ביטנה לשמיכת קרושה גדולה

magicmicha

New member
ביטנה לשמיכת קרושה גדולה

שלום לכן,
אני בכלל לא מהתחום, אבל אשמח לייעוץ. סרגתי שמיכת קרושה גדולה מאד לבת שלי (בגודל של שמיכת פוך סטנדרטית, פרוייקט ארוך של כמה שנים....) ואני רוצה להוסיף לחלק האחורי של השמיכה ביטנה מבד רך. אני אוהבת לסרוג, אבל תפירה זה ממש לא הכיוון שלי...בכל מקרה, קניתי בד (זה לא בדיוק פליז, אלא משהו יותר רך וגולש, אבל אני לא יודעת איך זה נקרא) ואין לי מושג איך מחברים אותו לשמיכה. אני דואגת בין היתר מכך שהביטנה תהיה מחוברת רק מסביב לשמיכה הגדולה ואז לא תהיה צמודה אליה במרכז. הדוגמאות שכן ראיתי לזה היו בדרך כלל קטנות יותר ואולי משום כך לא היה צורך בחיזוק במרכז? בקיצור, אני אשמח מאד לעצות פרקטיות והדרכה של איך עושים את החיבור בין הבד לשמיכה, ואם למישהו יש הדגמה של סרטון מתאים זה יהיה נהדר כי לא הצלחתי למצוא אחד שמסביר טוב.
ואם כבר, במידה ואני מתייאשת ומחליטה לא לחבר אותן לבד, מישהו מכיר מישהו באזור ירושלים שיכול לעשות עבודה כזו בתשלום?
הרבה תודה על העצות!
 
עצה שלי

העצה שלי היא למצוא תופרת שתחבר את הביטנה במכונת תפירה טובה.ניתן לתפור בצדדים, אבל ניתן גם על קווי החיבור של המוטיבים, כדי שלא יראו את התפר.לא ידוע לי מצב התופרות בירושלים, אבל תמיד אפשר לשאול בפורום תפירה או אומנות שימושית.
 

דנדוש 50

New member
סטודנט 132 צודקת.

אני תופרת במקצועי ולכן אני אומרת.
לדעתי,חובה לעשות תיפורים כמו שמיכה למילוי,אחרת כל העבודה שעשית תתקלקל בגלל שזה לא יחזיק מעמד.
זה יהיה כמו ציפה לשמיכה וחבל.
אני עושה תיפורים [אורך,רוחב או באלכסון] אפילו בשמיכות קטנטנות לעגלות תינוק שהן נטו תפירה.וכל זאת כאשר בין שתי השכבות אני שמה שכבת אקרילן - תמונה מצורפת.
היות ואני לא מהאיזור שלך,אני לא יכולה להציע את עצמי.אני תופרת גם ווילונות וריפודים [חוץ מבגדים].
כדאי לגשת לתופרת ולשלם.על עבודת יד שארכה כל כך הרבה זמן - לא כדאי להתפשר.

 

pko

New member
נחמד,פעם היה בד כזה גם אני תפרתי שמיכה לנכד,היום בן 22

 
למעלה