האם מקובל/נהוג לעמלן כיפות

gaya45

New member
האם מקובל/נהוג לעמלן כיפות

למדתי לסרוג כיפות ואני שוקלת לסרוג כיפות למכירה,השאלה שלי -אני רואה את הכיפות שמוכרים בחנויות -הן נראות מאוד קשיחות ואני מנסה להבין האם מקובל לעמלן כיפות שסרוגות בעבודת יד או שאין צורך ואפשר למכור גם ככה? מה עדיף ומה מקובל כאשר מדובר בכיפות סרוגות בעבודת יד?
 
לדעתי , אין צורך לעמלן כיפות.

אין צורך לעמלן כיפות, במיוחד לא כיפות שסרוגות בחוט דק.
לדעתי , אין צורך לעמלן גם כיפות שסרוגות בחוט עבה.
 

gaya45

New member
תודה על התשובה

הייתי רוצה עוד קצת המלצות בנוגע לנושא של סריגת כיפות. יש הבדל בין סריגה בתור תחביב(מה שעשיתי עד כה) לבין לנסות למכור מוצר מוגמר. כרגע אני הולכת לנסות למכור כיפות,אך לפני שאני עושה את זה אני רוצה לדעת האם יש צורך בגימור בטיפול בהוספה של משהו לאחר מעשה הסריגה כדי שהכיפה תהיה טובה למכירה.זאת אומרת האם יש צורך בגיהוץ ? בשטיפה במים ? אידוי? האם יש עוד משהו שיכול להביא לתוצאה טובה יותר? או שעדיף פשוט להשאיר את זה כמו שזה?תודה
 
כיפות-

אני נוהגת לגהץ אחרי הסריגה. בלי עמילן,ובלי מה שנקרא 'בלוקינג'.
כשאת מגהצת, כמובן תקפידי שלא 'לשטח' את הכיפה.
&nbsp
אגב- אני ניסיתי למכור בחו'ל כיפות, ונחלתי כשלוון מוחלט... -אחד הנסיונות היה בחנויות תשמישי קדושה, שם הצעתי לסרוג עם שם , (כלומר- מוצר ממש אישי)ולא קיבלתי אפילו הזמנה אחת!. (לא חושבת שזה בגלל שאני סורגת גרוע- בחנויות לא השארתי 'דוגמאות')
&nbsp
כך או כך, קחי בחשבון שהתמורה שתקבלי עבור כיפה,היא פחות או יותר מחיר החוטים,פלוס שעה או שעתיים של עבודה.(אולי אפילו זה לא....)
אם את בונה על זה כדרך להתפרנס קצת- אז כנראה שהרווח יהיה ממש מיזערי.
אם את ממילא סורגת מתוך הנאה, ולא בונה על זה כדרך להתפרנס- אז לפחות תחזירי את ההשקעה של קנית החוטים :).
אני יודעת שאני לך גם על שאלה שלא שאלת, אבל חשבתי שכדאי שתדעי מראש למה את נכנסת :)
 
ניתן לשטוף את הכיפה במים

למתוח אותה על כלי עגול מתאים ( כלי הפוך ) ולתת לזה להתייבש.
 

gaya45

New member
תודה רבה על התשובות

שאלה נוספת לגבי דוגמאות על כיפה. הדרך שאני סורגת כיפה זה בהתחלה כל פעם להרחיב כל שורה בשש עניים וכשמגיע לרוחב רצוי אני סורגת מספר עניים שווה ללא הרחבה בשביל הגובה.עכשיו במידה ואני רוצה לתכנן דוגמה אז בכיפה שסרוגה בצורה כזו קל ופשוט לתכנן דוגמה על השוליים כי אין הוספת עניים אז פשוט משתמשים בדף משבצות. אבל איך אני יכולה לתכנן דוגמה אם אני רוצה אותה באזור שבו אני מרחיבה,איך אני משרטטת את זה ? גם על דף משבצות. אם מישהי יכולה לתת איזשהי הסבר כללי לגבי זה אודה מאוד.
 
למעלה