חג שמח!

עוד שלושה שבועות לחופשת חנוכה


זה הזמן להתחיל להעלות רעיונות ותכנונים לבילויים לפני ובזמן החופשה! מפנה את תשומת-לבכם למקבץ מאמרי חנוכה משנים קודמות, ומכינה את השטח לרעיונות החדשים: אפשר לשרשר לפי הנושאים - חנוכיות; נרות; סביבונים; משחקים ועוד. מממ... יש לי כבר טעם של סופגניה בפה!
 
חנוכיית-סביבון

אני יודעת, אתם מצפים לרעיון מבושל ולא חצי-מבושל, אבל עדיין לא הספקתי לממש אותו: השנה אני מתכוונת להכין עם הילדים חנוכיית-סביבון על דיסק. על הדיסק - מקושט או לא, לפי בחירתם - נדביק תשעה קנים; במרכז נדביק גולה גדולה, כדי שיוכל להסתובב כסביבון; ובמקביל, נכין מעמד גבוה יותר מגובה הגולה מהדיסק ומטה (עדיין לא החלטתי בדיוק איך וממה, יש כמה אפשרויות), כדי שיהיה אפשר לחבר את המעמד לסביבון - ולהמיר אותו לחנוכיה יציבה. כמובן שנעלה תמונות לאחר הביצוע!
 
הכנו!
קבלו אותו/ה - סביבון-חנוכיה


סביבון-חנוכיה - גם וגם - הכנה קלה וכיפית
 

yeshla

New member
הדרכות שלב אתר שלב להכנת חנוכיות

כולל גם חנוכיות סימליות שלא ממש מדליקים
 

קממבר1

New member
חנוכיה מחמר

אז אנצל את ההזדמנות לשתף בחנוכיה שהכנתי עם בני בן ה7 הבן הכין 10 עיגולים מחימר, ב9 מהעיגולים נעץ בעזרת חלקו האחורי של העיפרון, וקצת הרחבנו את מקום הנר (אולי יותר פשוט יהיה לעשות זאת עם נר) הכנו משטח מלבני מהחמר עליו "הצמדנו את העיגולים, והגבהנו את השמש עם העיגול הנוסף. קישטנו עם חרוזים וקצת חריטות... הבן שלי קצת טיפוס שדורש שלמות, לכן דרש את עזרתי בגימור ובקישוט. אך יכול לצאת מאוד מעניין עם יד "פרועה" יותר בשילוב חרוזים פייטים וכדומה... וכמובן שניתן להוסיף גם צבע.
 

קממבר1

New member
תודה רבה

אני יכולה לתאר לך אותו- החימר הוא בצבע חום, מגיע באריזה שקופה של 3 ק"ג, הסטנדרטי.
 
למעלה