סחרחורת והקאות "ורטיגו"

s o l1

New member
סחרחורת והקאות "ורטיגו"

אני שונאת לדבר על זה שונאת שיש דבר כזה והכי מרגישה חרא שבעולם כשזה קיים בקיצור אני סובלת מזה שנתיים מסחרחורות בפעם הראשונה זה היה שלוש ימים ונעלם לחצי שנה בפעם השניה שוב שלום ימים ונעלם לארבעה חודשים בפעם השלישית זה תקף אותי למשך חצי שנשה הייתי במיטה בלי יכולת לתפקד בכלל הכדורים לא עזרו ואחר כך נעלם לחודשיים וחזר שוב באמצע השינה או כשנילחצתי בשבת והרגשתי פתאום סחרור הכי חזק שיכל להיות לבן אדם כאילו אני בתוך קרוסלה שמסובבים חזק שגרם לי להקיא הרגשתי נורא הלכתי לפיסוטרפיה ואמרו לי שצריך לבדוק מאיין זה מגיע עשו לי את הבדיקה של הקריסטלים אבל עד שהגעתי הם נירגעו והיום אני מרגישה חלשה וכאילו שאני על ספינה כל הזמן ופוחדת לעשות דברים לצאת מהבית ופוחדת שזה יחזור הסחרור החזק הזה שתקף אותי בשבת וגרם לי להרגיש לרצות למות באותו הרגע אני לא יכולה יותר אני ביאוש טוטאלי אני בת 36 ואם לארבעה ילדים שצריכים אותי ואני מיואשת מיואשת מיואשת לגמריי כאילו ניגמרו לי החיים אין לי שמחת חיים כמו פעם ואין לי ביטחון לכלום אני מרגישה מפוחדת מבוהלת וחרדה מכל דבר אני שונאת את המצב ומרגישה שאין לי שליטה על זה ואין לי כלום חוץ מלהילחם כל היום איך להרגיש טוב ומה לעשות כדיי שזה יעלם מחיי אני בוכה המון ומרגישה חסרת אונים אני לא עובדת ולא יוצאת מהבית והרוב לבד ומתוסכלת מהמצב אם תוכלו לעזור לי בעניין אודה לכם מאוד לא הבנתי מה הקשר לקפה שוקולד מלח ותזונה לכל המצב שקאתי פה בפורום כי אני חולת קפה ושוקולד
 

סטודנטX

New member
אין ספק שסחרחורות זה

דבר נורא מפחיד וקשה לגוף להתמודד עם זה . עצתי לך נסי עם עזרה מסביבתך להמשיך לערוך בירורים רפואים שיתנו לך פתרון יותר הולם במתן טיפול תרופתי כלשהוא שיעזור לך לעבור את הזמנים הקשים .אפשר להקל על התסמינים עם טיפול נכון . בנוסף לגבי ההמלצות התזונה שקראת בפורום מדובר על הימנעות מדברים שמעוררים את המערכות (בעיקר מערכת העצבים) בגוף שכן הדבר מעצים את התופעות הקיימות ואף מחזק אותם לעיתים .
 

zs1957

New member
ברוכה הבאה לפורום sol1

שלום רב s o l1 צר לי לשמוע על הוורטיגו שפקד אותך. אני סבלתי מוורטיגו במשך 14 שנים.טיפלו בי מיטב הרופאים בארץ וגם רופאה מארה"ב ולא נתנו לי פיתרון.לבסוף בכוחותי האחרונים מצאתי רופא מומחה בארץ והוא ריפה אותי תוך 4 חודשים. היום אני הריאה לחלוטין. הקמתי את הפורום הזה כדי לעזור חאנשים כמוך שנגזר עליהם לחיות עם המחלה והתרופות שדברו עליהם חברי הפורום ברוב המקרים לא עוזרות. האם בהתקף יש כאב באוזניים כמו מקדחה,או מברג? האם הכאב מגיע בעת לחץ או מתח? מהן התרופות שאת נוטלת? המקרה שלך זהה למקרה שלי. אין מה להכנס לדיכאון וחרדה יש טיפול שיביאאותך להחלמה מהירה. לגבי איסורים: אין לאכול מלח , מתוק,שוקולד, אין לשתות קפה, תה ,קולה. יש לאכול לחם המכיל נבט חיטה או חיטה טרום נבוטה, מזונות המכילים ויטמין B מהחי והצומח. הקפדה על תפריט זה תקל עלייך מאד. פרטים על הרופא המומחה אשלח לך במסר אישי. תרגישי טוב ותדעי שיש החלמה מאלה מהמחלה זהבה שחם
 

s o l1

New member
תודה לך .....

אשמח לדעת את הפרטים של המטפל שלך .... אני לא יודעת ממה זה נובע אצלי אני יודעת שנילחצתי בשבת וכעסתי על הילד היו לי דפיקות לב ופתום חולשה קלה והמשכתי כאילו כלום ולאחר עשר דקות זה תקף אותי בכל העוצמה - הרגשתי שאני לא יכולה לגעת בצאוור בעמוד השידרה כי זה גורם ליותר סיחרור ויש לי כל הזמן כאבים בצאוור ובאוזן הימינית ומן רעשים ותזוזות בתוך האוזן של מן רוח מסתובבת כזה , קצת קשה להגדיר את התחושות כל הזמן גם מן תחושה של בחילה והמון ליחות שאני לא יודעת מהיכן הן יוצאות ואני אפילו לא מעשנת, לפי מה שהבנתי שתיית המון מים זה עוזר בחלק מהמקרים , רופאת המשפחה שלחה אותי לטיפול פסיכיאטרי כי היא חושבת שזה בא מעצבים ולכן נתנו לי כדור ציפרלקס שלקחתי יומיים רבע כדור שגרם לי להירדם ולהרגיש הזיות והפסקתי את זה מייד , אני רוצה לחזור לחיים שלי לתפקד ולעשות דברים שאני חולמת עליהם אבל זה פשוט משתק אותי וגורם לי לאבד תקווה .
 

s o l1

New member
והכדור שלקחתי זה אגיסרק

אני לקחתי אותו רק בהתקף חזק 3 פעמים ביום היום אני במצב של טישטוש וחרדה ופחד שזה יחזור, מרגישה לחץ חזק וכאב בכתפיים ובשרירים העיצביים ובחילות ומן לחץ בצאוור ובאוזן הימינית כאב ובלסת הימינית כאב, מקווה למצוא את התרופה בהקדם ואת הטיפול הנכון שלפחות אני אוכל לחזור לחיות לצאת לעבוד ולעשות את כל מה שאני חולמת , אם זה בכלל אפשרי ... איבדתי כל תקווה וכל אמונה בעניין למרות שיש אנשים שסיפרו לי שיצאו מזה וזה עבר להם . כל מקרה לגופו .
 
למעלה