באיזה מילוי נהוג להשתמש

gaya45

New member
באיזה מילוי נהוג להשתמש

אם רוצים לסרוג משהו כמו בובות או משהו שדורש מילוי במה נהוג להשתמש,שמעתי שפוליאסטר יש עוד חומרים?פעם קניתי איזה חומר לא זוכרת בדיוק מה-,אבל הוא התפורר ויצא מהחורים שהיו במוצר הסרוג,אז מה אתם ממליצים ואיזה סוגי מילויים יש?אני גם מניחה שמילוי כריות למשל זה שונה ממילוי בובות קטנות בכל אופן אשמח להכוונה והמלצות.תודה
 

gaya45

New member
ועוד שאלה בנושא אחר פשוט לא רציתי לפתוח שרשור חדש

שמעתי על סריגה מכל מיני חומרים יצירתיים יש אנשים שסורגים משקיות ניילון מבדים,האם יש עוד חומרים יצירתיים שניתן לסרוג מהם ,כל מיני חומרים זמינים שאפשר למצוא בטבע או שמשהו ששמעתם עליו, סתם להרחבת אופקים ולבדיקת אפשרויות אשמח לשמוע כל רעיון יצירתי. תודה. ואם יש לכם עצות נוספות לגבי מילוי נכון לבובות(בהתייחס לשרשור הקודם)אשמח לקבל עוד המלצות.תודה
 

tsl12

New member
אני משתמשת במילוי של הכריות הכי פשוטות של איקאה .

אם סורגים בובות לא בכמות מסחרית אלה סתם לכיף , אז כל כרית מכילה חומר לכמה בובות , ומצאתי שהאקרילן הזה מצוין למילוי בובות.(את הרעיון הזה "לקחתי" ממישהי שהמליצה על הכריות האלה , ושכחתי את שמה....) . כמובן בתנאי שהבובות לא עוברת כביסה. אם הבובות מיועדות לילדות קטנות ויש סיכוי שצריך לכבס אותם , אז יש חומר אקרילי למילוי שאפשר לכבס. כמובן שהמחיר הרבה יותר יקר. צריך גם לקחת בחשבון שאקרילן למילוי נמכר בשקים די גדולים ואי אפשר לקנות "חצי שק" .
לגבי כביסה ,שווה לבדוק באיקאה אם יש כריות אקרילן שלפי ההוראות שלהן ניתן לכבס אותן .
 

gaya45

New member
לא בטוחה שהבנתי

באיקיאה אפשר לקנות מילוי לכריות או שזה ממש כריות שאת פותחת אותן ומוציאה את המילוי או שזה מילוי שהוא בא בצורת כרית ואפשר לקחת ממנו חתיכות לפי הצורך?תודה
 

tsl12

New member
כריות של איקאה, הכי פשוטות וזולות. פותחת את התפר הצדדי ,

מוציאה את מילוי האקרילן ומשתמשת בו
 

דגנית

New member
אני קניתי חומר מילוי כמו של כריות (אקרילן),

וזה עובר יופי כביסה ומייבש.
 

סתם מבקרת

Active member
לא מכירה חומרים זמינים בטבע שאפשר לסרוג מהם. כדאי לזכור

שמשקיעים זמן בעבודת הסריגה ונרצה מוצר שישרוד לאורך זן כמו גם שה"חוט" שממנו סורגים יהיה ארוך או ניתן להארכה בקלות מבלי שיפרם, אחרת, חבל על ההשקעה בעבודה.
חוץ משקיות ניילון ובדים אפשר לסרוג גם מרפיה, מחוטי מתכת דקים (תכשיטים)
כן נתקלתי באינטרנט בעבודות ממחטי אורן. לא סריגה ממש אלא ליפוף מסביב למחטי האורן.
למשל זה:
http://www.geocities.ws/Heartland/Acres/2784/pinebasket.html
אני בטוחה שאם תעשי חיפוש בגוגל על "חומרים לסריגה", "חומרים מהטבע לסריגה" וכדומה, תקבלי תוצאות. רצוי לבצע את החיפוש באנגלית, רוסית או ספרדית (אם את שולטת באחת מהן) כי לא נראה לי שחיפוש בעברית יתן תוצאות.
לגבי מילוי - לדעתי אקרילן למילוי הוא הטוב ביותר. ניתן לרכישה בחנויות לצרכי תפירה בכל כמות שתרצי. צריך להקפיד שהסריגה תהיה צפופה כדי שהחומר לא יבצבץ החוצה.
את גם יכולה להשתמש בשאריות בדים גזורות לחתיכות לא גדולות מידי ולמלא בהן בובות. זה יהיה פחות רך ופחות "חלק" ממילוי אקרילן.
 
מילוי לבובות

הכי חשוב לסרוג צפוף. אני סורגת במסרגה דקה כדי לקבל תוצאה של סריגה הדוקה.
למילוי יש כדורי קלקר קטנטנים עם מעט דבק. הם מגיעים בחבילות קטנות . בחנות לעבודות יד.
 
למעלה