אימוני ספארינג

mitzpizza

New member
אימוני ספארינג

שלום לכולם
אני מחפש קבוצה/מפגש שבועי של חברה באיזור המרכז שמתמקדים בעיקר בקרבות אימון. יותר בכיוון של עמידה/ מלא, אין בעיה שישלב BJJ אבל לא רק.
היות ולא מצאתי משהו שממש עונה להגדרה הנ"ל, אני גם שוקל פשוט להצטרף לקבוצת MMA, אבל אני לא מוצא שום דבר בבקרים...מישהו מכיר במקרה קבוצת MMA שנפגשת בבוקר, או לחילופין אימוני ספארינג כפי שהוזכר למעלה?
בתודה מראש
רז
 

CRAZY BOLI

New member
היי

אולי תוכל לספר מה מידת הניסיון
שלך בתחום אומנויות הלחימה?
&nbsp
 

mitzpizza

New member
בטח

בכיף.

אני מתאמן בערך שני עשורים, בדרך פגשתי כל מיני שיטות, בעיקר התאמנתי בנינג'יטסו, טאי צ'י וכמה שנים קפואירה. גם נסעתי לסין לשנתיים לעשות טאי צ'י ווינג צ'ון ואני מחזיק תעודת "מדריך א.לחימה בסיס" של וינגייט שזה שם די מצחיק לתעודה די מטופשת אבל זה סיפור אחר.

בגדול למרות שאני מתאמן די הרבה זמן, באף אחד מהמקומות שהתאמנתי בהם לא עושים עבודה מלאה ( עם מיגון כמובן) והגעתי לשלב שהחוסר בזה מאוד מטריד אותי.
עד עכשיו נמנעתי מMMA בגלל שבכל מקום שנתקלתי בו מלמדים הרבה טכניקה יבשה באופן שאני לא אוהב, (אני מעדיף תרגולים דינמיים ופיתוח של יכולת מסוימת על פני אלמנט טכני, אבל לא נרחיב בנושא).

שוב אם הייתי מוצא קבוצת בוקר הייתי הולך...אבל אני לא מוצא :(
קבוצות או אימונים שמתמקדים בעיקר ברנדורי נשמע לי נהדר אבל אני לא מכיר שום דבר בסגנון...
 

CRAZY BOLI

New member
כמה אופציות

א- אם אתה חושב שכישוריך מתאימים אתה יכול לפנות למאמנים שיש להם קבוצות מתחרים, בדרך כלל אימונים כאלה כוללים אימוני ספארינג בתדירות גבוהה יותר. אגב יש כאלה שאני בטוח שהם נפגשים גם בבוקר אך זה מיועד למתחרים/מתאמנים ותיקים במועדון. ב- אני חלילה לא מזלזל באף אומנות לחימה אך אני חושב שאם לדוגמא אתה מגיע לאימוני mma או איגרוף או איגרוף תאילנדי זה לא כזה רעיון רע להתחיל ללמוד מהבסיס במיוחד אם הוא לא כולל קרבות ואז כשהרגע הנכון יגיע (והוא יגיע) תשתתף בקרבות אימון ידידותיים. אם מטרתך לבחון את היכולת שלך או לאתגר את עצמך יש מפגשי קרבות של אינטרקלאב בהם יש לוחמים בכל מיני רמות מחובבים ועד מתחרים והם עורכים את הקרבות על פי חוקים שונים, ברמה העקרונית לא ממליץ לנסות קרבות כאלו ללא התנסות של לפחות שנה - שנתיים באימון אומנויות לחימה במגע מלא ואישור של המדריך שמאמן אותך שאתה מוכן לכך.
 


 

Pyongwon

New member
קיימים אימוני בוקר באזור תל אביב.

וגם אימונים פרטיים. תתקשר להמשך מידע.
יום גשום שמח.
תתקשר - 052-355-9878
 
למעלה