שאלות
תשובות

כובע גרב בחתיכה אחת

לטעים מאוד, בתקופת מלחמת יום כיפור, נתנו הוראות בעתון ע"מ שכל מי שיכולה תסרוג לחיילים, אינני זוכרת אם זה היה במסרגה אחת, אבל לבטח זה היה בלי תפר, כלומר כל הזמן כל הכובע עלה, שניים שמאל שניים ימין, ובסוף מצמצמים. אני רוצה לסרוג כובע כזה. אם מישהי זוכרת, המון תודה.
 
ספייגירל כתבה הוראות במאמרי הפורום

העתקתי אותך לכאן. נראה לי שאילו הורואת דומות לאותם כובעי גרב מיתולוגיים. שני שינויים לפי בקשתך: כדי שיהיה ללא תפר את צריכה לסרוג במסרגה עגולה ואז את סורגת במעגל וביחידה אחת ללא תפר. סמני רק את תחילת השורה כדי שתהיה לך בקרה על מקום הורדת העינייים לצורך צמצום. דבר שני, לגבייך מיותר הקטע של לסגור 36 עיניים ושורה הבאה לעלות 36 עיניים כי את לא רוצה את הפתח לעיניים . בהצלחה ואם תסרגי צרפי צילוים כדי שנוכל לצרף למאמרים. כובע גרב לחייל ספייגירל ו ו תאריך הוספה: 26/12/2006 ו עדכון: 26/12/2006 הדפס מאמר חומרים: בערך 160 גר' חוטים מתאימים למסרגות מס' 5 תהליך העבודה: מעלים 102 לולאות על מסרגות מספר 5 וסורגים בדוגמת – 2 ימין, 2 שמאל, עד לגובה של 28 ס"מ ישר. בגובה זה סורגים כדלקמן: א. לסרוג מתחילת השורה 36 לולאות בדוגמה ואחריהן לסגור לפתח העיניים 30 לולאות. לסרוג בהמשך השורה 36 לולאות אחרונות עד לסיום השורה סה"כ 102 לולאות. ב. בשורה השנייה לסרוג 36 לולאות ראשונות ואח"כ להעלות על המסרגה 30 לולאות (אותן לולאות שסגרנו בשורה הקודמת), ואח"כ להמשיך לסרוג את 36 הלולאות הנותרות עד סוף השורה. להמשיך לסרוג ישר עוד 6 ס"מ, ולהתחיל לצמצם את הכובע כדלקמן: (הערה: להתחיל לצמצם בצד ימין של הסריגה). א. כל 2 לולאות שמאל לסרוג ביחד, כך שתישאר לנו בסוף -שורה של: 2 ימין, 1 שמאל, 2 ימין, 1 שמאל, המשיכי לסרוג כך עוד 12 שורות נוספות. ב. כל 2 ימין לסורג ביחד, כך שתישאר לנו בסוף - שורה של 1 ימין, 1 שמאל, 1 ימין, 1 שמאל. להמשיך לסרוג כך עוד 2 שורות נוספות. ג. כל 3 לולאות לסרוג ביחד, פעם בדוגמת ימין ופעם בדוגמת שמאל. ד. את 10-12 הלולאות הנותרות לסגור במשיכת חוט דרכן, ולתפור את צדי הכובע לכל אורכו בחוט צמר.
 
כובע גרב ללא תפר

טעים מאוד תודה רבה. אני בכל זאת מבקשת הוראות - כנראה במסרגה אחת לכובע גרב בחתיכה אחת.תודה רבה
 
אחלה אבל

הכובע ההוא נסרג בשתי מסרגות. אני מבינה שאת מעדיפה לסרוג במסרגה אחת. בהצלחה
 
בהמשך לכובע. נזכרתי בחיילים אולי כל אחת תסרוג

צעיף בשחור (עדיף) לחיילים ששוכבים בבוץ ומסתובבים בקור. רוצות ופשוט נאמץ יחידה מסוימת ונעניק להם את הצעיפים. מה אתן אומרות שנעשה מעשה טוב קטנצי'ק.
 
אני בעד תרומה לחיילים!

אני חושבת שזו יכולה להיות תרומה נהדרת ומחחמת מאוד! אני בעד לאמץ יחדיה מסויימת , שכל אחת תסרוג צעיף לחייל , או לחיילת ( יש גם בנות קרביות) ונעביר את התרומה ליחידה בצורה מסודרת. אני חושבת שאפשר גם להכניס לצבעי הצמר את הצבעים: ירוק זית/בקבוק, אפור, כחול כהה מה דעתכן?
 
../images/Emo195.gif אני בעד ../images/Emo70.gif

מי שתארגן - בבקשה להזכיר איזה רוחב ואיזה אורך יהיו יעילים בצעיף כזה.
 

מימי85

New member
../images/Emo151.gifבוקר טוב בנות.כפי שסיפרתי

לכם נפלתי חזק עם השאל מעינבלית,עכביש סריגת מראה וכו,לא מסתדרת אחרי שורה 29. טוב ניראה לי שנפלתי שוב פשוט אין לי ניסיון גדול.הסיפור הוא,הלכתי לחנות וקניתי חוט שניקרא פלורנס שך אדי. אז ליפני שאני נופלת שוב שאלה לכולכן,האם ניתן ליסרוג בחוט הזה שאל בדוגמאת אכביש? האים זה לא ניפרם. בבקשה תשובה.אם לא אז אולי יחליפו לי את החוט.תודה מימי.
 

עדיLEE

New member
../images/Emo140.gifמימי כמו שציינתי כבר זה חוט משי. ממליצה

לך תחליפי אותו הייתי מעטרת איתו יותר מאשר סורגת שאל. ניתן לסרוג אותו כשאל אבל המגע שלו לא נעים, (לא רך ולא מלטף ובטח לא חורפי). ל#ה#ח#ל#י#ף זו המלצתי עדי
 

מימי85

New member
../images/Emo151.gifעדי,טוב אני הולכת להחליף את החוט,ושאלה

נוספת.כוון שאני חדשה,ניסיתי לחפש שאל אחר.אז ניכנסתי לאלבומי תמונות,דף 3,ראיתי שם שאל כתום כמו פרחים קטנים,רשום שם שאל כוכבים.האים את יודעת מאיפה מתחילים אותו?אם תוכלי לרשום לי את השורה הראשונה אני אוכל לסרוג אותו.כמובן בחוט חדש.תודה
 

עדיLEE

New member
../images/Emo140.gifמימי צייני בבקשה את שם האלבום או צרפי

קישור שאדע על מה מדובר.
עדי
 

מימי85

New member
עדי,ניכנסתי מלמעלה,לחצתי אלבומים-שאלים-דף 3

וזה שאל כתום,ניראה כמו פרחים,הוא בצד שמאל.
 

מימי85

New member
../images/Emo151.gifעדי,אני מתקנת,ניכנסתי בפס הכחול-לחצתי -

דף 3 - שאלים 1 - 121 קבצים בתמונה שאלים-ןהשאל הכתום בצד שמאל חמישי מלמעלה כתוב סאלי6, וששוה תודה.מימי
 

עדיLEE

New member
נכנסתי ראיתי, הבעיה שהתרשים שנמצא עמוד אחד

לפני כל כך מטושטש שקשה להגיד לך בדיוק איך. מה שכן נסרג בחתיכה אחת. תנסי לעקוב (במידה ויהיה לך ברור) אחרי התרשים המושחר, הבולט יותר, זה הבסיס למעשה.
עדי
 

מימי85

New member
../images/Emo151.gifתודה רבה,החלפתי את החוט ליסמין,וזה

יתאים בדיוק לשאל,רק אני מחפשת דוגמאת פרחים שניסרגת החתיכה אחת.בכל אופן תודה לעזרה הרבה.
 

מימי85

New member
../images/Emo151.gifעדי,כשאת ניכנסת לאלבומים-לוחצת דף 3-שם

יש תמונה של שאל ירוק כתוב שאלים 121-את לוחצת על התמונה-למטה את תראי מצד שמאל שאל כתום תודה מימי
 

מימי85

New member
עדי סליחה,אחרי השאל הירוק 121-את לוחצת דף 3

ואז יש את השאל בצד שמאל כתוב עליו סאלי6
 

shani m1

New member
שלום לכולן...

סוף סוף סיימתי את הפרוייקט הראשון שלי....עליונית קצרה עפ צמות ואני מחפשת משהו לסרוג... הבעיה היא שאני לא ממש מבינה תרשימים בשתי מסרגות ורציתי לשאול אם יש איפשהו הסברים בעברית לקריאת תרשימים (כמו שיש למסרגה אחת....אישית למדתי המון מההסבר הזה) כי מצאתי הסברים אבל הם באנגלית תודהההה לכולן ויום מקסים :)
 
למעלה