 

ש מים

New member
אני דווקא מסכים


הנחתי את רוצה להתחיל להתאמן היום ולא עוד שנה או יותר.
כי האופציה השניה היא חינוך, כמובן... (או להמשיך לחפש).
בהצלחה בכל מקרה.
 
כבר השבת לשאלתך את


את לא מוכנה לוותר על זה כי זה עושה לך טוב.
אני איתך
.
תושיבי את בן זוגך לשיחה. הסבירי לו כי הדבר עושה אותך מאושרת וזה חלק מהזהות העצמית שלך. כמו כן הבטיחי לו את הנאמנות אותה הוא דורש. הסבירי לו כי לו רצית למעול בנאמנות זו: אימוני א"ל הן רק דרך אחת מיני רבות בהן יכולת ללכת ולא הלכת.
היה ולעשות אותך מאושרת ע"י מתן ההיתר הנ"ל וקבלתך כפי שאת - לא יתקבלו, אולי הוא לא האדם שאיתו את רוצה לקשור חיים משותפים


אלו לא צרות - האמיני לי. צרות אמיתיות נוטות להלום במפתיע בדלת: לפנות בוקר ביום קר וגשום ולהותיר אותנו זקוקים לכל טיפה של כוח פנימי ו... לתמיכתם הבלתי מסוייגת של האנשים הקרובים לנו. תבחרי ב"קלה" - את אותם אנשים קרובים שאת יכולה לבחור (כבן זוג) ולהם תזדככי ב"חמורה". ובחרי בקפידה יתרה.
.

מאחל לך המון
. יובל.
 
זה עניין של אמון

מצטרף לדברים שיובל כתב לך.
הוא ייאלץ להתגבר וללמוד לתת בך אמון.
כדאי שתעבדו שניכם על בנייה וטיפוח אמון. ובטח שאל לך לוותר על האימונים.

המשיכי ותהני, ובאמת כדאי שיבין את ההבדל בין מגע גופני מיני לבין מגע גופני ספורטיבי/אמנותי/יו ניים איט...

ומה אם היית רקדנית? או פיזיותרפיסטית? גם שם יש מגע קרוב מאוד. ומה אם היית שחקנית קולנוע שאמורה להתחבר או להתנשק או אף יותר מזה עם שחקן אחר כחלק מסט הצילומים והחזרות?

הוא צריך לעבור פאזה, ואת לדעתי - להמשיך להתאמן מתוך הנחה שהוא יתגבר.

בהצלחה.
 
למעלה