מישהו יכול להסביר לי איך גרטשן חיה?

ברצול

New member
מישהו יכול להסביר לי איך גרטשן חיה?

היא לא מתה במהלך העונה? איך זה ששרה בכלל לא מופתעת לראות אותה בחיים?
 

ברצול

New member
אולי אני טועה אבל אני זוכרת שירו בה באזור

הבטן והיה די ברור שהיא מתה. אבל בוא נגיד ככה - אף אחד גם לא ראה איך מייקל מתחשמל, בטח שלא הראו גופה - מסקנה - מתישהו בעתיד הוא ייעשה קאמבק!!!
 

Gilliana

New member
אין דבר כזה "די ברור" בנמלטים

וגם לא בשום מקום אחר - זו פרשנות שלך.
 

pinkdor

New member
אולי לא ראו אותו...

מת, אבל נראה לי שלראות ילד בן 4 ששמו מייקל (על שם אביו) הולך ושם פרחים בקבר של אבא שלו, שעל הקבר כתוב השם "מייקל סקופילד" לא משתמע ל-2 פנים...
 

Gilliana

New member
כמובן שהטיעונים שלך לא רלוונטיים

א. גם וונט נקרא על שם אביו, החי מאד, וכך מקובל אצל הנוצרים ב. קבר עדיין לא מעיד על כך שיש גופה בתוך הקבר, נהפוך הוא - רבים מהנוצרים נוהגים לשרוף את גופות יקיריהם לאחר מותם (ע"פי בקשת המנוחים כמובן) ולפזר את אפרם כך שלרוב, כלל אין גופה בקבר ומדובר במצבה סימלית בלבד. ג. באמת נראה לך, ששרה האסירה נמלטת תוכל לקבל לידיה את גופתו של מייקל סקופילד, פושע שפרת לכלא על מנת למלט אותה מתוכו? נוכח כל האמור לעיל, אין ספק שהתסריטאים השאירו פתח לאפשרות שמייקל עדיין בחיים (לא למדתם כבר את הכלל בנמלטים? אין גופה, אין עסקה) על מנת שלא לסתום את הגולל על האפשרות לעשות סרט טלויזיה ו/או קולנוע בעתיד.
 

pinkdor

New member
אני מאוד בספק לגבי זה...

לא טענתי שהגופה שלו בקבר. טענתי שהוא מת! והוא באמת מת! קראתי כמה הודעות של צופים שחושבים שסקופילד עדיין חי, וזה טיפשי לחשוב ככה. מראים להם קבר של מייקל+ סרטון פרידה שהוא הכין ולא... הסופרמן הזה פשוט התעופף לו משם שניה אחרי הפיצוץ... אז נכון, זה שיש קבר לא מעיד על כך שיש גופה ונכון, שרה לא בדיוק הייתה מקבלת בזרועות פתוחות את הגופה שלו (אולי בורוז קיבל?) וברור שאיכשהו, אם נכנס לפרטים הקטנים, כן אפשר להחזיר אותו לחיים באיזה סרט תוך כדי פגיעה מטורפת באינטיליגנציה שלנו. אבל נו באמת? לטעון שבסוף הסדרה הוא לא מת זה כמו לטעון שפרה היא שחורה עם כתמים לבנים.
 

Gilliana

New member
אם החזירו את שרה...

אחרי שכרתו לה את הראש - כל דבר אחר יהיה קטן עליהם.
גם לינק הוא פושע נמלט אם שכחת, הרי ידוע ל-FBI שהוא היה מעורב בפריצה לכלא הנשים ובשחרורה של שרה. אזכיר לך, שאת אותה טענה שאתה משמיע כאן לגבי מייקל, השמיעו בעבר הרבה מאד (בטעות כמובן) לגבי קלרמן. אין ספק ש-FOX השאירו את העניין הזה פתוח בכוונה תחילה.
 

שבלולה2

New member
ברוווור שפרה היא שחורה עם כתמים לבנים!!!

ועכשיו ברצינות... דווקא גלינה כתבה פה לדעתי בדיוק את הדבר הנכון... בעיקרון אכן מייקל מת וכך הם בחרו לסיים את הסדרה באופן סופי וזה מה שהם רוצים שנחשוב כי לזה הם מתכוונים כרגע (לדעתי) א-ב-ל!!! בסדרות כאלה אין שום דבר סופי והיו כבר הרבה מאוד סדרות אמריקאיות רבות שהיו להן כמה "עונות אחרונות", כלומר כל פעם הוחלט על עונה אחרונה ואז פתאום נפתח פתח (בקיצור רצו להרוויח עוד...) ולכן בכך שלא הראו לנו גופה בשום שלב יוצרי הסדרה השאירו לעצמם אפשרות "להחיות" את מייקל במקרה הצורך. -לגבי הקבר- ראינו גם את הקבר של האמא של מייקל ובכל זאת קיבלנו כולנו את העובדה שהיא חיה. - לגבי הסיכויים- לדעתי הסיכוי שיהיה אי פעם המשך שואף לאפס כי זה רק יהיה לרעה ולכן מייקל ישאר מת.... בקיצור כולם צודקים... מייקל לחלוטין מת... עד שיוכח אחרת...
 

redeyes11

New member
אני חושב שזו תהיה טעות גדולה

של ההפקה להחזיר את מייקל לחיים ולפתוח בעוד עונה. זה יהיה טמטום מוחלט ויהרוס לסדרה את כול המוניטין הטוב שהיא צברה עד עכשיו. לא יכולתי לחשוב על סוף טוב יותר לסדרה מהסרט ומפרק סוף העונה.. להחיות את מייקל ולפתוח בעוד עונה יהרוס את כול השם הטוב של הסדרה. היה וטוב וטוב שהיה וזה הכול. בהחלט יהיה טימטום עם ימרחו את הסדרה יותר ממה שצריך בפועל. חבל להרוס משהו טוב.
 

שבלולה2

New member
אם זה לא היה ברור זו גם דעתי :)

ואני רוצה להאמין שמפיקי הסדרה שומעים את אותה דעה שגם מהווה כאן רוב מוחלט כמעט ועל כן לא יעשו שגיאה כמו "להחיות" את מייקל...
 

pinkdor

New member
אז נכון...

כבר כמה פעמים ששיחקו איתנו בנמלטים על מקרי מוות כאלה ואחרים, אבל ליוצרים אין סיבה עכשיו לבוא ולשחק איתנו במוות של מייקל. זה מיותר. אין. מייקל מת. הסדרה נגמרה. זה לא סוף פתוח. פיניטו. אין צורך לחפור בזה. אז נכון, תמיד אפשר להגיד שהוא נתפס בחיים, הועבר לאיזה מקום והתבקש לא לגלות לאף אחד שהוא חי וכדומה. אם זאת הייתה עונה נוספת היינו מנחשים. כאן זה הסוף
 

Black Stain

New member
גם לי יש שאלה

איך יש לשרה את הצלקת הזאת על הכתף בסוף עונה 4 כשהיא הולכת על החוף עם מייקל, כשבעצם עשו לה את הצלקת הזאת בכלא שמייקל בחיים לא יצא ממנו?
 

ברצול

New member
אמורות להיות לה כל מיני צלקות

מהתקופה שגרטשן התעללה בה בעונה 3 - יכול להיות שזו אחת הצלקות האלה.
 

yarivlevi

New member
זאת הצלקת שעשו לה בכלא שממנו היא ברחה

כשהיא רצתה כביכול להצטרף ל-"משפחה" של האסירה עם המשקפיים אז חיממו את התליון (של נחש אם אינני טועה) והצמידו לה אותו לכתף
 

Black Stain

New member
נכון לזה התכוונתי

רואים את הצלקת הזאת בסוף עונה 4 כשהיא הולכת על החוף עם מייקל זה.. בלתי אפשרי
 

Gilliana

New member
אין לה אותה כשהיא הולכת על החוף עם מייקל

שם היא לובשת חולצה ארוכה ולא רואים לא כתף ולא זרועות. את הצלקת מראים 4 שנים אח"כ, בסצינת הסיום עם מייקל ג'וניור.
 
למעלה