דעה מאוד חיובית על הסרט של נמלטים

pinkdor

New member
דעה מאוד חיובית על הסרט של נמלטים

ראיתי פה כמה וכמה תגובות מאוד לא טובות על הסרט ואני חייב לציין ששנאתי בטירוף את הסוף של הסדרה והסרט הזה פשוט החזיר לי את כל האהבה שרכשתי לנמלטים מהעונה הראשונה. להרוג את סקופילד בלי שום סיבה היה מיותר, מטופש וחסר הגיון. הוא עשה כל כך הרבה בשביל החברים שלו ובגלל איזו מחלה מטופשת או מת? אז זהו, שבסרט הוכיחו לנו שהוא לא מת לחינם. הוא מת כדי להציל את הבן שלו ואת שרה! המוות שלו כבר לא היה לחינם. היה כיף לראות שוב את טנקרדי ואני שמח שגם הסיפור שלה קיבל סוף, גם אם לא הכי טוב, אבל לפחות שרה תדאג להעביר את המתנה לבת שלה. כמה שהסרט היה עצוב, אני עכשיו כל כך שמח כי סוף כל סוף נתנו לנו סוף ראוי, ולא הסוף המעפן של העונה הרביעית.
 

mazinya

New member
מסכים.. בדיוק מה שאני חשבתי

הנקודה החשבוה בסרט זה שמראים שהמוות שלו לא היה לחינם וכשצפיתי בפרק האחרון התבאסתי כי חשבתי שהוא סתם מת מהגידול הזה בראש.
 

abcd80

New member
הוא היה מת בכל מקרה

אם הוא היה מצליח לברוח יחד עם שרה, הוא היה מת בסופו של דבר מהגידול. זה סתם מבאס שהחליטו שהוא חולה. מיותר לגמרי.
 

pinkdor

New member
מבאס אך מנחם

מייקל הקריב את חייו כדי להציל את שרה והבן שלו. בזכותו הם חיים ומאושרים (עד כמה שאפשר, כן?).
אם למייקל לא הייתה את המחלה הזאת, הוא היה מת בגלל שרה והיא הייתה מתבאסת על זה והיו לה רגשות אשמה. לא רק לה, אלא גם לבורוז. המוות שלו היה מנחם עד כמה שניתן. הרגו אותו אבל לא לפני שהוא הצליח לשחרר את כולם, להשאיר אחריו זכר, לספר לחבריו שגם ככה הוא ימות תוך חודש-חודשיים אז הכי בקטנה ואפילו להשאיר להם מזכרת יפה שמדברת על החיים ומסכמת תקופה. תאכלס, מדובר במוות הכי הגיוני ומנחם. כזה שאחריו אפשר עדיין לומר "חיו באושר ועושר"... או לפחות "חייה באושר ועושר..."
 

pinkdor

New member
אופס

התכוונתי לגרטשן כשכתבתי את זה "היה כיף לראות שוב את טנקרדי ואני שמח שגם הסיפור שלה קיבל סוף..."
 

tamarhp

New member
אני חושבת שחבל

הסרט היה יחסית טוב - לא מספיק טוב כ"סרט" אבל מאד טוב בשביל סיום עונה. במקום פרק הסיום הכפול העלוב שהביאו לנו - 3/4 של מריחות ואז עוד כמה אקשנים ובסוף קפיצה קדימה - היו יכולים לוותר על הקפיצה קדימה בזמן, ולהפוך את הסרט לפרק הסיום הכפול. הרבה יותר מוצלח.
 
למעלה