געגועים לעשות אוראלי לגבר, ועקב כך נוצרה בעיה אצלי.

daniel3482

New member
געגועים לעשות אוראלי לגבר, ועקב כך נוצרה בעיה אצלי.

שלום חברים.
יש לי שאלה שדיי מטרידה אותי בזמן האחרון, ולא ידעתי איפה ואת מי לשאול, ובמקרה נתקלתי בפורום הזה.

אז ככה, אני בן 34 יש לי בת זוג כבר כמעט 5 שנים וטוב לנו ביחד, ואנחנו מתחתנים בקרוב. אבל למרות האהבה המאוד גדולה שיש לי כלפיה, והיא מאוד יקרה לי וחשובה לי. יש לי התלבטות לגבי בנים (בטח בגיל הזה נשמע מאוד מוזר שיש התלבטות). אבל ההתלבטות לגבי בנים זה לא מהיום להיום. הכל התחיל בגיל 15 בערך היה לי אז חבר הכי טוב בכיתה שתמיד היינו ביחד בכל מקום, ותמיד בילינו ביחד. ובאיזה ערב אחד טיילנו בפארק ופתאום הוא שואל אולי שאלה שמאוד הפתיעה אותי, הוא שאל אותי "האם אני רוצה לעשות לו אוראלי". אבל מאוד פחדתי לנסות את זה ולא הייתי מוכן לשאלה כזאת פתאום. פחדתי מהרבה סיבות ולכן לא הסכמתי לאוראלי. אבל הסכמתי לגעת לו וזה היה דיי נעים לגעת לו ולאונן לו. וזה בעצם הייתה הפעם הראשונה שנגעתי לגבר. אחרי המקרה הזה זה דיי עבר לי ולא חשבתי על זה יותר. עד שהתגייסתי לצבא וכמובן שראיתי הרבה גברים ערומים ובשלב מסויים בצבא התעוררה בי שוב הפנטזיה על גברים והתעוררה בי סקרנות לנסות עם גבר, והפעם זה בא מרצון אישי ולא כהצעה ממישהו. ולא היה לי מה לעשות עם זה. וככל שעבר הזמן הצבא וראיתי גברים עירומים ככה גברה ועלתה הסקרנות לנסות עוד ועוד, והייתי אכול מבפנים כי לא יכולתי לעשות עם זה שום דבר. זה מצד אחת. מצד שני מאוד רציתי להכיר בחורה טוב לקשר רציני. מה שהכניס אותי לבלבול קשה עם עצמי. אחרי הצבא בגיל 21 היו לי כמה ניסיונות להכיר בחורה לקשר זוגי, אבל כל הניסיונות נכשלו ולא הלך עם זה בכלל. ונכנסתי למצב נפשי קשה, ולדיכאונות. ומישהי שעבדתי איתה ראתה עלי שמשהו עובר עלי וניסתה לעזור לי וסיפרתי לה מה קרה לי ועל כל הניסיונות הכושלים עם בנות. אבל הרצון לנסות עם גבר לא עבר לי הוא רק נרגע קצת.
והיא הציעה לי שאולי אני אנסה עם בנים, שאולי בנים זה הייעוד שלי. ואני הקשבתי להצעה שלה ואמרתי לעצמי שאני הולך על זה עם בנים עד הסוף. שאני מנסה עם בנים. זה היה בגיל 22. והתחלתי להכיר וללמוד קצת על הקהילה הגאה. ובמקביל גם לנסות להכיר בחור לניסיון. ומצאתי מישהו דיי מהר וזרמתי איתו, ואיתו בעצם עשיתי אוראלי לגבר בפעם הראשונה ומאוד נהנתי. אבל מסיבות אישיות שאני לא אפרט עליהם זה לא הלך איתו.
וישר אחריו הכרתי בחור חדש, מישהו מהמם, ובחור טוב. ואיתו זה כן הצליח והיינו ביחד חצי שנה ואיתו כבר היה הכל. הכל כולל הכל. אבל גם מסיבות כלשהן זה נגמר איתו. ואחרי הפדירה היה מקרה אחד שניצלתי ממכות בטוח מבחור אחד שהכרתי שסיפר לי שהוא גיי וגם מחפש זוגיות רצינית עם בחור אבל מהר מאוד הסתבר לי שאותו הבחור היה מתחזה לגיי ושבעצם הוא היה סטרייט הומופוב וכל התוכנית שלו זה היה בעצם לטפל במישהו שאוהב בנים.
ומאוד נהנתי לשכב עם גבר, ולעשות אוראלי. זה בהחלט חוויה שונה ומיוחדת. אבל למרות שנורא נהנתי, משהו היה חסר בכל זה, ולא הרגשתי שייך לקהילה, ולא הרגשתי שאני גיי. אבל רציתי להמשיך עם בנים, והמשכתי לנסות להכיר בנים, לזוגויות רצינית ולא לסטוצים למרות שלא הרגשתי גיי בכלל. אבל שום דבר לא הצליח יותר עם בנים. ואחרי המקרה עם המתחזה ההוא הפסקתי להכיר בנים.
ונכנסתי שוב לדיכאון עמוק ולתיסבוך קשה עם עצמי ובילבול קשה. ולא ידעתי מה אני רוצה בעצם לחיות עם בחורה או עם בחור. ובמשך 3 שנים בערך התנזרתי לגמרי מהיכרויות עד שאני אבין מה אני רוצה. בסופו של דבר הלכתי לפי מה שהלב מרגיש ורוצה. והחלטתי לוותר סופית על בנים. ולנסות שוב להכיר בחורה רצינית לזוגיות. אבל כמובן שלא הכל הלך חלק אבל לא ויתרתי והמשכתי לנסות. עד שהכרתי עם בת זוגתי כפי שציינתי בתחילת השיחה. וסיפרתי לה על העבר שלי עם בנים והיא קיבלה את זה ונתנה לזה צ'אנס לזוגיות למרות הידיעה עלי.
וכפי שציינתי בהתחלה שנורא טוב לי איתה והזוגיות איתה מאוד חשובה לי. אבל לאחרונה התחלתי קצת להתגעגע לאוראלי לגבר, אבל רק בקטע של אוראלי
אבל אני ממש לא רוצה לוותר עליה.
אבל מצד שני אני מתגעגע לזה.

אז השאלה שלי היא: מה זה אומר עלי בעצם? ומה אני צריך לעשות עם זה?


אני מאוד מודה לכם על הסבלנות הקריאת הסיפור הקשה שלי.
ואני אשמח ועצות טובות.

תודה רבה
 
למעלה